Audi A4 Allroad Quattro - Mükemmel Sürüş Konforu ve Offroad Nitelikleri (2019 )




Audi A4 Allroad Quattro - Mükemmel Sürüş Konforu ve Offroad Nitelikleri (2019 )
Audi A4 Allroad Quattro - Mükemmel Sürüş Konforu ve Offroad Nitelikleri (2019 )
Quattro dört tekerlekten çekiş ve 35 milimetre (1,4 inç) yükseltilmiş zemin boşluğu sayesinde Audi A4 allroad quattro, üstün sürüş konforu ve iyi offroad niteliklerini birleştiriyor. İsteğe bağlı amortisöre özel isteğe bağlı süspansiyon ile damper kontrolü, konfor ve dinamizm daha da artırılabilir. Taban altı koruması veya jant kemer süsleri gibi detaylar ve ayrıca 12 milimetre (0,5 inç) daha büyük tekerlekler ve daha geniş iziyle - önde altı milimetre (0,2 inç) ve daha geniş olan on bir milimetre genişliğiyle A4 Avant'tan farklıdır (0,4 inç) arkada

Otomatik şanzıman Audi A4 allroad qattro ile standart olarak geliyor, amortisör kontrollü bir süspansiyon standart süspansiyona bir alternatif sunuyor. A4 Avant'ta olduğu gibi, bagaj bölmesi 495 litre (17.5 cu ft) kapasiteye sahiptir - bu, arka koltuklar katlanmış ve tavana yük yüklendiğinde 1.495 litreye (52.8 cu ft) yükselir. Arka kapak ve bagaj bölmesi kapağı elektrikle standart olarak çalıştırılmaktadır. Audi drive select dinamik taşıma sistemindeki ek offroad moduyla, sürücü A4 allroad quattro'daki altı profil arasından seçim yapabilir.

Bagaj bölmesi tabanının altına yerleştirilmiş, 0,5 kWh kapasiteli kompakt, hava soğutmalı bir lityum-iyon batarya, bir enerji yönetim merkezi olarak görev yapar. S modellerinde bulunan hafif hibrit sistem, müşteri yakıt tüketimini 100 kilometrede 0.4 litreye kadar azaltma potansiyeline sahiptir.

Sekiz ileri tip tiptronic ve quattro sürekli dört tekerlekten çekiş, aktarma organlarını oluşturur. Arzu edilirse, arka tekerlekler arasında gücü aktif olarak dağıtmak için isteğe bağlı bir spor diferansiyel mevcuttur. Bu yolla, özellikle virajın dış tarafındaki tekerleğe daha hızlı bir şekilde yöneltilebilir, bu da daha erken hızda durma eğilimiyle mücadele eder. S spor süspansiyonu standart. S'e özgü kurulumu ile sportif bir sürüş hissi sağlar. Bu, damper kontrollü isteğe bağlı S spor süspansiyonuyla daha da geliştirilebilir. İçeride ve dışarıda, bir dizi tasarım detayı, isteğe bağlı Audi sanal kokpiti göstergesinde egzoz egzoz borusundan S moduna kadar S modelinin eşsiz konumuna işaret ediyor.

Audi A4 modelleri ve TDI motorlu ve sportif yeni görünümü olan S4 modelleri Avrupa'da Mayıs 2019'dan sipariş edilebilir. A4 allroad quattro yaz başında piyasaya sürülecek ve her iki model de 2019 sonbaharından itibaren bayilerde olacak. Almanya'da 110 kW (150 hp) ve S tronic ile A4 Sedan 35 TFSI'nin temel fiyatı 35.900 Euro'dur. Müşteriler, S4 Sedan TDI ürününü 62.600 Euro'dan başlayarak sipariş edebilirler. Audi A4 Sedan'ın popüler seçenekleriyle standart olarak geliyor ve 170 kW (231 hp) ile A4 Sedan 45 TDI quattro tiptronic ile karşılaştırıldığında yaklaşık 6.400 avro değerinde. Bunlar arasında dinamik arka göstergelere sahip LED farlar, gergin şekilde ayarlanmış süspansiyon ve sönümlü S spor süspansiyonu, 18 inç jantlar, Alcantara deri ve kabartmalı S logolu elektrikli ayarlanabilir ön spor koltuklar ve sportif konturlu tamponlar bulunuyor. Müşteriler ayrıca 53.300 Euro'dan başlayan özel bir sürüm olan Audi A4 sürümünü de sipariş edebilirler.

Audi, Avrupa dışındaki pazarlarda 3.0 TFSI ile S4 ve S4 Avant'ı sunmaktadır. Turboşarjlı benzinli direkt enjeksiyonlu motor 260 kW (354 PS) çıkışa sahiptir ve 1.370 ile 4.500 rpm arasında 500 Nm (368.8 lb-ft) ağır tork üretir. V6, S4 Sedan TFSI'yi elektronik olarak yönetilen 250 km / s (155,3 mph) azami hıza giderken 4,7 saniyede 100 km / sa (62,1 mil / sa) hızlandıracak. Standart sprint, S4 Avant TFSI'de saniyenin onda birini daha uzun sürer.

Sportif olarak dengeli süspansiyon ideal olarak Audi A4'ün karakteriyle uyumludur. Müşteriler standart kurulum ve spor süspansiyonu arasında seçim yapabilir. Ayrıca iki uyarlanabilir süspansiyon vardır. Bir seçenek, sürüş yüksekliğini 10 milimetre (0,4 inç) azaltan ve mükemmel sürüş konforu sunan amortisör kontrollü konforlu süspansiyondur. Diğeri, 23 milimetre (0,9 inç) düşürülen amortisör kontrollü olan veya olmayan spor süspansiyonudur. Daha da dinamik olan temel kurulumuyla sportif karakterin altını çizer ve konforu korur. Kontrollü süspansiyonların her ikisi de Audi drive select dinamik taşıma sistemine entegre edilmiştir. Aynısı, dinamik direksiyon, otomatik şanzıman ve müşteriler için isteğe bağlı olarak temin edilebilen gaz kelebeği bulunan direksiyon için de geçerlidir. Audi drive select, sürücünün bu sistemlerden hangisinin beş profil kullanacağını belirlemesini sağlar.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger