KIA Telluride (2020) Özellikler




KIA Telluride (2020) Özellikler
KIA Telluride (2020) Özellikler
- En büyük Kia şimdiye kadar en fazla sekiz kişi için konforlu koltuklar sağlar (sürücüyü içerir)
- 291 beygir gücü ve 262 lb.-ft. ile güçlü 3.8-litre GDI V6 tork
- Güçlü dış tasarım ve birinci sınıf, iyi döşenmiş iç
- Konfor, rahatlık, fayda, sürücü ve yolcu deneyimini geliştirmek için teknolojiyle donatılmıştır

Telluride, ABD için özel olarak tasarlanmış ilk Kia'dır ve Irvine, CA'daki Kia Tasarım Merkezi'nin bir ürünüdür. İlk kurşun kalem vuruşundan itibaren, orijinal efsanevi SUV'larla (büyük, cesur ve kutulu) ilgili türden bir varlığı ve her yere gitmek, her hangi bir şeyi yapmayı, tavırlarını, kaba omuzlu şekillerini önerdi. Telluride’nin sofistike dış aksanları da iç lüksünde ipucu veriyor. Ana tasarım ipuçları şunlardır:

- Uzun, geniş başlık ve geniş ızgara
- Kalın, istiflenmiş farlar güç ve denge sağlar
- Dik ön cam ve temiz yan profil, kas gerginliğini iletir
- LED çizgili ters “L” kuyruk lambaları (EX ve SX kaplamalarında standart)
- Kaputun ön kenarındaki ve bagaj kapağındaki uzatılmış isim levhaları, amiral gemisi SUV için farklı bir kimlik sağlar
- Entegre ikiz egzoz uçlarına sahip heykel arka kızak plakası, arazi kabiliyetini ve gücünü referans eder (S, EX ve SX trimlerinde standart)

Telluride iç mekanı, lüks keşif izlenimini bırakmaya devam edecek şekilde tasarlanmıştır:

- Orta konsola entegre tutulan tutma kolları, dayak yolu boyunca yolculuk yapılmasını önerir
- Genişliği iletmek için birinci sınıf döşeme özelliklerinin sanatsal kullanımı yoluyla yatayda vurgu yapan geniş konsol - “yardımcı araç” dan daha fazla “lüks oturma odası”
- Üçüncü sıra dahil cömert kalça, omuz, bacak ve baş odası için geniş kabin

Telluride, çeşitli sürüş koşullarında çalışabilecek şekilde tasarlandı ve keyifli ve güven verici bir sürüş deneyimi sunuyor. Telluride’nin karmaşaya biniş ve performansına katkıda bulunan birçok faktör arasında:

- 6.000 dev / dak ve 262 lb.-ft.'da 291 beygir gücü üreten Atkinson Cycle LAMBDA II 3.8L V6 GDI motor. 5.200 rpm'de tork
- 8 vitesli otomatik şanzıman
- Dört tekerlekten bağımsız süspansiyon
- Yüzde 59.4 yüksek mukavemetli çelikten oluşan monokok kaplama sayesinde güçlü, sert ve burulma rijit gövde yapısı
- Kendinden seviyelenen arka süspansiyon. Ride yüksekliği, kontrolü ve dengeyi optimize etmek için araç yüküne göre otomatik olarak kalibre edilir (EX ve SX'de isteğe bağlı)
- Dört sürüş modu seçimi - Akıllı, Eko, Spor ve Konfor - istenen sürüş deneyimini sağlamak için her biri güç aktarma sistemi, aktarma organları ve direksiyon efor haritalaması için farklı ayarlar kullanıyor. Dört normal sürüş moduna ek olarak, sürücüler özel sürüş koşulları için iki farklı ayardan Kar ve AWD Kilidi arasından seçim yapabilir.
- Mevcut olan isteğe bağlı aktif dört tekerlekten çekiş2, yol koşullarına ve sürücü girişine bağlı olarak torku ön ve arka tekerlekler arasında aktif olarak dağıtarak gelişmiş sürüş performansı sağlamaya yardımcı olur. Sistem, ön ve arka tekerleklere aktarılan güç miktarını sürekli olarak yeniden dağıtarak, çok plakalı debriyaj plakasını hassas şekilde harekete geçirmek için elektro-hidrolik AWD kaplini kullanır. Normal sürüş sırasında, seçilen sürüş moduna göre güç dağıtılır. “Eco” ve “Smart” modları ön tekerleklere yüzde 100 güç sağlar. “Comfort” ve “Snow” modları ön tekerleklere yüzde 80, arkadan yüzde 20 güç veriyor. Spor modu gücü ön ve arka arasında yüzde 65-35 oranında ayırır. “Kilit” modu dört tekere de eşit güç sağlar

Telluride iç mekanını planlayan Kia tasarımcıları, birinci sınıf malzemelerin bol olduğu, detaylara dikkat eden ve aşağıdakileri de içeren bir dizi kullanışlı özellik içeren lüks bir kabin oluşturmak için yola çıktı:

- Mevcut çift dikişli, kapitone ve ekstra yastıklı Nappa deri döşeme
- Simüle fırçalanmış metal ve mat ahşap
- Paketleri ve çantaları yerden ve ayaklardan uzak tutmak için iç kancalar
- Mevcut ısıtmalı ve havalandırmalı birinci ve ikinci sıra koltuklar
- Tavana monte ikinci sıra iklim kontrolü
- HVAC dağınık tavan kanalları, daha fazla konfor için daha geniş hava akışı sağlar
- Üçüncü sıra koltukların yatırılması
- Deri sarılmış, eğimli ve teleskopik direksiyon
- Mevcut ısıtmalı direksiyon

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger