Mercedes AMG CLA 35 Shooting Brake (2019) Özellikler




Mercedes AMG CLA 35 Shooting Brake (2019) Özellikler
Mercedes AMG CLA 35 Shooting Brake (2019) Özellikler
2019 Mercedes AMG CLA 35 4MATIC Atıcılık Fren Teknik Özellikleri:

Motor: 2.0 litrelik 4 silindirli iki sıra egzoz gazı turboşarjlı
Deplasman: 1991 cc
Maks. çıktı: 225 kW & nbsp; (306 hp) 5800 rpm'de
Tepe torku: 400 & nbsp; Nm, 3000-4000 & nbsp; rpm'de
Tahrik sistemi: AMG Performance 4MATIC tam değişken dört tekerlekten çekiş
Şanzıman: AMG SPEEDSHIFT DCT 7G çift kavramalı şanzıman
Kombine yakıt tüketimi: 7.5-7.4 l / 100 & nbsp; km (Belirtilen rakamlar öngörülen ölçüm yöntemine göre belirlenmiştir. Bunlar, Madde 2 No. 1 Uygulama Yönetmeliği (AB) 2017/1153'e göre NEDC CO2 değerleridir. tüketim rakamları bu rakamlara dayanarak hesaplandı)
Verimlilik sınıfı: D
Hızlanma 0-100 & nbsp; km / s: 4.9 & nbsp; s
Azami hız: 250 km / s elektronik olarak sınırlı

2.0 litrelik motor, yeni A-Serisi'ndeki M 260 dört silindirli aktarma organlarına dayanıyor. AMG'ye özgü gelişmeler arasında egzoz gazı turboşarjı, su şarjlı hava soğutucusu ve bağımsız hava girişi (temiz hava hattı) bulunur. Sportif sürüş sistemi, gaz pedalı komutlarına anında tepki, yüksek çekiş gücü (3000 dev / dak'dan 400 Nm maks. Tork), olağanüstü canlı bir tepki ve duygusal bir motor sesi ile övünmektedir. Yüksek mukavemetli, hafif kalıp döküm alüminyumdan yapılmış olan karter, araç dinamiği için en önemli olduğu araç ağırlığını azaltır.

Egzoz gazı turboşarjı, düşük motor devirlerinde optimum yanıt vermeyi yüksek devirlerde güçlü bir güç artışı ile birleştirir. Çift kaydırmalı turboşarjın gövdesi iki paralel kanala ayrılmıştır. Egzoz manifoldundaki iki ayrı egzoz kanalı ile birlikte, bu, egzoz gazlarını türbin çarkında ayrı olarak kanalize etmeyi mümkün kılar.

Bu, çift kaydırma teknolojisinin başka bir avantajına, yani münferit silindirlerin gaz çevrimi üzerindeki karşılıklı olumsuz etkilerinin en aza indirilmesine neden olur. Egzoz gazı geri basıncı düşürülür ve gaz değişimi ve motor verimi artırılır.

Yeni dört silindirli motorun yüksek teknolojik standartları da sayısız verimlilik artırıcı önlemlerle vurgulanmaktadır. Bunlara CAMTRONIC değişken valf kontrolü, motor ve yağ için akıllı termal yönetim, yüksek hassasiyetli piezo enjektörleri ve çoklu kıvılcım ateşlemesi dahildir. Üretimde, patentli CONICSHAPE® silindir honlaması iç motor sürtünmesini azaltır ve ayrıca verimliliği arttırır. Standart olarak benzin partikül filtresi standart olarak bulunur, emisyon sınıflandırması Euro 6d-Temp'dir.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G çift kavramalı şanzıman da çevik ve dinamik karaktere katkıda bulunur. Vites oranları, sürücünün hızlı vites değiştirme ve vites büyütme sırasında optimum bağlantılarla birlikte tüm hız aralıklarında kendiliğinden bir hızlanma yaşayacağı şekilde yapılandırılmıştır.

Kendi kendine vites değiştirmeyi tercih eden herkes, her tahrik programında manuel vites modunu seçebilir. Kısa süreli M modu ile bu, yalnızca direksiyon simidi vites değiştirme kollarını çalıştırarak yıldırım hızında yapılır.

Standart RACE-START işlevi, durağan, maksimum duygusal bir deneyimden maksimum hızlanma sağlar. Bu, aynı zamanda vites değiştirirken kısmi ateşlemeyle kesilen sürücü sesi ve vites değiştirirken otomatik çift açmalı fonksiyon için de geçerlidir.

Dinamizm, çeviklik ve performans standartlara uygun dört tekerlekten çekişin temelini oluşturan özelliklerden üçüdür. Değişken AMG Performance 4MATIC, sürüş keyfi ile mümkün olan en iyi çekişi birleştirir. Tork dağılımı, dinamik kullanım gereksinimlerine uyacak şekilde sonsuz değişkendir. Spektrum önden çekişli sürücüden yalnızca <a class="yt-simple-endpoint style-scope yt-formatted-string" spellcheck="false" href="/watch?v=8mqfJjzunO4&amp;t=3050s"> 50:50 </a> ön ve arka akslara yüzde dağılım.

Arka aks şanzımanına entegre edilmiş çok diskli bir kavrama, ön ve arka akslar arasındaki değişken tork dağılımından sorumludur. Elektro-mekanik olarak kontrol edilir. Tork dağılımı için etkileyen faktörler sadece sürüş hızı, yanal ve uzunlamasına hızlanma ve direksiyon açısı değil, aynı zamanda tek tek tekerlekler, seçilen vites ve gazlanma konumu arasındaki dönme hızındaki farktır.

Elektro-mekanik kontrolün bir elektro-hidrolik sistem üzerindeki en büyük avantajı, daha rafine sürüş dinamikleri ile ilgilidir - özellikle disklerin tüm ayar aralığı boyunca önemli ölçüde daha hızlı tepki vermesi ve hızdan bağımsız çalıştırılması nedeniyle.

Dört teker kontrol özellikleri seçilen ESP® moduna bağlıdır: ESP® aktif olduğu sürece, 4MATIC sistemi "Comfort" modunda kalır. Sürücü "ESP® SPORT Handling" veya "ESP® OFF" düğmesine basar basmaz, 4MATIC sistemi "daha fazla çevik kullanım ve daha yüksek stabilite sınırları için" Spor "moduna geçer.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger