Ford Escape (2020) Özellikler




Ford Escape (2020) Özellikler
Ford Escape (2020) Özellikler
- Tamamen yeniden tasarlanan 2020 Escape en iyi şekilde dört yeni tahrik seçeneği sunar - iki yeni hibrid dahil; standart hibrit, sınıfının en iyisi EPA-tahmin edilen 550 milden daha fazla menzili hedefler *; plug-in hibrid, sınıfının en iyisi EPA tarafından tahmin edilen 30+ kilometrelik saf elektrik aralığı hedefliyor
- Rakipsiz esnekliğe sahip tamamen yeni Escape, sınıfının en iyisi ikinci sıradaki bacak boşluğu ve 37,5 fit küp kargo alanı sağlayan yeni sürgülü ikinci sıra koltuklar sunar
- Ford’un en akıllı küçük SUV’unda seçilebilir sürüş modları ve Ford Co-Pilot360 ™ sürücü yardımı teknolojisi bulunur; Kullanılabilir özellikler arasında 12,3 inçlik tümüyle dijital bir gösterge kümesi, Kuzey Amerika’da ilk Ford için bir ilk ve bir birinci sınıf sürücü asistanı özelliği olan Active Park Assist 2.0 ve Evasive Direksiyon Yardımı bulunmaktadır

Yeni Kaçış'a daha sportif bir görünüm kazandırmak için, tasarımcılar Ford showroom'daki en popüler spor otomobillerden bazılarına yöneldiler. Kalkan şeklindeki yamuk ızgara, altıncı nesil Mustang'dan ilham alırken, alt ön tarafı Ford GT'den ödünç alıyor. Mevcut modele kıyasla, tamamen yeni Kaçış daha düşük, daha geniş ve daha uzun duruyor.

Eğimli tavan çizgisi, optimize edilmiş bagaj kapısı spoyleri ve sertliği ile verimli alt gövdesi ile yepyeni Escape, bugüne kadarki en aerodinamiktir. Bu arada, kısmen yüksek mukavemetli, hafif çelik kullanımından dolayı mevcut modelden 200 pounddan fazlasını elinde tutuyor.

Dizideki her model, ister iki EcoBoost® motorundan biri isterse tamamen yeni hibrit güç aktarma organları tarafından destekleniyorsa, tank başına en az 400 mil EPA tarafından tahmin edilen bir aralığı hedef alıyor. ** Önden çekişli standart hibrid en iyi hedef sınıf içi EPA tarafından tahmin edilen 550 milden daha fazla menzil. *

Yeni güç aktarma organları ve aktarma sistemleri, ağırlıkta azalma, gelişmiş aerodinamik ve güncellenmiş süspansiyon sistemi hepsi yadsınamaz bir gerçeğe katkıda bulunuyor: Bu, şimdiye kadarki en iyi performans gösteren, en eğlenceli araba sürüşü Escape.

Standart motorun yanı sıra gazla çalışan motorlar dört tekerlekten çekişli olarak temin edilebilir. EcoBoost donanımlı modeller, yumuşak ve hızlı vites değiştirme için 8 vitesli otomatik 8 vitesli otomatik şanzıman alırken, her Kaçış tamamen yeni bir süspansiyon ve izole edilmiş arka alt şasiyle daha iyi bir izolasyon aldı.

Escape baş program mühendisi Jim Hughes, “Bu yeni araç daha önce kaçışa benzemiyor” dedi. “Hızlı, duyarlı ve önündeki üç kuşak Escapes tarafından belirlenen standartlara sadık kalırken, sürmesi çok eğlenceli.”

Titanyumda mevcut olan yeni 2.0 litrelik EcoBoost motorunun 250 beygir gücü ve 275 lb.-ft üreteceği tahmin ediliyor. 93 oktan yakıt kullanan tork, 0-60 mil hızla, Escape 2.0 litreden yüzde 10'a kadar daha hızlı bir şekilde dönerken. Düzgün bir şekilde yapılandırıldığında 3.500 pound çekilir. ***

Tamamen yeni 1.5 litrelik EcoBoost'un S, SE ve SEL standartlarında 180 beygir ve 177 lb.-ft üreteceği tahmin ediliyor. 93 oktan yakıt kullanan tork Düzgün bir şekilde yapılandırıldığında, 2,000 pound çekecek şekilde derecelendirildi. *** Yakıtın korunmasına yardımcı olmak için, 1,5 litrelik EcoBoost, Kuzey Amerika için ilk önce bir silindire ihtiyaç duymadığını algılayan ve otomatik olarak kapatan bir Ford olan silindir devre dışı bırakma işlemine başladı. . Sistem, düzgün bir sürüş sağlamak için 14 milisaniyede bir silindiri etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabilir.

SE Sport ve Titanium modelleri, Ford'un tamamen yeni 2,5 litrelik Atkinson bisiklet hibrit motoru ve elektronik sürekli değişken şanzıman içeren dördüncü nesil hibrid tahrik sistemi ile standart olarak geliyor. Önden çekişli hibrid modelin 198'lık bir birleşik sistem beygir gücü ve sadece elektrikli modda 85 mil / saat hıza ulaşacağı tahmin ediliyor.

S ve SE Sport hariç her trim seviyesinde mevcut olan plug-in hibrid varyant, sadece elektrikli modda sınıfında en iyi EPA tarafından tahmin edilen en az 30 mil aralığında bir projeksiyon sunar. Escape Plug-In Hybrid'in Seviye 1 / Seviye 2 AC şarj bağlantı noktası vardır. 110 volt Seviye 1 şarjı kullanarak, pili tamamen şarj etmek için tahmini süre 10 ila 11 saattir. 240 volt Seviye 2 şarjı kullanarak, şarj süresi yaklaşık 3,5 saate düşer.

* Gerçek aralık değişecektir. Nihai EPA tarafından tahmin edilen derecelendirmeler 2019 takvim yılında daha sonra mevcuttur. Sınıf, Ford Segmentation'ı temel alan 4480 mm uzunluğun üzerindeki Küçük Yardımcı Programdır.

** Gerçek aralık değişecektir. Model atamaları, aktarma organları, aktarma organları ve trim seviyesi kombinasyonlarına dayanır. Nihai EPA tarafından tahmin edilen derecelendirmeler 2019 takvim yılında daha sonra mevcuttur.

*** Beygir gücü, tork, yük taşıma, çekme ve EPA Tahmini Yakıt Ekonomisi Derecelendirmeleri bağımsız özelliklerdir ve aynı anda elde edilemeyebilir.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger