Toyota RAV4 plug-in hybrid (2020) Teknik Özellikler





2020 Toyota RAV4 plug-in hibrit - İç ve Dış.

 

2020 Toyota RAV4 plug-in hybrid
2020 Toyota RAV4 plug-in hybrid
Sadece ilk RAV4 plug-in hibrit elektrikli araç (PHEV) da oldu. Ve böylece, Toyota serisinde ikinci en hızlı hızlanma süresi olan tahmini bir 5.8 saniyede 0-60 mph yapabilme yeteneğine ek olarak, tek bir şarjla yalnızca yaklaşık 40 km süren tek bir şarjla sürülebilir. piyasadaki herhangi bir PHEV SUV'un en yüksek EV aralığı. RAV4 Prime ayrıca üretici tarafından tahmin edilen 90 birleşik MPGe'ye sahiptir. Toyota SUV performansının yeni bir bölümüne hoş geldiniz.

Daha güçlü motor jeneratörleri, yeni geliştirilen yüksek kapasiteli Lityum-İyon pil ve bir güçlendirici ile 2021 RAV4 Prime, RAV4 Hybrid üzerinden toplam sistem çıktısında 83 beygir gücü (hp) sıçrama sağlar ve bu motorun içinde en fazla beygir gücüne sahiptir. segmenti. Sonuçta ortaya çıkan performans çarpıcı: Toyota, RAV4 Hybrid'den (7.8 sn.) Daha hızlı olan 5.8 saniyede 0-60 mil hızlanma ve bu Toyota'nın dikkat çekici yakıt ekonomisinin yakınında hiçbir yerde bulunmayan lüks / performans SUV'ları olan bir ligde tasarlar. Ve özellikle, RAV4 Prime normalde normal benzin kullanır - pek değil.

Toyota, performans odaklı sürücü için 2021 RAV4 Prime'ı tasarladı ve bu nedenle sportif SE ve XSE sınıflarında sunuyor. SE sınıfı RAV4 Prime için yeni ve XSE şu anda RAV4 Hybrid'e özel. SE 18-inç ile sportif tavrını yansıtıyor. Boyalı ve işlenmiş alaşım jantlar ve özel bir ön ızgara tasarımı ve ön alt spoiler. Piyano siyahı dış aksan ve boyalı ızgara / difüzör üstün görünümü tamamlıyor.

SE’nin donanımı standart ısıtmalı ön koltuklar, 8 yönlü elektrikli sürücü koltuk ayarlı, 7 inçlik, oldukça kapsamlı. Multi-Information Display, Kör Nokta Monitörü, deri dikişli ve kırmızı dikişli vites topuzu, elektrikli bagaj kapısı ve 8 inç girişli Ses. dokunmatik ekran ve Amazon Alexa, yanı sıra Android Auto ve Apple CarPlay uyumluluğu. Mevcut Weather & Moonroof Paketi, soğuk, ısıtılmış bir direksiyon simidi, ısıtmalı arka dış koltuklar ve ön cam sileceği buz çözücüsü ile koydayken güneş, ay ve yıldızlara izin verirken, yağmur algılayıcı ön cam silecekleri rahatlığa katkıda bulunur.

Mevcut RAV4 Hybrid XSE'de olduğu gibi, bu sınıfın Başbakan versiyonu, çarpıcı RAV4 Süpersonik Kırmızısı da dahil olmak üzere, seçkin renklerle siyah bir tavanı eşleştiren iki tonlu dış cephe boya şemasıyla birbirinden ayrılıyor. Özel 19 inç. Hibrit bir RAV4'te bugüne kadar sunulan en geniş alaşım jantlar, benzersiz iki tonlu bir tasarıma sahiptir. Dikey LED vurgulu ışıklar, XSE'ye belirgin bir görünüm verirken, far otomatik seviye ayarlı isteğe bağlı Uyarlamalı Ön Aydınlatma Sistemi (AFS), kısmen kirişleri sürücü yönlendirirken sırayla hedefliyor.

İçinde, XSE sporu, lüksü ve teknolojiyi RAV4'ün ilk kürek kaydırıcıları ile birlikte yükseltir, benzersiz SofTex sentetik deri koltuk yüzeyleri, kablosuz akıllı telefon şarjı, ortam aydınlatması, entegre garaj kapısı açacağı ve karartma ile otomatik kararan dikiz aynası şimdiye kadar herhangi bir RAV4'te multimedya ekranı. Standart Audio Plus sistemi 9-in ile birlikte gelir. dokunmatik ekran ve Dinamik Navigasyon ve JBL hoparlör sistemi içeren mevcut bir Premium Ses var.

Mevcut Premium Paket, RAV4 Prime XSE'yi Dinamik Navigasyon ve JBL hoparlörleri olan Premium Audio, delikli ve havalandırılmış SofTex ön koltuklar, RAV4'ün ilk baş üstü ekranı, ısıtmalı arka SofTex dış koltuklar, ısıtmalı direksiyon simidi, panoramik ay tavanı, dijital arka- Dikiz aynası, sürücü koltuğu, 4 yollu elektrikli yolcu koltuğu, 5 kapılı SmartKey sistemi, tek tip elektrikli arka bagaj kapısı, Kuş Bakışı Monitör ve evet, dahası.

RAV4 Prime, Elektronik İsteğe Bağlı Dört Tekerlekten Çekiş (AWD) ile aynı RAV4 Hybrid sürümünü kullanır. Her iki modelde de, ayrı bir arkaya monte elektrik motoru, proaktif olarak hızlanma başlangıcında ve ayrıca düşük çekiş koşullarında olmak üzere arka tekerleklere güç sağlar.

AWD sistemi ayrıca gelişmiş direksiyon dengesi için viraj alma sırasında sönükleyiciyi azaltır. Kaldırım dışı AWD, tepe tırmanma performansını artırır. Sürücü tarafından seçilebilen bir Trail modu, bir dönen tekerleği frenleyerek ve topraklama tekerleğine tork göndererek gevşemeyi mümkün kılar.

Mevcut kanat kaydırıcıları ile sürücü, örneğin tepeli alanlarda sürüş sırasında daha fazla kontrol sağlayan, rejeneratif frenlemeyi artırmak için “vites küçültme” yapabilir.

RAV4 Hybrid'de olduğu gibi, yenilikçi Prediktif Verimli Sürücü özelliği görünmez bir "hiper-öğütücü" yardımcı sürücüsü gibi davranıyor. Mevcut navigasyon sistemini kullanan Predictive Efficient Drive, esasen yolu okur ve sürüş koşullarına bağlı olarak hibrit akü şarj etme ve boşaltma işlemlerini optimize etmek için sürücü düzenlerini öğrenir. Sistem, araç sürülürken veri toplar ve tepeler ve stop lambaları gibi yol özelliklerini “hatırlar” ve verimliliği en üst düzeye çıkarmak için hibrid güç aktarma işlemini ayarlar.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger