Mercedes-AMG CLA 35 (2020) Teknik Özellikler





2020 Mercedes-AMG CLA 35 - Sürücü, İç ve Dış.

 

Mercedes-AMG CLA 35

 Mercedes-AMG CLA 35 (2020) Teknik Özellikler
 Mercedes-AMG CLA 35 (2020) Teknik Özellikler
Sportif, şık, akıllı ve dinamik: Yeni CLA 35, Mercedes-AMG dünyasına son giriş noktasıdır. Dört kapılı coupe, A-Class ile ilerici teknolojiyi paylaşıyor, ancak ikonik tasarımı ve akıllı MBUX iç yardımcısı ile daha da cesur. Yüksek torklu, AMG destekli 2.0L Inline-4 turbo motor, 7 vitesli çift kavramalı şanzıman ve değişken dört tekerlekten çekiş ile dört tekerleğe dağıtılan 302 hp sunar. Sportif sürüş performansı (tahminen 4,8 saniyede 0-60 mil hızlanma), çok sportifden rafine ve uzun yolculuklarda rahat olana kadar çok yönlü sürüş deneyimleri ile birleştirilmiştir.

2.0L Inline-4 turbo motor yeni bir gelişmedir ve yeni A-Class'daki M260 dört silindirli motora dayanmaktadır. Yeni sürücü, gaz pedalı komutlarına hızlı tepki, yüksek tork (3.000 dev / dak'dan 295 lb-ft maks. Tork), canlı bir tepki ve duygusal bir motor sesi sunar. Yüksek mukavemetli, hafif kalıp döküm alüminyumdan yapılmış olan karter, araç dinamiği için en önemli olduğu araç ağırlığını azaltır.

Çift kaydırmalı turboşarj, düşük motor devirlerinde optimum yanıt vermeyi yüksek motor devirlerinde belirgin bir güç artışı ile birleştirir. Çift kaydırmalı turboşarjın gövdesi iki paralel kanala ayrılmıştır. Egzoz manifoldundaki iki ayrı kanalla birlikte, bu, egzoz gazlarını türbin çarkında ayrı olarak kanalize etmeyi mümkün kılar.

Bu, çift kaydırma teknolojisinin daha da avantajlı olmasına yol açar - bağımsız silindirlerin gaz çevrimi üzerindeki karşılıklı olumsuz etkilerini en aza indirir. Egzoz gazı geri tepme basıncı azaltılır ve gaz değişimi ve motor verimi artırılır.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7 Vitesli Şanzıman aynı zamanda yeni CLA 35'in çevik ve dinamik karakterine de katkıda bulunur. Vites oranları, sürücünün vites değiştirme sırasında hızlı vites değiştirme ve optimum bağlantılarla birlikte tüm hız aralıklarında çok hassas bir hızlanma yaşayacağı şekilde yapılandırılmıştır.

Standart RACE-START işlevi, sabit bir konumdan maksimum ivmelenmeye izin verir ve yüksek performanslı bir deneyimdir. AMG SPEEDSHIFT DCT 7-Speed ​​şanzımanın işlevleri, herhangi bir sürüş modunda direksiyon simidi vites değiştirme kollarının çalıştırılmasıyla etkinleştirilen geçici bir manuel vites modu ve vites değiştirme mandallarıyla manuel vites değişimi için "M" vites kutusu ile yapılır.

Dinamizm, çeviklik ve performans - bu üç özellik, yeni Mercedes-AMG CLA 35'in standart dört tekerlekten çekişini karakterize ediyor. Değişken AMG 4MATIC, mümkün olan en iyi çekişi sürüş keyfi ile birleştiriyor. Tork dağılımı, dinamik kullanım gereksinimlerine göre değişkendir. Spektrum, önden çekişli tahrikten ön ve arka akslara sadece yüzde 50:50'lik bir dağılım gösterir.

Arka aks şanzımanına entegre edilmiş çok diskli bir kavrama, ön ve arka akslar arasındaki değişken tork dağılımından sorumludur. Elektro-mekanik olarak kontrol edilir. Tork dağılımı için etkileyen faktörler sürüş hızı, yanal ve uzunlamasına ivmelenme ve direksiyon açısı ve tek tek tekerlekler, seçilen vites ve gazlanma konumu arasındaki dönüş hızı farkıdır.

Elektro-mekanik kontrolün bir elektro-hidrolik sistem üzerindeki en büyük avantajı, daha rafine sürüş dinamikleri ile ilgilidir - özellikle disklerin tüm ayar aralığı boyunca önemli ölçüde daha hızlı tepki vermesi ve hızdan bağımsız çalıştırılması nedeniyle.

ESP® aktif olduğu sürece, 4MATIC sistemi "Comfort" modunda kalır. Sürücü "ESP® SPORT Handling" veya "ESP® OFF" düğmesine basar basmaz, 4MATIC sistemi "daha fazla çevik kullanım ve daha yüksek stabilite sınırları için" Spor "moduna geçer.

Müşteriler, gösterge paneli için üç AMG ekran stili arasından seçim yapabilir: "Klasik", "Spor" ve "Supersport". "Süper spor" modu özellikle çarpıcı, merkezi, yuvarlak devir sayacı ve sol ve sağdaki çubuklar şeklinde sunulan ek bilgiler. AMG menüsü üzerinden, sürücü Isınma, Kurulum, G-Force ve Motor Verileri gibi çeşitli özel ekranları çağırabilir.

Yeni nesil AMG direksiyonlar, sürücü ve araç arasında mükemmel bir bağlantı sağlar. Direksiyon bölgesinde düz tabanlı, delikli deri ve kırmızı kontrast üst dikişe sahip direksiyon simidi, dokunuş için hem çekici hem de hoş. Galvanizli direksiyon dişli çarkları, manuel vites değiştirme ile daha sportif bir sürüş tarzı sağlar.

Diğer modellerimizden bazılarının bildiği yerleşik Dokunmatik Kontrol düğmeleri yeni bir özelliktir. Aktif Mesafe Yardımı DISTRONIC ve hız kontrolü soldaki kontrol panellerinde ayarlanabilir. Sağdaki kontrol panelleri ses kontrolünü ve telefonu etkinleştirir ve ses seviyesini, müzik seçimini ve bilgi-eğlence sisteminin diğer fonksiyonlarını düzenler.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger