Toyota Corolla LE- Engaging Midsize Sedan (2020) Teknik Özellikler




Toyota Corolla LE- Engaging Midsize Sedan (2020) Teknik Özellikler
Toyota Corolla LE- Engaging Midsize Sedan (2020) Teknik Özellikler
2020 Corolla sedan, sürücünün dijital yaşamıyla eşleşmeye hazır hale geliyor. Standart ses multimedya sistemi 8-inç mevcuttur. dokunmatik ekran; altı konuşmacı; Apple CarPlay®, Amazon Alexa ve Scout GPS Bağlantısı uyumluluğu; Bluetooth® kablosuz teknolojisi ile ses tanıma ve müzik akışı sağlayan eller serbest telefon özelliği; Safety Connect ve Wi-Fi Connect Powered by Verizon gibi bağlı servislerle birlikte özelleştirilebilir ana ekran ayarları.

LE, LE Hybrid, SE, XLE ve XSE sınıfları, 8 inçlik dokunmatik ekranı ve 2 adet USB bağlantı noktasını standart olarak alır.

Audio Plus, XSE, XLE'de standart ve SE CVT'de isteğe bağlı, SiriusXM Radyo, Servis Bağlantısı ve Remote Connect'i ekler.

Aralığın zirvesi, XSE ve XLE'de isteğe bağlı olan Premium Audio'dur. Pakette Clari-Fi özellikli bir JBL dokuz hoparlör, 800 watt sistem; Dinamik Ses Tanıma; Dinamik Gezinme; Dinamik İlgi Çekici Nokta Arama; ve Hedef Assist Connect.

- JBL Audio sistemi SE CVT'de de mevcuttur.
- JBL Audio sisteminin öne çıkan özellikleri:
- JBL Corolla'da 10 yıldan beri ilk kez kullanılabiliyor
- Yeni Nesil HID8 amplifikatör 800 watt toplam güç üretir
- Optimum yüksek frekans performansı için A direğinde kulak seviyesinde bulunan serbest duran korna tweeter'ları
- 10 inç arka güvertedeki çift bobinli subwoofer, güçlü derin bas tepkisi sağlar
- Kapalı iç kapı panelleri daha temiz ve daha güçlü ses sağlar
- Dört kapının hepsindeki orta seviye hoparlörler, tüm yolcular için tam aralıklı ses sağlar
- Clari-Fi yazılımı, dijital sıkıştırma sırasında kaybedilen ses kalitesini geri yüklemek için tüm sesleri analiz eder ve yeniden oluşturur

2020 Corolla sedan L, LE ve XLE kaliteleri, önceki nesilde bulunan 1.8 litrelik motoru (2ZR-FAE) kullanacak, ancak daha fazla beygir gücü ve daha iyi yakıt verimliliği sağlayacak. SE ve XSE sınıfları, tamamen yeni 2.0 litre Dinamik Kuvvetli direkt enjeksiyonlu dört silindirli motor (M20A-FKS) tarafından desteklenmektedir. Bu yeni motor daha az yakıt kullanırken daha fazla performans sunar. Dikkat çekici bir şekilde, yeni Corolla sedan motoru fiziksel olarak daha küçük ve daha hafif; bu da aracın ağırlık merkezini düşürmeye ve genel dengesini artırmaya yardımcı oluyor.

2020 Corolla'nın her sınıfı, bir önceki nesle göre daha iyi kombine yakıt verimliliği tahminlerine sahiptir. L ve LE sınıfları her üç kategoride de daha iyi yakıt verimliliği tahminlerine sahiptir - şehir / otoyol / kombine - XLE şehir ve otoyollarda daha iyi yakıt verimliliği tahminlerine sahiptir ve aynı kombine yakıt ekonomisi tahminine sahiptir.

Önceki nesil modellere göre SE ve XSE sınıflarına 37 beygir gücü ekleyen yeni Dinamik Kuvvet motoru, CVT ile tahmin edilen üç mpg ve manuel şanzıman ile tahmin edilen iki daha mpg olarak tahmin edildi.

Yeni Dynamic Force motoru, yüksek sıkıştırma oranı (13: 1), doğrudan ve ikincil port enjektörlerini birleştiren Toyota D4-S yakıt enjeksiyonu, yüksek hızlı yanma, VVT-iE akıllı değişken valf zamanlaması kombinasyonundan yüksek güç ve verimlilik elde ediyor Emme tarafında ve VVT-i egzozda. VVT-iE, değişken valf zamanlamasını kontrol etmek için yağ basıncı yerine bir elektrik motoru kullanır.

İki tahliye portu yağ pompası ve elektrikli su pompalı değişken soğutma sistemi motor performansını ve verimliliğini en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olur. Daha verimli soğutma sistemi ayrıca soğuk günlerde daha hızlı kabin ısıtması ve klima kullanıldığında daha hızlı soğumasını sağlar.

Tüm bu teknolojiler, ultra düşük iç sürtünme ile birlikte, bir binek araç motoru için çok yüksek,% 40'lık bir maksimum termal verim sağlar. Isı verimliliğini hissedemezsiniz, ancak 169 pik beygir gücünün 6,600 rpm'de ve 151 lb.-ft pik torkunun etkilerini 4,800 rpm'de hissedebilirsiniz.

Corolla Hybrid’in doğrusal hızlanma yanıtı biraz şaşırtabilir. Akü çekilirken, motora daha az baskı uygulamak ve bazı hibritlerin yaşadığı “lastik bant” etkisini ortadan kaldırmak için ince bir güç artışı sağlar.

Bir önyükleyici diferansiyel, kendinden emin bir hızlanma hissi katar. Düşük yükler ve düşük diferansiyel dönüş sırasında, sağ ve sol tekerleklere diferansiyel sınırlı tork dağıtılarak mükemmel yol tutuş dengesi sağlanır. Orta ve yüksek motor yüklerinde, önyükleme diferansiyel açık diferansiyel olarak işlev görür.

Beklenen NORMAL ve ECO sürüş modları ile birlikte, SPORT sürüş modu ayarı istendiğinde daha güçlü hızlanma tepkisi için güç artışı sağlar.

- NORMAL mod: Hibrit sistemin yakıt ekonomisi ve araç ivmesi için ideal bir kombinasyon elde etmesini sağlar. Gaz pedalı çalışma durumuna bağlı olarak gaz pedalı açılma miktarı doğrusal olarak değişir.
- ECO modu: Hafif ila orta gaz pedalı girişine yanıt olarak gücü sınırlandırarak hibrit sistem verimliliğini artırır.
- SPOR modu: Geliştirilmiş hızlanma tepkisi için mevcut güç arttırılmıştır.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger