Mercedes CLA Shooting Brake (2019) Teknik Özellikler



Mercedes CLA Shooting Brake (2019) Teknik Özellikler
Mercedes CLA Shooting Brake (2019) Teknik Özellikler

CLA Atış Freninde bulunan en üst seviye motor, 7G-DCT çift kavramalı şanzıman üzerinden ön tekerlekleri süren CLA 250'nin (165 kW / 225 hp, 350 Nm) güçlü dört silindirli benzinli motoru olacak. . İki litrelik direkt enjeksiyonlu motor standart olarak bir benzin partikül filtresine sahiptir.

Eylül ayında piyasaya sürülen zamana göre, manuel ya da çift kavramalı şanzımanlı, önden çekişli ya da dört tekerlekten çekişli 4MATIC'li çok çeşitli dizel ve benzinli motorlar olacak.

CLA Coupé ile birlikte, CLA Atış Freni, Mercedes-Benz'in yeni kompakt otomobil neslindeki tüm modellerin en sportif sürüş özelliklerine sahiptir. Bu, daha yeni olan CLA Atıcılık Freninin daha atletik görünmesini sağlayan, daha düşük ağırlık merkezi ve genellikle bu modellere takılan çok kollu arka süspansiyonun daha geniş olan rayına bağlıdır. Tekerlek süspansiyonları yalnızca tam olarak yönlendirilmez, aynı zamanda arkadaki titreşimleri ve öndeki hidro miktarları ayıran akustik kontrol kolları ile sürüş konforu ve sessiz sürüş için de tasarlanmıştır. Büyük ölçekli bir dengeleyici çubuk, dönme açısını azaltır.

İstek üzerine, sürücünün daha fazla konfor veya özellikle sportif ayarlar arasında geçiş yapmasını sağlayan Adaptif bir Sönümleme Sistemi mevcuttur. Tekerleğe gelince büyük bir seçim var. Jant çapı 16 ila 19 inç arasındadır, lastik ebadı 205/60 R 16'da başlar ve 225/40 R 19'da çalışır. ESP® ayarı, CLA'nın potansiyel olarak yüksek viraj alma hızlarına ve yol tutuş performansına özel olarak uyarlandı.

CLA Atıcılık Fren, kooperatif sürücü desteği ile en son sürüş yardım sistemlerine sahiptir ve bu nedenle S ‑ Sınıfından kabul edilen fonksiyonlarla bu segmentte en yüksek düzeyde aktif güvenlik sağlar. Gelişmiş kamera ve radar sistemleri sayesinde, CLA 500 metreye kadar ileriye bakabilir ve belirli durumlarda kısmen özerk sürüş yapabilir, örneğin haritalara ulaşmak için Active Distance Assist DISTRONIC kullanarak viraj, çapraz yol veya kavşaktan önceki hızı uygun bir şekilde uyarlayarak ve navigasyon verileri. Active Steer Assist'in yeni bir fonksiyonu olarak, diğer şeylerin yanı sıra, sezgisel Active Lange Change Assist de var. PARKTRONIC'li Aktif Park Yardımı ilave olarak gemide ise, CLA ayrıca otoyollarda otomatik yeniden başlatma fonksiyonunu da uzatır.

Yeni CLA Atış Freni ayrıca, ilk etapta oranlarına göre duygusal olarak çekici olan bir tasarım aracıdır: uzun bir kaput, coupe benzeri pencere hatlarına sahip kompakt bir serada, arka tekerlek kemerinde kaslı omuzlar ve tam bir çömelmiş arka kısım, Spor araba genlerini açıkça göstermektedir. Çerçevesiz pencerelerin ana hatları, Coupé'lerin ana hatlarıyla B sütununa kadar aynıdır. Arkasında, pencere çizgisi oldukça yüksektir ve bu da arkadaki yolculara girişi kolaylaştırır. Arkaya doğru uzanarak, keskin bir açıyla azalır.

Ayırt edici ön ucu öne eğik ("sharknose") ve çarpıcı güçlere sahip uzun kaput dinamik stil elemanları oluşturur. Karakter çizgilerinin sayısı azaltılmış, örneğin omuz çizgisi tamamen bırakılmıştır. Yüzeyler yumuşak heykel eğrileri ile yapılandırılmıştır.

Bunlar ana hatları ve oranları vurgular ve aracın karakterini tanımlar. Daha öncekinden 48 milimetre daha uzun, 53 mm daha geniş ancak 2 mm daha düşük. Düz farlar, alçak kaporta ve merkezi yıldızlara sahip elmas radyatör ızgarası, tipik Mercedes-Benz spor otomobil görünümünü yansıtıyor. Dar iki parçalı arka lambalar ve tamponun içine yerleştirilmiş olan plaka, GT arka için tipik olarak arka tampon ile yükleme kapağı arasında geçişi gösterir. CLA Atış Freni, yolda etkileyici bir poz verir ve her açıdan atletik görünür. 871 milimetrede, bagaj açıklığı önceki modelden (635 mm) olduğundan çok daha geniştir. Ek olarak, arka kapak da EASY-PACK ve HANDS-FREE ACCESS ile temassız olarak açılabilir.

Kısaca MBUX olan Mercedes-Benz Kullanıcı Deneyimi, 2018'in başından beri Mercedes-Benz modellerinin içindeki deneyimi tanımlar ve modelden modele dijital dünyayla uyumlu olarak gelişir. Üst düzey bir bilgi işlem kapasitesi, parlak ekranlar ve grafikler, kişiselleştirilebilir sunum, tam renkli head-up ekranı ve artırılmış gerçeklikle navigasyon gibi istek üzerine sunulur; ayrıca, geleneksel otomotiv standartlarının ötesine geçen ve “Hey Mercedes” komutunu izleyen yolcuların talimatlarını kabul eden, öğrenme ve sesle kontrol edilebilen bir yazılım. MBUX tamamen modern kullanıcıların isteklerine göre uyarlanmıştır.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger