Mercedes AMG GLC 63S 4MATIC+ Coup (2020) Özellikler




Mercedes AMG GLC 63S 4MATIC+ Coup (2020) Özellikler
Mercedes AMG GLC 63S 4MATIC+ Coup (2020) Özellikler
2020 Mercedes AMG GLC 63S 4MATIC + Teknik Özellikler:

Motor: Doğrudan enjeksiyonlu ve egzoz gazı turboşarjlı 4.0 litre V8
Deplasman: 3982 cc
Çıktı: 555-6250 rpm'de 375 kW (510 hp)
Tepe torku: 1750-4500 rpm'de 700 Nm
Tahrik sistemi: AMG Performance 4MATIC + tamamen değişken tork dağılımlı dört tekerlekten çekiş
Şanzıman: AMG SPEEDSHIFT MCT 9G şanzıman
Hızlanma 0-100 km / sa: 3,8 s
Azami hız: 280 km / s

Bir bakışta yeni özellikler:

- Yeni far tasarımı
- Yeni kuyruk lambası tasarımı
- Yeni, isteğe bağlı 21 inç hafif alaşım jantlar
- Yeni 90 mm ikiz egzoz borusu trapez tasarımında
- Yeni boya renkli grafit gri metalik
- AMG'ye özel fonksiyonlar ve ekranlar, dokunmatik ekran, hızlandırılmış ses kontrolü ve isteğe bağlı hareket kontrolü içeren MBUX bilgi-eğlence sistemi
- Dokunmatik Kumanda düğmelerine ve direksiyon simidi düğmelerine sahip yeni AMG direksiyon (S modelinde standart)
- Sarı kontrast kaplı üst dikişe sahip yeni döşemeli magma gri / siyah
- Tüm modellerde elektronik kontrollü kilitleme diferansiyel standardı
- Yeni AMG DİNAMİK SEÇİM sürücü programı "Kaygan"
- Üç / dört (S modeli) çeviklik formuna sahip dinamik kullanım kontrolü AMG DYNAMICS
- Treyler Manevrası Yardımcısı
- AMG Driver’nin Paketi’nin standart olduğu S modelleri

4,0 litrelik sekiz silindirli biturbo motor, çok sayıda AMG performans aracında zaten kullanılıyor. Karakteristik bir özellik, iki turboşarjın, silindir yuvalarının dışına değil, "V" silindirinin içine yerleştirilmiş olmasıdır. Bu tasarımın ana avantajları kompakt motor yapısı ve optimum tepkidir. Püskürtme güdümlü doğrudan benzin enjeksiyon sistemi, yüksek termodinamik verimle temiz ve verimli yanma sağlar. Hızlı hareket eden piezo enjektörleri, talep üzerine ve en yüksek hassasiyetle motora çoklu yakıt enjeksiyonları yapılmasını sağlar.

Kapsamlı motor soğutma sistemi, aşırı yükler altında bile motorun performansını sağlar. Aynısı, ısıya dayanıklı özel bir alaşımdan yapılan akışa optimize edilmiş silindir kafaları için de geçerlidir. Emme ve egzoz eksantrik millerinin sürekli ayarlanması güç iletimini ve verimi arttırır. Mükemmel gaz tepkisi sağlar ve her çalışma noktası için şarj döngüsünü optimize eder. Değişken kontrollü bir yağ pompası da düşük yakıt tüketimine katkıda bulunur.

Bir tamirci, her bir motoru Affalterbach'taki motor mağazasında "bir kişi - bir motor" ilkesine göre toplar.

Standart olarak standart V8 motor sesi, kanat teknolojisine sahip bir egzoz sisteminin izniyle gelir. Kanatlar bir harita ile kontrol edilir ve AMG DİNAMİK SEÇİM programına, sürücünün talep ettiği güce ve motor devrine bağlı olarak otomatik olarak çalıştırılır. İsteğe bağlı olarak, bir düğmeye basarak sesin modüle edilmesini sağlayan Performans egzoz sistemi bulunur.

AMG DYNAMICS şemsiyesinin arkasında, ilgili sürücü programı tarafından otomatik olarak seçilen "Temel", "Gelişmiş", "Pro" ve "Master" (yalnızca S modeli) çeviklik işlevleri bulunur. Dört tekerlekten çekişin tork dağılımı, elektronik olarak kontrol edilen kilitleme diferansiyelinin müdahaleleri ve tamamen yenilenmiş ESP®'nin kontrol eşikleri gibi sürüşle ilgili parametreler sürüş programına bağlı olarak akıllıca ayarlanır.

"Temel", "Kaygan" ve "Konfor" sürücü programlarına atanmıştır. Bu durumda, GLC 63 4MATIC +, yalpalama oranının yüksek oranda sönümlenmesiyle çok kararlı kullanım gösterir.
"Sport" programında "Advanced" etkindir. GLC 63 4MATIC + daha sonra nötr biçimde dengelenir. Düşük yalpa sönümleme, düşük direksiyon açısı gereksinimi ve gelişmiş çeviklik, virajlı yollarda sürüş gibi dinamik manevraları destekler.
“Pro” (“profesyonel” in kısaltması) “Sport +” programının bir parçasıdır. “Pro” da, sürücü dinamik sürüş manevraları için daha da fazla yardım alırken, viraj alırken çeviklik ve hassasiyet daha da artırıldı.
"Master" (sadece S modelinde) RACE sürüş programı ile birleştirilmiştir. "Master" modu, dinamizm ve kapalı devre devrelerinde sürüş keyfi yaşamak isteyen sürücüleri hedef alır. "Master", son derece nötr bir araç dengesi, düşük dönüş açısı gereksinimi ve daha çevik direksiyon sunar. Bu şekilde, "Üstat" maksimum çeviklik sağlar ve dinamik potansiyeli tam olarak kullanır.

Sürücü programlarından bağımsız olarak, sürücü, örneğin manuel şanzıman modunu, tercih edilen süspansiyon seviyesini ve ayrıca egzoz sistemini doğrudan seçmek için orta konsoldaki düğmeleri kullanmadan önce olduğu gibi.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger