BMW 330e Sedan (2019) Teknik Özellikler



BMW 330e Sedan (2019) Teknik Özellikler
BMW 330e Sedan (2019) Teknik Özellikler

Üstün sürüş dinamikleri ve örnek verimlilik, yeni BMW 3 Serisi Sedan'ın temel özellikleridir. Motor portföyünün bir takmalı hibrit sistemi içerecek şekilde genişletilmesiyle, yeni spor sedan'ın bu temel özellikleri ek ve özellikle öncü bir boyut kazanıyor. Yeni BMW 330e Sedan'da, en yeni nesil BMW eDrive Teknolojisi, sportif yeteneklerde ve daha da yoğun elektrikle çalışan sürüş deneyiminde önemli bir artış sağlamak için 4 silindirli bir benzinli motorla birleştirildi. BMW modeline entegre edilmiş ilk standart XtraBoost, takılabilir hibrit sürücünün sistem çıkışını 30 kW / 41 hp'ye kadar bir ilave olarak geçici olarak 185 kW / 252 hp'den artırıyor. Kendiliğinden yanıtın yanı sıra, bu önceki modelle karşılaştırıldığında yeni BMW 330e Sedan'ın elektrik aralığını da yüzde 50 artırıyor. Artık yerel olarak emisyonsuz olarak 60 kilometreye * kadar bir mesafeyi kapatmak mümkün. Yakıt tüketimi ve emisyon değerleri, önceki modele kıyasla yüzde 10'dan fazla, 100 kilometre başına 1,7 litre'ye * ve kilometre başına 39 gram'a * düşürüldü.

Yeni BMW 330e Sedan'da, elektrikli motor ile yanmalı motor arasındaki akıllıca kontrol edilen etkileşim tamamen yeni bir seviyeye ulaşıyor. Her zamankinden daha fazla, güç aktarma sisteminin elektrifikasyonu sadece verimliliğin artmasına değil, aynı zamanda kendine özgü bir sürüş keyfi yaratılmasına da katkıda bulunuyor. Geçmeli hibrid sistemi, BMW TwinPower Turbo Teknolojisine sahip 2.0 litrelik 4 silindirli bir benzinli motordan ve 135 kW / 184 hp gücünde bir çıktıyla, 50 kW / 68 hp'lik sürekli bir çıktı ve bir tepe çıkış üreten bir elektrik motorundan oluşur 80 kW / 109 bg. Birlikte, iki tahrik ünitesi, maksimum 420 Nm sistem torku ile birlikte 185 kW / 252 hp'lik bir sistem çıktısı geliştirir. Sonuç olarak, yeni BMW 330e Sedan 6.0 saniyede sıfırdan 100 km / s'ye yükseliyor. En yüksek hızı 230 km / s'dir. HYBRID modunda, yeni BMW 330e Sedan, yalnızca elektrik gücüyle çalışırken, önceki modelden 30 km / s hızla 110 km / s hıza ulaşabiliyor. ELEKTRİK modunda, yerel olarak emisyonsuz sürüş 140 km / s'ye kadar olan hızlarda bile mümkündür - daha önce: 120 km / s.

Yeni BMW 330e Sedan'ın yeni bir özelliği, araca en üst düzeyde dinamik performans sağlayan standart XtraBoost. Sürüş deneyimi şalterini kullanarak SPORT modunu etkinleştirerek erişmek kolaydır. Yanmalı motoru dinamik sürüş koşullarında desteklemek için, XtraBoost özellikli elektrikli motor, sürekli çıkışına ek olarak, yüksek voltajlı aküde depolanan geçici olarak 30 kW / 41 hp'ye kadar güç sağlar. Bu, sürüş özelliklerini BMW 3 Serisi Sedan'ın tipik özelliklerine sunar. Bir BMW hibrid modelinde ilk kez, 8 vitesli Steptronic şanzıman için fren azaltma ile birlikte tam bir vites değiştirme programının yanı sıra maksimum sportif yetenek ve hassasiyet sunan bir gaz pedalı eğrisi var. Ek XtraBoost, karşılaştırılabilir bir motor çıkışına sahip geleneksel olarak güçlendirilmiş bir araçtan daha yoğun bir hızlanma deneyimi sağlar. XtraBoost, yüksek gerilim bataryasının minimum şarj durumuna kadar kullanılabilir. Ayrıca, manevra manevraları için ve vites seçme kolunun M / S konumunda da mevcuttur.

Yeni BMW 330e Sedan'ın elektrik motoru yer kazanmak için 8 vitesli Steptronic şanzımana entegre edilmiştir. Akıllı tasarımı sayesinde, hibrit özel şanzıman, yeni BMW 3 Serisi Sedan'ın geleneksel motorlu modelleri için ilgili modellerden sadece 15 milimetre daha uzun. Elektrik üretimi, jeneratörün işlevini alan elektrik motoru ile fren enerjisinin geri kazanılması yoluyla özellikle yüksek bir verimlilik elde eder. Yüksek voltajlı aküye bu şekilde beslenen veya elektrik şebekesine bağlanan elektrik enerjisi aynı zamanda aracın elektrik sistemini beslemeye de hizmet eder. Bu, yanmalı motorla çalışan bir jeneratörün artık gerekli olmadığı ve böylece sistemin verimliliğinin bir bütün olarak arttığı anlamına gelir.

12,0 kWh brüt enerji içeriği ile, yeni BMW 330e Sedan'daki lityum-iyon yüksek voltajlı akü, önceki modele göre yüzde 50 daha fazla elektrikle çalışan 60 kilometreye * - 50 aralığında bir menzile izin veriyor. Bu arada, plug-in hibrid spor sedanının ikinci neslinde yakıt tüketimi ve emisyon değerleri yüzde 10 azaldı.

Yeni BMW 330e Sedan'daki yüksek voltajlı pil arka koltukların altına yerleştirilirken, yakıt deposu arka aksın üzerinde bulunur. Bu, takmalı hibrit modelde bagaj bölmesinin hacminin yalnızca biraz sınırlı olduğu anlamına gelir. 40: 20: 40 bölmeli katlanabilir arka sırtlık sayesinde 375 litrelik depolama hacmi istenildiği şekilde genişletilebilir.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger