BMW S 1000 RR (2019) Teknik Özellikler





BMW S 1000 RR (2019) Teknik Özellikler
BMW S 1000 RR (2019) Teknik Özellikler
- Giriş tarafında valf zamanlamaları ve valf stroklarının değişmesi için BMW ShiftCam Teknolojisine sahip 4 kg daha hafif, yeni geliştirilen 4 silindirli sıralı motor.
- Artan çıktı ve tork: 13 500 dev / dak'da 152 kW (207 hp) (ABD'de: 151 kW (205 hp)) ve 11 000 dev / dak'da 113 N / m.
- 5 500 - 14 500 dev / dak arasında en az 100 Nm tork.
- Çaba tasarrufu sağlayan, lineer tork eğrisi: düşük ve orta motor devir aralığındaki artan tork nedeniyle daha iyi iyileştirilebilirlik ve kontrol edilebilirlik.
- Motor daha fazla yük taşıma işlevini üstlenerek, Flex Frame ile yeni geliştirilen süspansiyon.
- Flex Frame sayesinde önemli ölçüde geliştirilmiş ergonomi.
- Eşik aralığında daha fazla iyileştirilmiş kullanım, artırılmış çekiş ve kristal netliğinde geri bildirim için rafine süspansiyon geometrisi.
- Daha da gelişmiş elektronik sönümleme adaptasyonu Opsiyonel donanım maddesi olarak yeni valf üretimi ile Dinamik Sönümleme Kontrolü DDC.
- Full Floater Pro kinematik ile daha önce olduğundan 300 g daha hafif olan yeni arka tekerlek süspansiyonu.
- Tamamen yakıt alındığında (DIN yüksüz) 11 - 14.5 kg ila 197 kg arasında ağırlık azaltma ve M Paketi ile 193.5 kg.
- Ön susturucu ile birlikte 1.3 kg daha az yeni egzoz sistemi.
- Yeni 6 eksenli sensör kümesi.
- Standart olarak daha gelişmiş Dinamik Çekiş Kontrolü DTC'si
- Standart olarak DTC Wheelie İşlevi.
- Ayarlanabilir (+/- vites) DTC Tekerlek İsteğe bağlı donanım olarak işlev.
- Motor freni işlevi, ayarlanabilir.
- Frenlemede daha yüksek güvenlik için ABS Pro, ayrıca standart olarak bankacılık konumunda.
- Yeni sürme modları “Yağmur”, “Yol”, “Dinamik” ve “Yarış” standart olarak ve “Pro Modlar” seçeneği ile üç farklı yapılandırılabilir mod olan “Race Pro 1-3” koşullara optimum bireysel uyum için.
- Mükemmel başlangıçlar için Başlatma Kontrolü, "Pro Modes" seçeneği ile birlikte gelir.
- "Pro Modes" seçeneğine dahil olan hassas pit şerit hızları için Pit Lane Limiter.
- Debriyaj olmadan hızlı yukarı ve aşağı kaydırma için Shift Assistant Pro, standart.
- Vites değiştirme deseni kolayca geri döndürülebilir.
- Eski eserler seçeneği olarak elektronik seyir kontrolü.
- Mükemmel okunabilirlik sunan ve Pure Ride ekranın yanı sıra üç adet Core ekrana sahip yeni gösterge paneli.

Yeni BMW S 1000 RR, dünya prömiyerini EICMA 2018'de görüyor. Tamamen yeni geliştirilen bir motor ve süspansiyonla, motor gücü 6 kW (8 hp) artarak 152 kW (207 hp) arttı (ABD'de: 151 kW (205) hp)) ve 208 kg'dan 197 kg'a (M Paketi ile 193.5 kg) ağırlık azalmasıyla, 2009'da ilk kez başlatılan süper sporlar bisikleti şimdi üçüncü tamamen yeni nesline giriyor. Gelişmiş performansın yanı sıra, diğer odak noktaları yeni RR'yi öncekinden en az bir saniye daha hızlı hale getirmek, daha kullanıcı dostu bir tasarım oluşturmak ve maksimum kontrol edilebilirlik ve güvenilirlik sunmasını sağlamaktı. İster günlük kullanımda, ister dolambaçlı yollarda veya yüksek performanslı yarış pisti gezintisi için olsun - yeni RR arzulanan hiçbir şeyi bırakmaz. Özellikle, BMW Motorrad, çekiş ve tekerlek kontrolü, ABS ve Tepe Başlatma Kontrolü gibi yardım sistemlerini tamamen yeni bir seviyeye taşıdığı için; Aynısı LED aydınlatma sistemi ve geniş TFT ekran için de geçerlidir.

Yeni geliştirilen 4 silindirli sıralı motoruyla, şimdi eskisinden 4 kg daha hafif olan yeni RR, tamamen yeni bir performans seviyesine ulaşıyor. Bu amaç için, sadece emme ve egzoz portlarının geometrisi daha da optimize edilmemiş, motosiklet şimdi de BMW ShiftCam Teknolojisiyle geliyor - BMW motorları için giriş tarafındaki valf zamanlamalarını ve vana vuruşlarını değiştiren tamamen yeni bir teknoloji. Gözden geçirilmiş bir giriş yolu ve 1,3 kg daha hafif olan yeni bir egzoz sistemi de aynı şekilde genel performansın artmasına katkıda bulunur. Ridabilite ve sürat kabiliyeti, geniş bir motor devir aralığında önemli ölçüde arttırılmış bir torktan yararlanır.

Süspansiyon tarafında da, BMW Motorrad geliştiricileri hiç bir dönüş yapmamışlar. Önemli bir ağırlık azaltma elde etmek amacıyla, yeni RR'deki motor şimdi daha önce olduğundan daha fazla yük taşıma fonksiyonuna sahip. Yeni ana çerçevenin tasarlanmasındaki gereklilik, ergonomiyi geliştirmenin yanı sıra, mümkün olan en kısa yollardan doğrudan motor yapısına uygulanan kuvvete sahip olmaktı. Yeni sürüş geometrisinin, optimize edilmiş tekerlek yükü dağılımının ve önemli bir ağırlık optimizasyonunun kombinasyonuna dayanarak, yeni RR'de sürüş dinamiğinde önemli bir artış sağlandı. Arka tekerlek süspansiyonundaki yeni Full Floater Pro kinematik de süspansiyon performansında belirgin bir artışa önemli katkı sağlıyor. Sonuç olarak, yeni RR sürücüleri, daha gelişmiş yol tutuşlarından, artan çekiş seviyesinden ve tüm sürüş durumlarında eşik aralığına kadar daha şeffaf geri bildirimden faydalanacaktır. Kısacası: yeni RR, süspansiyon tarafındaki çıtayı gözle görülür biçimde yükseltirken aynı zamanda gelişmiş kullanım kolaylığı ve kontrol edilebilirlik sunar.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger