Mercedes AMG GLE 63 S 4MATIC+ (2020) Teknik Özellikler





2020 Mercedes AMG GLE 63 S 4MATIC +

 

Mercedes AMG GLE 63 S 4MATIC+ (2020) Teknik Özellikler
Mercedes AMG GLE 63 S 4MATIC+ (2020) Teknik Özellikler
Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC + Bir bakışta teknik veriler:

Motor: İkiz turboşarjlı ve entegre EQ Boost marş motoru-4.0 litre V8
Deplasman: 3982 cc
Çıktı: EQ Boost starter alternatörden 450 kW (612 hp) 5750-6500 rpm'de + 16 kW (22 hp)
Tork torku: 2500-4500 rpm'de 850 Nm
Sürücü sistemi düzeni: Tamamen değişken tork dağılımına sahip AMG Performance 4MATIC + dört tekerlekten çekiş
Şanzıman: AMG SPEEDSHIFT TCT 9G şanzıman
Kombine yakıt tüketimi: 11.5 l / 100 km (yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerlerinin geçici olduğunu belirtti, WLTP test prosedürüne uygun olarak sertifikasyon süreci için teknik servis tarafından belirlendi ve NEDC rakamları ile ilişkilendirildi. Resmi rakamlara uygunluk henüz yoktur. Belirtilen rakamlar ile resmi rakamlar arasında farklılıklar olabilir.)
Birleşik CO2 emisyonları: 262 g / km
Hızlanma 0-100 km / sa: 3,8 s
Azami hız: 280 km / s elektronik olarak sınırlandırılmış

Yeni GLE 63'teki 4.0 litrelik V8 biturbo motor, ilk kez her iki çıkış modelinde (420 kW / 571 hp ve 450 kW / 612 hp) entegre bir EQ Boost marş motoru ile donatılmıştır. Bir marş motorunu ve alternatörü tek, güçlü bir elektrik motorunda birleştirir ve yerden tasarruf sağlamak için motor ile şanzıman arasına entegredir. Geçici olarak çağırılabilecek ilave 16 kW (22 hp) çıkış artı 250 Nm tork, yalnızca kendiliğinden hareket etme özelliklerini sağlamaz. Bunun da ötesinde, bu yenilikçi bileşenin yerleşik elektrik sistemine 48 voltluk güç kaynağı sağlaması, jeneratör olarak kullanılmasının yanı sıra hibrit fonksiyonlar gerçekleştirmesidir. Bunlar arasında artırma, yeniden çalışma, yük noktası kayması, kayma ve motorun start / stop işleviyle neredeyse algılanamaz şekilde yeniden başlatılması var. İlk defa, EQ Boost marş-alternatörü rölanti devri kontrolünden de sorumludur. Bu, daha önce yüksek voltajlı hibrid teknolojisine ayrılan yakıt tasarrufuna izin verir.

Standart AMG RIDE CONTROL + havalı süspansiyon ve bir SUV özellikleri için yapılandırılmış uyarlanabilir ayarlanabilir ADS + (Uyarlamalı Sönümleme Sistemi), üstün çevikliği ve mükemmel araç dinamiklerini maksimum çekiş ve günlük rahatlıkla birleştiriyor. Sönümleme özellikleri üç aşamada seçilebilir - "Konfor", "Spor" ve "Spor +", uzun mesafeli konfor ve sportif araç dinamikleri arasında çok daha belirgin bir ayrım sağlar.

Pnömatik otomatik seviye ayarı sayesinde, yeni GLE 63 4MATIC +, araç yükünden bağımsız olarak sabit sürüş yüksekliği sağlar. Bu, sürüş moduna bağlı olarak veya orta konsoldaki bir basmalı anahtar kullanılarak manuel olarak ayarlanabilir. Araç seviyesi genellikle "Sport", "Sport +" ve "RACE" (yalnızca S varyantı) olan AMG DYNAMIC SELECT sürücü programlarında 10 mm düşürülür. "Konfor" sürüş modunda araç, 120 km / s'lik bir hızdan 10 mm düşürülür ve hız 70 km / s'nin altına düştüğünde normal seviyeye çıkarılır. Bu aerodinamik sürüklenmeyi ve dolayısıyla yakıt tüketimini azaltır. Ek olarak, daha düşük ağırlık merkezi sayesinde taşıma kararlılığı artırılmıştır.

Yüksek araç dinamikleri için AMG'ye özel konfigürasyon, aktif silindir stabilizasyon sistemi ACTIVE RIDE CONTROL tarafından 48 volt temelinde büyük ölçüde desteklenir. Bu, vücut hareketlerini tam olarak telafi eder. Bu, limitler yakınındaki sportif durumlarda bile, kullanımın kontrol edilebilir ve son derece doğrudan kalmasını sağlar. Sistem, ön ve arka akslarda bağımsız çalışan iki elektromekanik aktüatör kullanır ve her biri entegre planet dişlidir. Bu, dengeleme sisteminin sadece viraj alırken gövde yuvarlamasını azaltmakla kalmayıp aynı zamanda viraj alma ve yükleme döngüsü özelliklerinin daha hassas bir şekilde ayarlanmasına izin verdiği anlamına gelir. Ek olarak, düz bir çizgide sürerken sürüş konforunu arttırır, çünkü örneğin tek taraflı yol çarpmalarından gelen uyarılar dengelenir. Vücut hareketleri, sürüş deneyimini yoğunlaştıran sürüş durumuna aktif ve optimum şekilde adapte edilebilir.

Performans odaklı dört tekerlekten çekiş sistemi sürekli olarak mümkün olan en iyi dinamizm, çekiş ve verimlilik oranını sağlar. Elektromekanik olarak kontrol edilen bir debriyaj, kalıcı olarak tahrik edilen arka aksı değişken olarak ön aksa bağlar. Mümkün olan en iyi tork bölünmesi sürüş koşullarına ve sürücü girişine göre sürekli olarak hesaplanır.

Yüksek çıkış değerleri ve ilgili performanslarına paralel olarak, yeni GLE 63 modellerinde 6 pistonlu sabit fren kaliperleri ve ön tarafta 400 x 38 mm fren diskleri ve ayrıca tek piston yüzerliği olan büyük boyutlu yüksek performanslı bir fren sistemi bulunur. fren kaliperleri ve arkada 370 x 32 mm diskler. S varyantı kırmızı fren kaliperleri ile tanımlanırken, baz varyantta gri fren kaliperleri bulunur.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger