Mercedes GLE 350 de 4MATIC Coupe (2020) Teknik Özellikler





2020 Mercedes GLE 350 de 4MATIC Coupe - Tahrik, İç ve Dış. Renk: Obsidiyen Siyah Metalik.

 

Mercedes GLE 350 de 4MATIC Coupe

Mercedes GLE 350 de 4MATIC Coupe (2020) Teknik Özellikler
Mercedes GLE 350 de 4MATIC Coupe (2020) Teknik Özellikler
Diğer plug-in hibritlere kıyasla GLE 350 de 4MATIC Coupé'nin belirgin şekilde daha geniş bir yelpazesi, daha da dikkat çekici bir elektrikli sürüş deneyimine işaret ediyor. Özel bir arka uç tasarımı ve modifiye bir arka aks büyük akü için alan yaratır. 31,2 kWh kapasiteli bir batarya sayesinde, sürüş stiline göre 100 kilometreden fazla (NEDC'ye göre) yetişebiliyor. Ayrıca, elektrik gücü altında 160 km / s'ye varan bir maksimum hıza sahiptir. Son teknoloji ürünü dört silindirli dizel motoru da oldukça verimlidir. Elektrikli sürüş oranı sadece uzun menzil ile değil, aynı zamanda yolda hızlı şarj etme ile de artmaktadır. Bu amaçla, SUV alternatif akım (AC) ve doğru akım (DC) şarjı için birleşik bir şarj soketine sahiptir. Sol duvarda, aracın sağ tarafındaki yakıt kapağı ile simetrik olarak yerleştirilmiştir. İlgili DC şarj istasyonlarında, batarya yakl. 20 dakika (yüzde 10-80 şarj durumu (SoC)) veya yakl. 30 dakika (yüzde 10-100 SoC).

Anahtar veri:
- 106 km'ye kadar elektrik (NEDC)
- Elektrik gücü 100 kW
- Sistem çıkışı 235 kW / 320 hp
- Sistem torku 700 Nm
- 160 km / sa (elektrikli) / 210 km / saate kadar maksimum hız (genel)
- 6.9 saniyede 0-100 km / s hızlanma

EQ Power ailesinin en büyük üyesi olan GLE 350 de 4MATIC Coupé, özellikle ileri teknolojiden faydalanmaktadır. Bu, dört tekerleğin tamamında enerji geri kazanımının mümkün olduğu yüksek potansiyeli ve maksimum 1800 Nm enerji geri kazanım torkunu da içerir. Bu modda, akan trafikteki birçok sürüş durumu sadece gaz pedalına basılarak kontrol edilebilir. Sadece güçlü yavaşlama veya durma yavaşlama için fren pedalı gerekir. GLE Coupé, ayrıca hibrit olarak 3500 kg'a kadar çekme kapasitesine sahiptir.

Mevcut elektrikli motor 9G-TRONIC plug-in hibrid sürücüler için yeniden tasarlandı ve dahili rotor olarak sürekli uyarılmış senkron motor prensibine göre tasarlandı. Aynı şekilde yeni, önemli ölçüde geliştirilmiş güç elektroniği, güç ve tork yoğunluğunda önemli artışlar sağlamıştır. Önceki sürüme kıyasla en büyük yeniliklerden biri, başlangıç ​​aygıtı olarak entegre kilitlemeli debriyajı olan bir tork konvertörünün kullanılması ve tüm elektrikli sürüş için yanmalı motor ve elektrikli motor arasında ek bir debriyaj kullanılmasıdır. Elektrikli motorun statoru, çekiş kafası mahfazasına kalıcı olarak entegre olurken, rotor, ayırma kavramasının güç aktarımı ve şanzıman girişi arasındadır. İsteğe bağlı stator ve rotor soğutması, elektrik motorunun pik ve sürekli çıkışının sorunsuz bir şekilde kullanılmasını sağlar.

Yüksek voltajlı on-board elektrik sistemi, sadece rejeneratif fren sisteminin tahrik bileşenlerini ve vakum pompasını değil, aynı zamanda elektrikli soğutucu kompresörünü ve yüksek voltajlı ısıtıcı yükselticisini de besler. Her ikisi de iç mekanın iklim öncesi giriş kontrolüne yalnızca yazın değil, aynı zamanda kışın da izin verir, çünkü bunlar yanmalı motor olmadan da çalışabilirler.
Yeni GLE Coupé'nin tüm modellerinde, güç 9G-TRONIC otomatik şanzıman tarafından iletilir. Viteslerin bir ila dokuz arasındaki geniş yayılması, motor devrini önemli ölçüde düşürür ve yüksek enerji verimliliği ve sürüş konforunun arkasında belirleyici bir faktördür. Genel olarak yüksek verimlilik yakıt ekonomisine de yansıyor. Kısaltılmış vites değiştirme ve tepki süreleri, olağanüstü yumuşak vites değişimleriyle birlikte optimum spontanlık sağlar. Özellikle manuel modda ve S modunda, 9G-TRONIC hemen yanıt verir ve sonuç olarak sürüş keyfini artırır.
9 vitesli otomatik şanzımanın özellikle iyi vites değiştirme konforu, kapsamlı önlemlerin sonucudur. Bunlar arasında, dişlileri zar zor algılanabilir ve özellikle hızlı bir şekilde değiştiren yeni doğrudan kontrol sistemi bulunur. İkiz türbin burulma damperi ve tork konvertöründeki santrifüj sarkaç teknolojisinin kombinasyonu olağanüstü sürüş konforu sağlar. Ek bir elektrikli şanzıman yağ pompası, motor yeniden çalıştırıldıktan hemen sonra derhal hareket etmesini sağlamak için çalıştırma / durdurma modunda basınç ve kontrol elemanları sağlar.

ECO sürüş modunda, kayma fonksiyonu sürücünün aktif yakıt ekonomisi ölçümlerine yardımcı olur. Sürücü ayağı gaz pedalından çıktığında, yanmalı motor tahrik sisteminden ayrılır ve rölanti hızında çalışır. Araç, taşmadakine kıyasla ölçülebilir şekilde daha uzun bir mesafe boyunca yuvarlanıyor. Gaz pedalına basıldığında, motor ve sürüş sistemi arasındaki bağlantı yeniden kurulur.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger