Audi e-tron Sportback 55 quattro (2020) Teknik Özellikler





2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro - Sürücü, İç ve Dış. Renk: Plazma Mavisi.

 

Audi e-tron Sportback 55 quattro (2020) Teknik Özellikler
Audi e-tron Sportback 55 quattro (2020) Teknik Özellikler
Audi e-tron Sportback 55 quattro, sürücünün verim, performans ve üstün sakinliğin tadını çıkarmasını sağlar. Her dingile, güç elektroniği tarafından üç fazlı akımla beslenen bir asenkron elektrik motoru takılmıştır. 265 kW ve 561 Nm tork çıkışı ile, iki standart elektrikli motor, SUV coupé'yi durmadan durdurarak - yerel olarak emisyonsuz ve sanal sessizlikte - güçlü bir delgi sunar. Audi e-tron Sportback 55 quattro 100 km / saate (62.1 mil) ulaşmak için sadece 6,6 saniye sürüyor ve en yüksek hızı elektronik olarak 200 km / sa (124,3 mil / sa) ile sınırlandırılıyor. Sürücü, D aralığından S konumuna geçip gaz pedalına sonuna kadar basarak, yükseltme modunu etkinleştirebilir. Burada, sürücü sekiz saniye boyunca 300 kW çıkış ve 664 Nm tork üretir. Bu, SUV coupé'nin 5.7 saniyede 0'dan 100 km / s'ye (62.1 mil / saat) sıçramasını sağlar. Bir dişli kademesine sahip iki kademeli planet dişli kutuları, torku elektrik motorlarından akslara aktarır. Dişlilerin seçiminde sürücünün başparmak ve işaret parmağı ile çalışabileceği bir anahtar kullanılır. Merkez tünelin yukarısına yerleştirilmiş ve bir el desteği olarak işlev gören zarif bir kolun içine yerleştirilmiştir.

Elektrikli dört tekerlekten çekiş, her arazide olağanüstü çekiş ve dinamizm sağlar. Bir saniyenin kesirleri içindeki her iki aks arasındaki ideal tahrik tork dağılımını sürekli olarak düzenler. Çoğu eforlu durumda, Audi e-tron Sportback, olağanüstü verimlilik için sadece arka elektrikli motoruna güveniyor. Sürücü, sağlayabileceğinden daha fazla çıktı isterse, ön ünite anında devreye girer. Bu aynı zamanda, buzlu koşullarda kayma meydana gelmeden önce veya hızlı viraj alırken veya araç hafifleyenler veya aşırı abartmalar yaparken öngörücü olarak gerçekleşir.

Yaklaşık 50:50 oranındaki aks yükü dağılımı mükemmel dengelidir; Kendi kendine direksiyon davranışı nötrdür. Beş bağlantılı süspansiyonlar, ilerici direksiyon ve elektrohidrolik fren sistemi gibi bileşenlerle süspansiyon, birlikte çevik araç kullanımı ve yüksek derecede konfor sağlayan en son teknolojileri bir araya getiriyor.

Dinamik taşıma sistemi Audi drive select, sürücünün birden fazla sürücü bileşeninin çalışma yöntemini yedi profil arasında değiştirmesini sağlar. Bu, sorunsuz yuvarlanma konforu ve sportif, istikrarlı kullanım arasında belirgin bir fark yaratır. Kontrollü damperli adaptif hava süspansiyonu bu çok yönlü karaktere büyük katkı sağlar. Daha yüksek hızlarda, gövde düşürülür, etrafındaki hava akışını belirgin şekilde iyileştirir ve aracın menzilini uzatır. Toplamda, sistem sürüş yüksekliğini 76 milimetreye kadar değiştirebilir.

Piyasaya sunulduğunda Audi, ikinci bir motor modeliyle tüm elektrikli tahrikli SUV coupé'yi sunacak. E-tron Sportback 50 quattro, 230 kW çıkış ve 540 Nm tork üretir. Sportback 55 quattro'nun pilinden kabaca 120 kilo daha az ağırlığa sahip olan sistem, 71 kWh brüt enerji sağlıyor. Bu, SUV coupé'nin WLTP döngüsünde tam şarjda 347 kilometreye (215.6 mil) kadar kaplamasına izin verir. Audi e-tron Sportback 50 quattro, 6.8 saniyede 0'dan 100 km / saat hıza çıkabilir ve 190 km / s hıza ulaşır.

Dijital matris LED farları birinci sınıf donanım olarak sunan Audi, üretim araçlarında dünya çapında bir ilk sunuyor: Dakikadaki piksellere bölünen ışıkları yolu yüksek çözünürlükte aydınlatabilir. Tasarım, DMD (dijital mikromirror cihazı) olarak kısaltılmış bir teknolojiye dayanıyor ve birçok video projektöründe de kullanılıyor. Kalbinde, her biri kenar uzunluğu yalnızca birkaç milimetreyi ölçen, bir milyon mikromirror içeren küçük bir çip var. Elektrostatik alanların yardımı ile, her bir mikromirror, saniyede 5.000 kez eğilebilir. Ayara bağlı olarak, LED ışığı merceklerden yola doğru yönlendirilir veya ışık huzmesinin alanlarını gizlemek için absorbe edilir.

Duvarda veya yerde projeksiyon olarak görünen dinamik ayrılma ve eve dönüş animasyonları üretebilir. Bu sunum, otomobilin önündeki alanı dikkatlice aydınlatılmış bir aşamaya dönüştürüyor. Dijital ışık sistemi, düşük huzmeli ışığın olağanüstü hassaslığa sahip versiyonları olarak sadece viraj, şehir ve otoyol aydınlatması sağlamakla kalmaz, aynı zamanda diğer yol kullanıcılarını daha da hassas şekilde maskeleyerek uzun hüzme ışığını tamamlar. Bununla birlikte, her şeyden önce, şerit ışığı ve oryantasyon ışığı gibi yenilikçi işlevler sunar. Otoyollarda, şerit lambası, sürücünün kendi şeridini parlak bir şekilde aydınlatan ve şeridi değiştirdiğinde dinamik olarak ayarlanan bir ışık halısı yaratır. Bu şekilde, sürücünün ilgili şerit hakkındaki farkındalığını arttırır ve yol güvenliğinin arttırılmasına katkıda bulunur.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger