Hyundai i30 Fastback N (2019) Teknik Özellikler




Hyundai i30 Fastback N (2019) Teknik Özellikler
Hyundai i30 Fastback N (2019) Teknik Özellikler
- All-New i30 Fastback N, sofistike ve zarif tasarımı kanıtlanmış N eğlence faktörü ile birleştiriyor
- C segmentinde, neşe ve zarafet sunmak için inşa edilmiş ilk sıcak beş kapılı coupe
- i30 N beş kapılı pazarın son derece başarılı bir şekilde piyasaya sürülmesinden sonra Hyundai Motor için güçlü bir yeni döneme devam etmek için, All-New i30 Fastback N, şirketin Avrupa menzilindeki ikinci modeldir
- N, Namyang'da doğdu ve Nürburgring'de honlandı. “N”, Hyundai Motor’un yüksek performanslı araba geliştirmesinin özü olan bir chicane sembolize ediyor
- Yüksek güç: dört silindirli 2,0 litrelik T-GDI turbo motor, yüksek duyarlılığa ve doğrusal güç çıkışına sahip 275 PS ve 378 Nm tork (aşırı çalışma işleviyle) sunar
- Yüksek performans özellikleri: Elektronik Sınırlı Kayma Diferansiyel, Elektronik Kontrollü Süspansiyon, Devre Eşleştirme, Başlatma Kontrolü, yüksek performanslı lastikler, tur sayacı, duygusal ses ve daha fazlası • N Sürücü Modu Kontrol Sistemi ile yüksek seviyede kişiselleştirme
- Gelişmiş özelliklere sahip gerçek performans tasarımı: Daha büyük hava girişleri ve kırmızı karakter çizgileri, parlak siyah aerodinamik arka bagaj kapağı ağzı, düşük üçgen sis lambası, çift susturucu egzozu, 19 inç jantlar, spor koltuklar, Shadow Grey özel dış renk
- i30 beş kapılı N'den yüzde yedi daha düşük sürtünme katsayısı ile i30 Fastback N, daha düşük rüzgar gürültüsü ve daha yüksek verim için havadan daha da fazla keser

İ30 Fastback N, C segmentinde ilk beş kapılı sıcak kupodur ve kendi sınıfında benzersizdir. Duygusal, yüksek performanslı ürün portföyünü genişleterek, şirket, konvansiyonellerin ötesinde düşünme yeteneğini tekrar ortaya koyuyor. İ30 Fastback N, i30 Fastback'in sofistike ve zarif tasarımını, i30 N beş kapılığın heyecan verici eğlence faktörüyle birleştiriyor.

İ30 Fastback N'in geliştirilmesinde, dayanıklılık ve yarış pisti performansı kilit unsurlardı. Frenleri, ön tampondaki hava girişleri arasında ekstra bir soğutma işlevi ile dayanacak şekilde geliştirilmiştir. 3600 ve 4900 arasında ayarlanabilen tam gaz kelebeği devir sayısı ile Başlatma Kontrolü, motor torkunu kontrol ederek aracın mümkün olduğunca kolay çalıştırılmasına yardımcı olur. Fastback N gövdesinin yüksek sertliği, arka koltukların arkasındaki isteğe bağlı arka sertlik çubuğu ve gövde yapısındaki ek kaynak noktaları ile artırılır.

N logosu, i30 Fastback N'nin maksimum çekiş, hassasiyet ve hissi sağladığı pistin en üst kısmı olan bir chicane sembolize ediyor. Güçlü 2.0 litrelik turboşarjlı motor, 275 PS ve 378 Nm tork sunar (aşırı çalışma işlevi ile). Otomobilin güçlü viraj alma yeteneği, elektronik sınırlı kayan difüzyon ile sağlanır. Köşelerde azami viraj hızını girişten erken köşe hızlanmasına kadar arttırır. Elektronik Kontrollü Süspansiyon (ECS), viraj alma, hızlanma ve frenleme sırasındaki gereksinimlere göre performansı da ayarlar. Sert gövdeyle birlikte virajda sürüş sırasında viraj alma hızı artar. İ30 Fastback N'nin maksimum yol tutuşunu garanti altına almak için, otomobil 19 inç Pirelli yüksek performanslı N lastiklerle standart olarak donatılmıştır.

All-New i30 Fastback N, hafta içi zarafetle gidip ya da hafta sonu yarış pisti performansı için uygun sıradan günlük spor coupe dışında. N deneyiminin merkezinde, direksiyon simidindeki iki özel düğme kullanılarak seçilebilen Eko, Normal, Spor, N ve N Özel ayarları dahil olmak üzere beş sürüş modu bulunur. Farklı modlar, motorun yüksek performans parametrelerini, damperleri, Elektronik Stabilite Kontrolü (ESC), elektronik sınırlı kayma diferansiyelini, sesi, direksiyon ve Devir Eşleştirme'yi ayarlayarak aracın karakterini değiştirir. Ek olarak, sürücü daha yüksek bir vitese geçerken motordaki devir sayısını arttırmak için direksiyondaki Devir düğmesini seçebilir.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger