Red Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet (2020) Teknik Özellikler




Red Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet (2020) Teknik Özellikler
Red Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet (2020) Teknik Özellikler

Motor düzeni: Arka Motor
Motor tipi: Boxer, çift turbo
Silindirler: 6
Silindir başına vana: 4
İnşaat: alüminyum karter ve kafaları
Yakıt: prim
Deplasman: (Litre) 3.0 l
Delik / İnme (mm / mm): 91.0 mm / 76.4 mm
Motor çıkışında maksimum güç çıkışı @ 4400 bg @ 6500
Motor devrinde maksimum tork: 390 lb.-ft. 2300-5000
Maksimum motor devri: 7500
Yağlama: Entegre kuru karter
Aktarma Organı: Aktif dört tekerlekten çekiş
Gövde: Çelik, alüminyum ve magnezyum kombinasyonundaki monokok hafif gövde
Rotor malzemesi: Çelik
Piston sayısı (ön / arka): 6/4
Rotor çapı (ön / arka) mm: 350 mm / 350 mm
Rotor kalınlığı (ön / arka) mm: 34 mm / 28 mm
Kaliper tipi (isteğe bağlı PCCB sistemi): Alüminyum monoblok sabit kaliper freni
Rotor malzemesi (isteğe bağlı PCCB sistemi): Karbon-seramik kompozit
Piston sayısı (ön / arka - isteğe bağlı PCCB sistemi): 6/4
Rotor çapı (ön / arka - isteğe bağlı PCCB sistemi) mm: 410 mm / 390 mm
Rotor kalınlığı (ön / arka - isteğe bağlı PCCB sistemi) mm: 36 mm / 32 mm
Standart jantlar: 20 "/ 21" Carrera S
Tekerlekler (ön / arka): 8,5J x 20 "/ 11,5J x 21"
Lastikler (ön / arka): 245/35 ZR 20 / 305/30 ZR 21
Şanzıman tipi: 8 vitesli çift kavramalı PDK
Üst parça hızı PDK (mph): 188 mph
Hızlanma 0-60 PDK (sn): 3,6 sn.
Başlatma Kontrolüyle Hızlandırma 0-60 PDK (sn): 3,4 sn
Çeyrek mil zamanı PDK (sn): 12.0 sn
Başlatma Kontrolü ile Çeyrek mil zamanı PDK (sn): 11.8 sn

2020 911 Carrera S ve 4S Cabriolet, yeni gösterilen Coupe modelleriyle aynı gelişmelerden ve yeni sürücü destek sistemleri tekliflerinden faydalanıyor. Dünyada ilk olarak Porsche, yeni Porsche 911'de standart donanım olarak bulunan Islak Modu geliştirmiştir. Bu fonksiyon, yoldaki suyu algılar, denge kontrolünü önler ve kilitlenme önleyici fren sistemlerini buna göre uyarır ve sürücüyü uyarır. Standart olarak sunulan kamera tabanlı bir uyarı ve fren yardım sistemi, diğer araçlar, yayalar ve bisikletliler ile çarpışma riskini algılar. Gerektiğinde sürücüye yardımcı olmak için bir uyarı veya acil durum frenlemesi başlatır. Termal Görüntüleme Kamerasına sahip Gece Görüş Yardımı, isteğe bağlı olarak 911 için ilk kez kullanılabilir. Adaptive Cruise Control seçeneği, otomatik mesafe kontrolü ve dur-kalk işlevselliğini içerir.

2020 911 Carrera S Cabriolet’in 126,100 $ 'lık MSRP’ye sahip olduğu, 2020 911 Carrera 4S Cabriolet’in ise her biri 1.250 $' lık teslimat, işleme ve taşıma ücreti dahil olmak üzere 133.400 $ 'dan başlayacak. Modellerin şimdi sipariş edilebilir ve 2019 yazının sonunda ABD bayilerine ulaşması beklenir.

911 Carrera S ve 911 Carrera 4S Cabriolet modellerinin turboşarjlı düz altı motoru, yeni tanıtılan Coupe modellerinde uygulanan aynı güncellemelerden yararlanıyor. Yeni piezo yakıt enjektörleri, daha büyük turboşarjlar ve şarj havası soğutma sistemi için yeni bir düzen sayesinde, 3.0 litrelik çift turbo motor şimdi 443 beygir gücü üretiyor. Bu, önceki modele kıyasla 23 beygir gücündeki bir artışa karşılık geliyor. Standart olarak 8 vitesli PDK çift kavramalı şanzıman ile donatılmış olan arka tekerlek tahriki 911 Carrera S Cabriolet'in durmadan saatte 60 km'ye ulaşması için sadece 3.7 saniyeye ihtiyacı var ve dört tekerlekten çekişli 911 Carrera 4S Cabriolet sadece 3,6 saniye. Bu, her iki arabayı da her durumda önceki modelden 0.4 saniye daha hızlı yapar. Bu avantaj, isteğe bağlı Sport Chrono Paketi ile 0,2 saniye, Carrera S Cabriolet için 3,5 saniye ve Carrera 4S Cabriolet için 3,4 saniye artar. Şimdi en yüksek ray hızı 911 Carrera S Cabriolet için saatte 190 mil ve dört tekerlekten çekişli sürüm için saatte 188 mil. Daha sonraki bir tarihte manuel bir şanzıman sunulacak.

Dış tasarım yenilendi ve yeni Porsche 911'in performansındaki atılımın altını çizdi. Büyük 20 inç ön tekerlekler ve 21 inç arka tekerlekler üzerinde kayda değer ölçüde daha geniş tekerlek yuvaları. Ön tarafta, gövde genişliği 45 milimetre (1.77 inç) artmış ve daha geniş bir ön ray için yer açılmıştır. Buna bağlı olarak, yeni 911 Carrera S Cabriolet üzerindeki arka gövde genişliği, önceki 911 Carrera 4 ve 911 GTS modellerinin genişliği olan 1.852 mm (72.91 inç) seviyesine yükseldi. 911 Carrera 4S Cabriolet, bu genişliği önceki nesil dört tekerlekten çekiş modelinden koruyor. Gerektiğinde dışa doğru açılan elektrikli kapı kollarının gömme entegrasyonu, konik ve pürüzsüz yan konturu vurgular. Yeni standart LED farlar arasında, belirgin kontürlere sahip ön bagaj bölmesi kapağı ilk 911 neslin tasarımını çağrıştırıyor. Arkaya, oldukça geniş, değişken konumlu arka spoyler ve şimdi hem iki hem de dört tekerlekten çekişli varyantlarda bir özellik olan kesintisiz, zarif ışık çubuğu hakimdir.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger