BMW M8 Competition Coupe (2020) Özellikler




BMW M8 Competition Coupe (2020) Özellikler
BMW M8 Competition Coupe (2020) Özellikler
2020 BMW M8 Yarışması Coupe Teknik Özellikler:

Yapılandırma / Silindir Sayısı / Valf Sayısı: V / 8/4
Motor teknolojisi: M TwinPower Çapraz egzoz manifoldlu Turbo teknolojisi: M TwinScroll ikiz turboşarj, dolaylı şarj havası soğutması, Yüksek Hassasiyetli Enjeksiyon (maksimum enjeksiyon basıncı: 350 bar), VALVETRONIC tam değişken valf zamanlaması, Çift VANOS değişken eksantrik zamanlaması
Etkili kapasite cc: 4395
Vuruş / delik mm: 88.3 / 89.0
Sıkıştırma oranı: 1: 10.0
Yakıt: RON 98 (min. RON 91)
Maksimum çıkış kW / hp: 460/625 dev / dak.
Maksimum tork Nm: 1800 - 5800 rpm'de 750
Akü / ​​kurulum Ah / -: 70 (Li-ion) / Bagaj bölmesi
Süspansiyon, ön: Hafif alüminyum konstrüksiyonda çift salıncaklı akslı adaptif M süspansiyon, M'ye özgü kinematik ve elastokinematik, Değişken Sönümleyici Kontrolü
Süspansiyon, arka: Hafif alüminyum konstrüksiyonda beş bağlantılı akslı adaptif M süspansiyon, M'ye özgü elastokinematik, Değişken Amortisör Kontrolü
Frenler, ön: M pistonlu, altı pistonlu sabit kaliperli
Frenler, arka: M bileşik frenler, delikli, tek pistonlu kayan kaliperler ile
Sürüş stabilitesi sistemleri: Standart: DSC dahil. ABS, ASC ve M Dinamik Mod (MDM) kapatılabilir; CBC (Viraj Çekiş Freni Kontrolü), DBC (Dinamik Fren Kontrolü), Kuru Frenleme fonksiyonu, Devreye Alma Asistanı, Aktif M Diferansiyel, M xDrive dört tekerlekten çekişe bağlı DSC
Güvenlik donanımları: Standart: sürücü ve ön yolcu için hava yastıkları, sürücü ve ön yolcu için yan hava yastıkları, ön ve arka koltuklar için kafa hava yastıkları, kemer durduruculu tüm koltuklarda üç noktalı atalet makaralı emniyet kemerleri, kemer mandalı gergisi ve kemer kuvvet sınırlayıcı ön, çarpma sensörleri, lastik basıncı göstergesi
Direksiyon: M'ye özgü Servotronic fonksiyonlu ve değişken spor oranlı Elektrikli Direksiyon (EPS)
Genel olarak direksiyon oranı: 1 14.3
Ön / arka lastikler: 275/35 ZR20 102Y XL 285/35 ZR20 104Y XL
Jantlar, ön / arka: 9.5J x 20 hafif alaşımlı 10.5J x 20 hafif alaşımlı
Güç Aktarımı: M xDrive akıllı dört tekerlekten çekiş sistemi, çok değişkenli çok plakalı debriyajlı merkezi aktarma kasası, ön ve arka aks arasında tam değişken tork dağılımı, tamamen değişken Aktif M Diferansiyel ile arka diferansiyel, kilitleme efekti 0 - 100 sent
Şanzıman tipi: Sekiz vitesli M Steptronic Şanzıman
Güç / ağırlık oranı (DIN) kg / kW: 4.1
Litre başına kW / l: 104.7
Hızlanma 0-100 km / sa s: 3.2
Hızlanma 0-200 km / sa s: 10.6
Azami hız km / sa 250/305 (Yönetilen / isteğe bağlı M Sürücü Paketi ile)
BMW EfficientDynamics standart özellikleri: Fren Enerjisi Rejenerasyonu, Elektrikli Direksiyon, Otomatik Start Stop işlevi, manuel vites değiştirme modunda Optimum Vites Değiştirme Göstergesi, BMW EfficientLightweight, yardımcı ünitelerin isteğe bağlı kullanımı, Li-ion pil, harita ayarlı yağ pompası, arka diferansiyel ve optimize edilmiş verimlilikte, optimize edilmiş aerodinamikte (alt panel, alt spoiler, arka spoiler) transfer kutusu
Standart lastiklerle ECE Yakıt Tüketimi
Kentsel l / 100 km 15,3 - 15,2
Şehir dışı l / 100 km 8,0 - 7,7
Kombine l / 100 km 10.6 - 10.5
Yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve elektrik enerjisi tüketim değerleri, geçerli sürümdeki Avrupa Komisyonu (EC) 2007 / 715'e göre belirlenir. Rakamlar, Almanya'da temel konfigürasyona sahip bir araçla ilgilidir. Gösterilen aralık seçilen lastiklerin / lastiklerin farklı boyutlarını ve isteğe bağlı donanımın seçilen parçalarını dikkate alır ve konfigürasyon sırasında değişebilir.

- M TwinPower Turbo teknolojisine ve 460 kW / 625 hp'ye kadar yüksek devirli V8 motor. İki turboşarj, çapraz egzoz manifoldları, palet kullanımı için optimize edilmiş soğutma ve yağ tedarik konsepti, elektrik kontrollü kapaklı spor egzoz sistemi duygusal açıdan zengin bir film müziği sunar.
- Drivelogic ve M xDrive dört tekerlekten çekişli sekiz vitesli M Steptronic şanzıman üzerinden güç aktarımı. Arkaya dönük kurulum ve Active M Diferansiyel ile bağlantı. Üç mod seçeneği: 4WD, 4WD Sport ve saf arka tekerlekten çekişli ve 2 kat devre dışı bırakılmış sürüş stabilitesi kontrolü.
- Olağanüstü performans: Yeni BMW M8 Coupe, 3 saniyede 0 - 100 km / sa (62 mil / saat), 3,2 saniyede yeni BMW M8 Yarışması Coupe, 3,3 saniyede yeni BMW M8 Cabrio ve 3,3 saniyede yeni BMW M8 Yarışması Cabrio.
- Miramas ve Arjeplog test merkezlerinde, Nürburgring-Nordschleife pistinde ve diğer yarış pistlerinde derinlemesine ayarlama çalışmaları sırasında honlanmış dinamik yetenek, çeviklik ve hassasiyetin M kombinasyonu. BMW M8 GTE dayanıklılık yarışçısı ile birlikte geliştirilmiştir.
- Minimum ağırlık, düşük ağırlık merkezi, ideal dingil mesafesi, geniş izler ve hassas ayarlanmış aerodinamik dengeyle performans odaklı araç konsepti. BMW M8 Coupe ve BMW M8 Yarışması Karbon fiber takviyeli plastikten yapılmış çatılı Coupe; BMW M8 Cabrio ve BMW M8 Yarışması Cabrio'da elektrikli açma ve kapama ile yumuşak bir üst kısım var.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger