Ford Mustang Mach-E (2020) Teknik Özellikler





2020 Ford Mustang Mach-E - Sürücü, İç ve Dış

 

Ford Mustang Mach-E



Ford Mustang Mach-E (2020) Teknik Özellikler
Ford Mustang Mach-E (2020) Teknik Özellikler
Mustang, özgürlüğü, ilerlemeyi, hızlı performansı ve isyanın dokunuşunu temsil ediyor. Artık Mustang, bu fikirleri güçlü bir elektrik geleceği için yeniden tasarlamaya hazır, müşterilerin artan ihtiyaçlarına ve aracı geliştirmeye devam eden gelişmiş havadaki güncellemelere yer açıyor.

Ford, tamamen müşteri ihtiyaçları ve istekleri üzerine yoğunlaşan bir geliştirme süreci ile Mustang Mach-E'yi hayata geçirdi. Sonuç, Mustang Mach-E'yi zamanla daha da iyi yapan en son teknolojiye sahip araç teknolojisiyle, moralli sürüş ve sürüş sağlayan şık ve güzel bir SUV.

2020'nin sonlarına geldiğinde, Mustang Mach-E ya arkadan çekişli ya da sabit mıknatıslı motorlarla çalışan dört tekerlekten çekişli standart ve genişletilmiş akü seçenekleriyle satışa sunulacak. Uzatılmış bir akü ve arkadan çekişli sürüş ile donatılmış Mustang Mach-E, Dünya Uyumlaştırılmış Hafif Araç Test Prosedürüne (WLTP) göre 600 km'ye (370 milden fazla) kadar hedeflenmiş saf elektrikli sürüş aralığına sahiptir. Geniş aralıklı dört tekerlekten çekişli yapılandırmalarda, Mustang Mach-E, 337 PS (248 kW) ve 565 Nm tork hedefliyor.

Ford ayrıca özel bir performans versiyonu sunacak. Mustang Mach-E GT, 5 saniyeden daha az bir sürede 0 ila 100 km / sa (0-62 mil / saat) hızlanmayı ve ayrıca tahmini 465 PS (342 kW) ve 830 Nm torku hedefliyor.

Mustang Mach-E üç farklı sürüş modu sunar - Whisper, Engage ve Unbridled - her biri farklı bir duyusal deneyim ile paketlenmiş ince ayarlanmış sürüş dinamikleri sunar. Özellikler arasında daha sportif direksiyon kontrolleri, ortam aydınlatması, otantik bir tamamen elektrik deneyimi için ayarlanmış sesler ve sürüş davranışına bağlı dinamik küme animasyonları gibi özel tasarlanmış araç yanıtları var.

Araç çalıştırıldığında, yeni bir Mach-E 4 dört tekerlekten çekiş sistemi, önden ve arka dingillere bağımsız olarak tork uygulayarak etkileyici hızlanma ve arkadan çekişli model üzerinde daha iyi yol tutuş sağlar. Ford bu sistemi yolda mükemmel bir çekiş sağlamak üzere ayarladı, kayganlık koşullarını kontrol etmeye yardımcı olmak için aracı ıslak ve karlı arazide titizlikle test etti.

Kabarma ivmesinin yanı sıra, Mustang Mach-E, Brembo’nun yüzer kaliper ölçüsü ile tasarlanırken sabit kaliperin işlevselliğini koruyan yepyeni performans Flexira alüminyum kaliperleri ile satışa sunulacak. Mustang Mach-E GT, aynı zamanda heyecan verici, konforlu bir sürüş sunarken sürücülerin yola sarılmasını sağlayan adaptif bir süspansiyon teknolojisi olan MagneRide® sönümleme sistemi ile donatılmıştır.

Mustang Mach-E'de ilk kez ortaya çıkan, yeni nesil SYNC® haberleşme ve eğlence sistemi, sürücülerin tercihlerini hızlıca öğrenmek için makine öğrenmeyi kullanan ve zaman içinde daha da iyi hale gelen şık ve modern bir arayüz. hava güncellemeleri. Yeni nesil SYNC’in 15,5 inçlik ekranı ve basit arayüzü, karmaşık menüleri hizalar; her akıllı telefon sahibinin rahatça kullanabileceği dokunma, kaydırma ve sıkıştırma kontrolleriyle özelliklere erişmeyi kolaylaştırır.

Elektrifikasyonun sağladığı ekstra alandan gerçekten yararlanmak için, Ford tasarımcıları, araçlarının içini nasıl kullanmayı tercih edeceklerini anlamak için müşterileri ile yoğun bir şekilde çalıştı. Beş yetişkinin rahatça oturabilmesi için SUV boyutlarında tasarlanan Mustang Mach-E, arkadaşlar, çocuklar ve valizler için çok fazla alan bırakıyor.

Dış ön bagaja ek olarak, arka bagaj da 402 litre alan sunar. Arka koltuklar kapalıyken, Mustang Mach-E 1.420 litre hacme sahip - bagaj, kamp malzemesi veya başka bir yerde taşımak isteyebileceğiniz her şey için yeterli alan.

Özel Grabber Blue Metalik boya, tam uzunlukta panorama tavan, zıt koltuk dikişi ve "First Edition" olarak işaretlenmiş bir çizik plakası ile sınırlı bir Birinci Baskı genişletilmiş, dört tekerlekten çekişli konfigürasyonda sunulacak.

Mustang Mach-E, arkada 600 km'ye (370 mil'den fazla) hedeflenmiş WLTP sürüş aralığına sahip hem standart aralıkta (75,7 kWh lityum-iyon pil) hem de genişletilmiş aralıkta (98,8 kWh pil) satışa sunulacak tekerlekten çekiş yapılandırması

Bu gelişmiş piller, standart aralık belirtimi için 288 lityum iyon hücre ve genişletilmiş aralık belirtimi için 376 lityum iyon hücre içerir. İç mekanın azami düzeye çıkarılmasına yardımcı olmak ve düşük ağırlık merkezi ile optimize edilmiş sürüş dinamiğine katkıda bulunmak için tasarlanan akü, aracın iki aksı arasındaki zemine yerleştirilmiştir ve eksi 40 derece santigrat dereceye kadar sıcaklıklarda test edilmiştir. Aküler, çarpma emilim koruması ile çevrili, su geçirmez bir akü kutusunun içine sabitlenmiştir. Pil, aşırı hava koşullarında optimum performans için sıcaklıkları düzenlemek ve şarj sürelerini iyileştirmek için gelişmiş bir aktif sıvı ısıtma ve soğutma sistemi kullanır.



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger