Hyundai IONIQ Electric (2020) Teknik Özellikler





2020 Hyundai IONIQ Electric - Tahrik, İç ve Dış

 

Hyundai IONIQ Electric (2020) Teknik Özellikler
Hyundai IONIQ Electric (2020) Teknik Özellikler
Yeni IONIQ Electric'in bataryası 28 kWh'den 38,3 kWh'a yükseltildi, bu sayede sürücüler ücretler arasında daha da ileri gidebilirler. Toplam 170 mil tahmini menzil sunan% 36 ek enerji depolama kapasitesine sahiptir. E-motoru 134 beygir gücü ve 218 lb.-ft sunar. tork ve standart olarak 7.2 kW yerleşik şarj cihazıyla - mevcut akım 6.6 kW'den yükseltme - Tip 2 AC şarjı için takılmıştır. 100 kW'lık hızlı şarj istasyonunu kullanarak, batarya 54 dakika gibi kısa bir sürede% 80 şarjı elde edebilir.

Yeni IONIQ Hybrid ve IONIQ Plug-in, her ikisi de 104 beygir gücü ve 104 lb.-ft sağlayan 1,6 litrelik GDI dört silindirli motora sahiptir. Tork IONIQ Hybrid’in daimi mıknatıslı elektrik motoru, arka koltukların altına yerleştirilmiş, 1,56 kWh kapasiteye sahip lityum-iyon polimer batarya ile çalışan, maksimum 125 lb.-ft. tork ile 32 kW sunar. Fişli versiyonun elektrik motoru, 8,9 kWh lityum-iyon-polimer batarya ile çalıştırılan maksimum 125 lb.-ft. torklu 45 kW (60 beygir gücü) güç sunar. IONIQ Hybrid'deki elektrik motoruyla birlikte verilen 1,6 litrelik GDI motor, toplam 139 beygir gücü ve 195 lb.-ft. sistem çıkışı sağlıyor. Tork IONIQ Plug-in Hybrid modeli, 156 beygir gücü ve 195 lb.-ft.'lik bir toplam sistem çıktısı sunar. Tork

IONIQ Hybrid Blue modelinde, ABD pazarında satılan herhangi bir fişsiz aracın en yüksek notu olan EPA-tahmin edilen 58 MPG birleşik derecelendirme notu hala mevcuttur. IONIQ Plug-in'i seçen sürücüler, 8,9 kWh pil takımı tarafından desteklenilen 29 mil saf elektrik sürüş aralığına güvenle güvenebilirler.

İsteğe bağlı Audio Video Navigasyon sistemi, 10,25 inçlik bölünmüş dokunmatik ekranı üzerinde çok çeşitli yararlı bilgiler görüntüler. Geliştirilmiş ekran, iki ana ekran sürümü ve görüntülenen pencere öğelerini ve simgeleri düzenleme olanağı sağlayarak özelleştirilebilir. Temel yerleşik sistemli standart Android Auto ve Apple CarPlay'e ek olarak, standart yeni Multi-Bluetooth işleviyle (yalnızca 10.25 inç AVN seçeneğiyle) yeni IONIQ sürücüleri, aynı anda iki telefonu birbirine bağlayabilir ve kullanıcıların dinleyebilmelerini sağlar. Her telefonun müziğini Bluetooth akışıyla

Yeni kolaylık özelliklerinin yanı sıra, 2020 IONIQ sanatçısının yeniden tasarlanmış iç tasarımı, sofistike imajını geliştirmek için yeni tasarım dokunuşlarına sahiptir. İsteğe bağlı yeni geniş ekran 10.25 inç AVN sisteminin altında, ısıtma ve iklim kontrolü için yeniden tasarlanan kontrol paneli şık ve parlak bir yüzeye sahiptir. Yeni dokunmatik tip kontrol düğmeleri ısıtma, havalandırma ve iklimlendirmenin sezgisel kullanımına izin verir. IONIQ Electric'in standart yüksek çözünürlüklü 7 inç LCD konsol ekranı (hibrit ve takılabilir hibrit sürümler için isteğe bağlı), farklı sürüş modu temalarını görselleştirmek için ortam aydınlatmasıyla daha iyi hale gelir. Modern iç tasarımı yuvarlamak için, yolcu tarafı alt kontrol paneli ve orta konsol boyunca mavi ortam aydınlatması uygulanmıştır.

Önde, yeni IONIQ'nun hibrit ve eklenti versiyonları şimdi yeniden tasarlanmış bir kafes tipi radyatör ızgarası gösteriyor. Yeni IONIQ Electric'in önü kapalı ızgarada yeni bir ayırt edici desene sahiptir. Tüm modeller, altında gümüş renkli bir kalıp bulunan güncellenmiş bir ön tampon tasarımına sahiptir. Arka tampon kalıplamada görülen yeni antrasit gri kaplama ve öndeki gündüz yanan ışık çerçeveleri daha rafine ve dinamik bir görünüm sağlar. LED DRL'lerin yanı sıra yeni mevcut LED farlar ve arka lambalar, IONIQ'yu geceleri ön plana çıkarır - sadece estetik gelişmeler değil, aynı zamanda ek güvenlik sağlar.

IONIQ Plug-in ve Electric, yeniden tasarlanmış 16 inç (standart) alaşım jantlarla sunulurken, IONIQ Hybrid müşterileri yeni 15 ila 17 inç (isteğe bağlı) jant tasarımları arasından seçim yapabilir.

IONIQ’nun ünlü dinamikleri ve performansı sayesinde, yeni IONIQ Hybrid ve Plug-in versiyonlarının sürücüleri, iyi tasarlanmış bir elektrikli otomobilin 6 vitesli çift kavramalı şanzımandan gelen hızlı vites değiştirme özelliklerinin keyfini sürmenin keyfini çıkarabilir. IONIQ müşterileri aynı zamanda akü paketinin düşük yerleşimi nedeniyle düşük ağırlık merkezinden yararlanır ve sürüş sırasındaki eğlenceyi arttırır.

Yeni IONIQ'nun hibrid ve geçmeli versiyonları, sürücülerin raket değiştiriciler aracılığıyla farklı yoğunluk seviyelerinden seçim yapmasını sağlayan Eco modunda Ayarlanabilir Rejeneratif Frenleme özelliğine sahiptir. Spor modunda, kürekler manuel vites değiştirici görevi görür.

Benzer şekilde yenilikçi Kona Electric kardeşinden bir ipucu alan yeni IONIQ Electric, sürücülerin çoğu zaman fren pedalına basmaya gerek kalmadan sol kürek vites kolunu tutarak arabayı durdurmalarını sağlayan 1 pedallı sürüş kabiliyetine sahiptir. Bu, rejeneratif frenleme teknolojisinin kullanımını en üst düzeye çıkarır. Akıllı Rejeneratif Frenleme kullanılarak, kıyıdaki eğim ve öndeki trafik durumuna bağlı olarak enerji geri kazanım seviyesi otomatik olarak ayarlanır.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger