Mercedes GLE 400 d 4MATIC Coupe (2020) Teknik Özellikler





2020 Mercedes GLE 400 d 4MATIC Coupe - Tahrik, İç ve Dış. Renk: Designo Sümbül Kırmızı Metalik.

 

2020 Mercedes GLE 400 d 4MATIC Coupe Teknik Veriler:

Mercedes GLE 400 d 4MATIC Coupe (2020) Teknik Özellikler
Mercedes GLE 400 d 4MATIC Coupe (2020) Teknik Özellikler

Tip / Silindir sayısı / Düzenleme: Dizel / 6 sıralı
Yer değiştirme cc: 2925
Nominal çıkış, yanma motoru kW / hp rpm'de: 243/330 at 3600-4200
Anma torku, yanma motoru Nm / dak: 700- 1200-3200
Hızlanma 0-100 km / sa s: 5,7
Azami hız km / sa: 240
Tüketim, birleşik veya ağırlıklı l / 100 km: 7.4-6.9
CO2 emisyonları, birleşik veya ağırlıklı g / km: 195-183

Sürüş durumuna bağlı olarak, transfer kutusu ön dingile gerektiği gibi uygun, değişken sürüş torku sağlayabilir. Bu, sürücünün isteklerini ve seçilen sürüş programını dikkate alır ve mevcut yalpalama oranı veya gerçek çekiş gibi fiziksel faktörler de dikkate alınır. Bunlar, en iyi tork dağılımını sürekli olarak hesaplamak için kullanılır, böylece transfer durumunda çok diskli kavrama vasıtasıyla ön aksa karşılık gelen daha fazla tahrik torkunu aktarın. Bu, değişken sürtünme katsayısına sahip yüzeylerde bile güvenli ve sportif kullanım özelliklerini mümkün kılar. Off-Road modunda ise çimen, çakıl ve hafif arazideki dört tekerlekten çekiş performansı, çekiş gücü bakımından artırılıyor. Sürüş dinamiği, tork dağıtım işleminde etkili değildir.

İleri ya da geri hareket ederken, talep üzerine tork, buzda ve karda bile mümkün olan en iyi çekişi sağlar. Sürme slalomları, kaçınma hareketi veya viraj alma gibi dinamik sürüş manevraları sırasında, ön akstaki maksimum yanal stabilite, bu tekerleklerdeki tahrik torkunu azaltarak sağlanabilir. Yeni transfer durumunun, uzunlamasına dinamikler ve sürüş konforu üzerinde de olumlu etkileri var.

Özellikle talep üzerine torklu yeni transfer kutusuyla birlikte, bireysel sürüş modları Eco, Comfort ve Sport arasındaki net bir fark, herhangi bir müşteri tarafından algılanabilir ve seçilebilir. Araç özellikleri nötr / hafif göstergeden, hafif ve kontrol edilebilir aşırı denetleyiciye kadar değişebilir.

Coupé'nin çelik süspansiyonu, öncekinden daha sportif ve daha dinamik bir düzeneğe sahip, ancak yine de rahat. İsteğe bağlı AIRMATIC havalı süspansiyon, GLE SUV'dan daha sportifdir, ancak aynı zamanda özellikle hassas bir tepki sunar ve yalnızca yerden bağımsız olarak yerden yükseklik sağlamakla kalmaz, aynı zamanda sürüş koşullarına değişken şekilde adapte olur. Havalı süspansiyon körüklerini, sıkıştırma ve geri tepme aşamalarındaki özellikleri her bir tekerlekte tam otomatik olarak kontrol edilen adaptif ADS + damperleri ile birleştirir. Algoritmalara sahip sofistike bir sensör sistemi, sürüş konforunu ve sürüş dinamiklerini duruma göre uyarlamak için anında damper ayarını yol kalitesi ile seçer. Sistem ayrıca yerden yüksekliği uyarlar ve aerodinamik sürüklemeyi azaltmak ve taşıma stabilitesini arttırmak için aracı yaklaşık 15 milimetre daha yüksek hızlarda indirir.

Sürücü yerden yüksekliği de azaltabilir veya arttırabilir. Bu işlev aynı zamanda orta konsoldaki yeniden tasarlanmış bir kontrol panelinde veya dokunmatik ekrandaki menüler aracılığıyla seçilebilecek bazı DYNAMIC SELECT sürücü programlarının bir parçasıdır. Bu, sürücünün sönümleme ve yayı kendi tercihlerine ve duruma göre uyarlamasını sağlar.

AIRMATIC havalı süspansiyon sistemi, daha az gürültüyle çalışan ve aracı daha hızlı indiren ve yükselten kapalı devre bir hava devresiyle donatılmıştır. Pompa, 400 W'lık bir elektrik motoru ile tahrik edilir. Bu, motor çalışmadığında bile bir düğmeye dokunarak aracın arka ucunun indirilmesini veya yükseltilmesini sağlar.

Spor sürüş programını seçerek, sürücü yerden yüksekliği 15 mm kadar kısaltabilir. Bu düşürme, daha düşük bir ağırlık merkezine yol açar, böylece viraj alma sırasında daha yüksek stabilite ve çeviklik sağlar. Buna karşılık, AIRMATIC'in standart versiyonu, yerden yüksekliği 50 mm, örn. arazi koşullarında.

Sürücü, hareket halindeyken veya hareket halindeyken yerden yüksekliği seçtiğinde, seçilen seviyeye erişilinceye kadar orta konsoldaki kontrol lambası yanıp söner. Taşıt yoldayken sürücü tarafından yerden yükseklik yükseltilmezse, süspansiyon kontrol sistemi her zaman güvenli sürüş özellikleri sağlamak için hızı bağlı olarak süspansiyonu düşürür.

AIRMATIC, bagaj bölmesinin yüklenmesini ve boşaltılmasını kolaylaştırmak için başka bir pratik özellik sunar: arka kısım, bagajdaki ayrı bir anahtar aracılığıyla 50 mm düşürülebilir. Bununla birlikte, eğer bir römork bağlıysa fonksiyon devre dışı bırakılır.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger