Mercedes G 350d (2019) Özellikleri




Mercedes G 350d (2019) Özellikleri
Mercedes G 350d (2019) Özellikleri

2019 Mercedes G 350d Bir Bakışta Teknik Veriler:

Deplasman: 2925 cc
Delik x strok: 82.0 x 92.3 mm
Sıkıştırma oranı: 15.5 ɛ
Motor ve çıkış: OM 656, 210 kW (286 hp) 3400-4600 rpm'de
Zirve torku: 1200-3200 rpm'de 600 Nm Hızlanma 0-100 km / sa: 7.4 En yüksek hız: 199 km / sa

Yeni sıralı altı silindirli dizel, simgeyi şimdiye kadar en verimli "G" yapıyor. 210 kW (286 hp) çıkış üretir ve 1200 ile 3200 rpm arasında 600 Newton metrelik bir tepe torkuyla daha önce hiç olmadığı kadar güçlüdür.

Yeni altı silindirli dizel motor gelecekteki emisyon mevzuatına (RDE - Gerçek Sürüş Emisyonları) uygun olacak şekilde tasarlanmıştır. Verimli emisyon azaltma ile ilgili tüm bileşenler doğrudan motora monte edilir. Bu, katalitik konvertörün ve dizel partikül filtresinin daha hızlı etkinliğine katkıda bulunur. Yeni kademeli hazneli yanma işlemi, dinamik çok yollu egzoz gazı devridaimi ve motora yakın emisyon kontrol sistemi içeren entegre teknoloji yaklaşımı sayesinde, düşük emisyonlu daha düşük tüketim rakamları elde edilebilir. Motora yakın yalıtımlı konfigürasyon sayesinde, emisyon kontrol sistemi çok az ısı kaybına ve ideal çalışma koşullarına sahiptir.

Gelişmiş emisyon kontrol teknolojileri sayesinde, modern OM 656 motor ailesinin güçlü altı silindirli ünitesi, zorlu sürüş koşullarında ve çevre koşullarında bile mevcut Euro 6d-TEMP standardının tüm emisyon limitlerinin altında kalmaktadır. Bu, GLE'nin egzoz kanalında bir amonyak kayma katalizörüne (ASC) sahip ilave bir seçici katalitik indirgeme (SCR) dönüştürücü ile gerçekleştirilir. SCR katalizörü (Seçici Katalitik Redüksiyon), egzoz gazındaki azot oksitleri (NOx) azaltır. Bu amaçla, sulu bir üre çözeltisi olan AdBlue® sisteme verilir. Egzoz gazındaki azot oksitleri kimyasal olarak dönüştürür, böylece azot oksitlerin yüzde 80'ini azaltan amonyak açığa çıkarır; AdBlue®'nun dolgu boynu, aracın harici depo girintisine entegre edilmiştir, bu da yakıt pompasında doğrudan doldurmayı mümkün kılar.

ECO sürüş modunda, kayma fonksiyonu, ilave yakıt tasarrufuna yardımcı olur. Sürücü ayağı gaz pedalından çıktığında, şanzımanın kavraması ayrılır. Bu, motor devrini rölanti seviyesine düşürür ve sürüş direnci, kıyıdaki motorun sıkıştırma ve sürtünme kuvvetleri ile azalır. G-Serisi "belirli bir mesafe için kendi kinetik enerjisini kullanarak" süzülür. Kıyıya göre ölçüldüğünde daha uzun bir mesafe için yuvarlanıyor. Bu daha fazla yakıt tasarrufu sağlar. Debriyaj, sürücü gaz veya fren pedalına basılır basılmaz yeniden devreye girer.

Güç aktarımı için, tork konvertörlü 9G with TRONIC otomatik şanzıman, arazi aracı simgesinin gereksinimlerini karşılamak için özel olarak uyarlandı. Geliştiriciler, 9 vitesli şanzımanın vites değiştirme ve tepki sürelerini kısaltmak ve G-Class'ı daha canlı hale getirmek için özel bir yazılım uygulaması kullandılar. Geniş şanzıman oranı, özellikle düşük motor devirlerinde sürüşü daha sessiz ve daha konforlu hale getirmekle kalmaz, aynı zamanda yakıt tüketiminin azaltılmasına da katkıda bulunur. Özellikle birinci viteste, off-roader gaz pedalı komutlarına belirgin şekilde daha iyi tepki verir, örneğin müşteriler özellikle trafik ışıklarından uzaklaştığında takdir eder. "G" şimdi kısmi yük altındaki kısa koşularda da çok daha çevik.

Yeni transfer kutusu doğrudan 9G-TRONIC'e flanşlı olarak monte edilmiştir. Tahrik torkunun yüzde 40'ını ön aksa ve yüzde 60'ını arka aksa göndermek için tasarlanmıştır. Bu konfigürasyon özellikle yoldaki yol tutuş özelliklerine fayda sağlar. Kalıcı dört tekerlekten çekiş maksimum çekiş sağlar. Ancak, daha fazla mağazada olmasaydı "G", "G" olmazdı. Düşük mesafeli off-road redüktör, tahrik tekerleklerinde torku önemli ölçüde arttırır; Arazi pazarlığını çok zorlaştırır.

40 yıldan uzun bir süre önce Avusturya'nın Graz kentinde bulunan Daimler-Benz AG ve Steyr-Daimler-Puch arasında yapılan işbirliği anlaşmasıyla başlayan şey şimdi süper ve kilometre taşlarıyla dolu bir hikaye. Piyasaya sürüldüğü sırada, 1979 baharında, 53 kW / 72 hp ile 115 kW / 156 hp arasında değişen bir performans aralığını kapsayan dört farklı motor seçeneği ile mevcuttu. Müşteriler, kısa dingil mesafesi olan bir Cabriolet veya kısa veya uzun dingil mesafesi olan Station Wagon modelleri seçeneğine sahipti. Konsorsiyum, "Geländewagen" (arazi aracı) için kullanılan basit ancak ayırt edici adı "G" ye karar verdi. O zaman hiç kimse bunun, sadece tek bir harf kullanarak Mercedes-Benz binek araç sınıflarının isimlendirilmesinde yapılan değişikliklerin ardından neredeyse vizyon sahibi bir karar olduğunu tahmin edemezdi.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger