Mercedes AMG A 35 Sedan (2019) Özellikler




Mercedes AMG A 35 Sedan (2019) Özellikler
Mercedes AMG A 35 Sedan (2019) Özellikler
Motor: 2.0 litre egzoz gazı turboşarjlı 4 silindirli sıralı
Deplasman: 1991 cc
Maks. çıkış: 225 kW (306 hp) 5800 rpm'de
Tepe torku: 400 & nbsp; Nm, 3000-4000 & nbsp; rpm'de
Tahrik sistemi: AMG Performance 4MATIC değişken dört tekerlekten çekiş
Şanzıman: AMG SPEEDSHIFT DCT 7G çift kavramalı şanzıman
Hızlanma 0-100 km / sa: 4,8 s
Azami hız: 250 km / s elektronik olarak sınırlı
Kombine yakıt tüketimi: 7.3-7.2 l / 100 & nbsp; km (Belirtilen (geçici) rakamlar, öngörülen ölçüm yöntemine göre belirlenmiştir: Bunlar, Madde 2 No. 1 Uygulama Yönetmeliğine (AB) göre "NEDC CO2 değerleri" dir. 2017/1153. Yakıt tüketimi değerleri bu rakamlara göre hesaplandı.)

Yeni A 35 4MATIC Salon, mevcut AMG model serisini ek bir çekici giriş seviyesi modeliyle genişletiyor. Yüksek performans ve yolcular ve valizler için rahat bir alan arayan genç hedef kitlelere hitap ediyor. 0-100 km / s için 4.8 saniyelik bir ivmelenme süresi ve 250 km / s'lik (elektronik olarak sınırlandırılmış) maksimum hız, bu müşterilerin kompakt segmentte de yüksek sürüş dinamiği taleplerini karşılar.

2.0 litrelik dört silindirli turbo motor, gaz pedalı komutlarına spontane bir tepki, yüksek çekiş gücü (3000 dev / dak.'dan 400 Nm maksimum tork), olağanüstü bir tepki ve AMG'ye özgü bir motor sesi sunar. Yüksek mukavemetli, hafif kalıp döküm alüminyumdan yapılmış olan karter, araç dinamiği için en önemli olduğu araç ağırlığını azaltır.

Turboşarj için çift kaydırmalı bir turboşarj kullanılır. Düşük motor devirlerinde optimum yanıt vermeyi yüksek devirlerde güçlü bir güç artışı ile birleştirir. Çift kaydırmalı turboşarjın gövdesi iki paralel kanala ayrılmıştır. Egzoz manifoldundaki iki ayrı egzoz kanalı ile birlikte, bu, egzoz gazlarını türbin çarkında ayrı olarak kanalize etmeyi mümkün kılar. Bu, yük değiştirme döngüsündeki tek tek silindirlerin karşılıklı olumsuz etkisini en aza indirir. Bu, egzoz geri tepme basıncını azaltır ve motorun verimliliğinin yanı sıra şarj değişimini de iyileştirir. Egzoz sistemi standart olarak otomatik olarak kontrol edilen bir egzoz kanadı içerir. Seçilen sürüş programına bağlı olarak ses, dengelidan gçlü olarak modüle edilir.

Yeni nesil AMG direksiyonlar, sürücü ve araç arasında mükemmel bir bağlantı sağlamaya devam ediyor. Düzleştirilmiş bir alt bölüme sahip direksiyon simidi jantı, kavrama bölgesinde delikli deri ve kırmızı kontrastlı üst dikişler dokunuş için hem çekici hem de hoş. Galvanizli direksiyon dişli çarkları, manuel vites değiştirme ile daha sportif bir sürüş tarzı sağlar. Entegre dokunmatik kontrol düğmeleri, gösterge panelinin ve multimedya sisteminin göstergelerini yatay ve dikey kaydırma yoluyla sezgisel olarak seçmek ve bunları kişisel tercihlere göre konumlandırmak için kullanılabilir.

İsteğe bağlı AMG Performance direksiyon simidi, talep üzerine bazı yenilikçi ek elemanlarla donatılabilir. Bunlar, direksiyon simidi kolunun altındaki entegre bir ekrana sahip bir yuvarlak kontrolör ve ayrıca sol direksiyon simidi kolunun altındaki anahtarlarla dikey olarak yerleştirilmiş iki renkli ekran düğmesinden oluşur. AMG sürücü programları doğrudan kontrol ünitesi üzerinden çalıştırılabilir. Seçilen sürüş programı, kontrol cihazına doğrudan entegre olan renkli LCD ekranda gösterilir.

Serbestçe yapılandırılabilen iki ekran düğmesi ve ek anahtarlar sayesinde, diğer AMG fonksiyonlarına doğrudan direksiyondan kolayca erişilebilecek şekilde kontrol edilebilir. Gereken her işlev diğer LCD ekranda gösterilebilir ve ilgili işlevi ayarlamak için anahtarı sürücü tarafından seçilir. Sürücünün tercih ettiği iki AMG işlevi bu şekilde tanımlanabilir ve sadece bir dokunuşla ayarlar değiştirilebilir.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G çift kavramalı şanzıman ayrıca yeni A 35 4MATIC Saloon'un çevik ve dinamik karakterine katkıda bulunuyor. Vites oranları, sürücünün hızlı vites değiştirme ve vites büyütme sırasında optimum bağlantılarla birlikte tüm hız aralıklarında kendiliğinden ivmelenmesini sağlayacak şekilde yapılandırılmıştır.

Standart RACE-START işlevi, durağanlıktan maksimum hızlanmaya izin vererek, çok duygusal bir deneyim sunar. Şanzımanın işlevleri, herhangi bir sürüş modunda direksiyon simidi vites değiştirme kollarının kullanılmasıyla etkinleştirilen geçici bir M modu ve vites değiştirme mandallarıyla manuel vites değiştirme için manuel şanzıman modu "M" ile yuvarlanır.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger