Aston Martin DBX (2020) Teknik Özellikler





2020 Aston Martin DBX - İç ve Dış. Renk: Hiper Kırmızı.

 

Aston Martin DBX (2020) Teknik Özellikler
Aston Martin DBX (2020) Teknik Özellikler
Aston Martin DBX Özellikleri:

Motor: 4.0 litre V8 Twin Turbo
Motor kapasitesi: 3,982cm³
Çap: 83mm
İnme: 92mm
Sıkıştırma oranı 8.6: 1
Tüm alaşımlı yapı
32-valf, dört üstten eksantrik mili
Çift değişkenli eksantrik mil zamanlaması
Değişken elektronik turbo atık kapağı kontrolü
Sudan havaya şarj soğutma
Silindir deaktivasyon sistemi
Ön orta monte motor konumu
Aktif valf egzoz sistemi
Motor gücü: 550PS (542bhp / 405kW) @ 6.500rpm'de
Motor torku: 700 Nm (516 lb ft), 2.200-5.000 dev / dak
Özel çıktı: 138PS / litre (136bhp / litre)
Hızlanma: 4.3 saniyede 0-60mph
Hızlanma: 4,5 saniyede 0-62 mil (0-100 km / s)
Maksimum Hız: 181 mil / 291 km / saat
WLTP
Birleşik Krallık Kombine (mpg): 19,73 *
AB Kombine (l / 100km): 14.32 *
AB Kombine (km / l): 6,98 *
* Hedeflenen rakamlar
9 vitesli otomatik şanzıman
Motor monteli şanzıman
Elektronik vardiya kontrol sistemi
Hafif, tek parça karbon fiber pervane şaftı
Elektronik aktif merkez transfer kutusu
Elektronik arka sınırlı kaymalı diferansiyel
Uyarlanabilir sürüş modları (4 yolda, 2 yol dışı)
Elektrik yardımlı, kremayerli ve pinyonlu direksiyon sistemi (EPAS)
14.4: 1 oranlı hıza bağlı direksiyon
2,6 dönüş kilidi
Döküm alüminyum süspansiyon ve alt şasi teknolojisi
Ön: Bağımsız çift salıncaklı
Arka: Çok bağlantılı
Adaptif üçlü oda hava süspansiyonu
Değişken sürüş yüksekliği (45 mm'ye kadar yükseltilmiş veya 50 mm'ye kadar düşürülmüş)
Elektronik aktif anti-roll kontrol sistemi (48 volt eARC)
22 "alaşım jantlar
Tekerlek boyutu: Ön 10J x 22 ", Arka 11,5J x 22"
Lastikler: Pirelli P Sıfır, Ön 285/40 YR22, Arka 325/35 YR22
Lastik basıncı izleme sistemi (TPMS)
Ön: Havalandırmalı çelik fren diskleri, 6 pistonlu alüminyum kaliperli Ø410mm
Arka: Havalandırmalı çelik fren diskleri, sürgülü pistonlu alüminyum kumpas ile Ø390mm
Elektrikli Park Freni (EPB)
Otomatik park freni tutma
Kilitlenmeyi önleyici fren sistemi (ABS)
Elektronik Stabilite Kontrolü (ESC)
Çekiş Kontrolü (TC)
Acil Durum Fren Desteği (EBA)
Devrilme Kararlılık Kontrolü (RSC)
Tepe İniş Kontrolü (HDC)
Tepe Başlangıç ​​Yardımı (HSA)
Adaptif Hız Sabitleyici (ACC)
Hız sınırlayıcı
İleri Çarpışma Uyarısı (FCW)
Yaya algılamalı Otonom Acil Frenleme (AEB)
Şeritten Ayrılma Uyarısı (LDW)
Şeritte Kalma Yardımı (LKA)
Şerit Değiştirme Uyarısı (LCW)
Arka Çapraz Trafik uyarısı (RCT)
Trafik İşareti Tanıma (TSR)
Kör Nokta Uyarısı (BSW)
Kapı Açma Uyarısı (DOW)
Acil çağrı (piyasaya özel)
Hava yastıkları (ön, yan ve perde)
Emniyet kemeri ön gerdiricileri ve durum göstergesi
ISOFIX çocuk koltuğu ekleri (arka dış koltuklar)

Adaptif üç odacıklı hava yayları değişken yay sertliği sağlayarak hem lüks konfor hem de dinamik ilerleme sağlar. Olağanüstü bir şekilde, dingil başına 1.400Nm anti-roll kuvveti olan eARC, DBX’in vücut rulosunu bir SUV’dan çok daha fazla olan bir spor otomobilin kullanımına sınırlandırabilir. Bu gelişmiş adaptif havalı süspansiyon sistemi, amortisörler ve eARC, beşe kadar yolcu ve eşyalarını taşırken maksimum sürüş konforu sağlarken, aynı zamanda oldukça duyarlı ve ilgi çekici bir dinamik yetenek sağlar.

DB11 ve Vantage'da bulunan karakteristik 4 litrelik, çift turboşarjlı V8 motorun yeni bir sürümüyle güçlendirilen DBX, bu modelin özel ihtiyaçlarını dikkatle karşılayacak şekilde ayarlanmış, etkileyici bir 550PS ve 700NM tork çıkışı sunuyor. Kuşkusuz Aston Martin olan bir ses karakteriyle, aktif egzoz sistemi, bir an rafine edilmiş ve bir sonraki heyecan verici ses verebilecek lüks bir SUV olmasını sağlar. Motorun çok yönlülüğü de vokalleriyle sınırlı değildir; Turboşarjlı V8, yakıt tasarrufunu artırmak için silindir devre dışı bırakma özelliğine sahiptir, ancak DBX'i 4.5 saniyede 0 ila 62mph ve 181mph hıza çıkarabilir.

Bu gücü ve torku toprağa aktarmak, aktif bir merkezi diferansiyel ve bir elektronik arka sınırlı kayma diferansiyeline (eDiff) sahip aktif diferansiyellere sahip dört tekerlekten çekiş sistemine bağlı olan dokuz vitesli bir tork konvertörü otomatik vites kutusudur. Bu, torkun tam olarak hem araçta hem de arka aks boyunca hem öne hem arkaya doğru hareket etmesini sağlar. DBX, hissi ve spor otomobil benzeri bir tepki vermek için ayarlanmış ısmarlama direksiyon sistemiyle birleştiğinde, sürücüye, koşullar ne olursa olsun, üstün bir kontrol hissi verir.

Aston Martin’in ilk 5 boyutlu koltuk modeli, başa çıkabileceği araziler açısından sadece çok yönlü değil, aynı zamanda çok çeşitli yaşam tarzı ihtiyaçlarına ve sahiplerine de son derece uyarlanabilir. Dünyanın yüzde 99'u olan erkek ve yüzde 5'i olan bayanı barındıracak şekilde tasarlanan DBX, kasıtlı olarak anında tanıdık olma ve kullanım kolaylığı ile yaratılmıştır.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger