Porsche 911 992 GT3 (2022) Özellikler

 



 

Motor Tipi: Altı silindirli, yatay olarak zıt doğal emişli motor;
benzin partikül filtresi (GPF)
Silindir sayısı: 6
Valfler/silindirler: 4
Deplasman: 3.996 cm3
Çap: 102,0 mm
Strok: 81,5 mm
Maks. güç çıkışı: 8400 1/dak motor devrinde 375 kW (510 PS)
Maks. tork: 6.100 1/dak motor devrinde 470 Nm
Maks. litre başına güç çıkışı: 93,8 kW/I (127.6 PS/l)
Sıkıştırma oranı: 13,3:1
Maks. motor devri: 9.000 1/dak
Soğutma sistemi: Mekanik termostatlı su soğutma
Valf kontrolü: Emme ve egzoz valfleri için VarioCam eksantrik mili kontrolü, DLC kaplı külbütör kolları, sabit valf dizisi
Emme sistemi: İki değiştirilebilir rezonans valfi ve altı ayrı gaz kelebeği valfi ile plastikten yapılmış değişken emme manifoldu
Yağ beslemesi: Tam değişken yağ basınç pompası, yedi süpürme pompası, yağ santrifüjü ve krank mili üzerinden ek yağ beslemesi, ince yağ ayırıcı ile kuru karterli yağlama
Tahrik sistemi: Arkadan çekişli
Şanzıman: Yedi vitesli çift kavramalı şanzıman (PDK); Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) dahil. tamamen değişken tork dağılımına sahip elektronik arka diferansiyel kilidi
Dişli oranları
1. vites 3.75
2. vites 2.38
3. vites 1.72
4. vites 1.34
5. vites 1.11
6. vites 0.96
7. vites 0.84
Ters 3.42
Arka aks oranı 4.19
Süspansiyon ve amortisör: Ayarlanabilir spor süspansiyon;
Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM) değişken sönümleme
20 mm alçaltılmış spor kurulumlu ve sürüş yüksekliğine sahip sistem
Ön aks: Viraj denge çubuğuna sahip çift salıncaklı ön süspansiyon,
tüm şasi bağlantıları bilyeli mafsallar, entegre yardımcı yay
Arka aks: Çok bağlantılı arka aks, viraj denge çubuğu, kısmi şasi yatakları
bilyeli mafsallı, entegre yardımcı yay
Direksiyon: Değişken direksiyon oranlı elektromekanik hidrolik direksiyon
ve hıza bağlı hidrolik direksiyon; arka dingil direksiyon
GT3 spor ayarı ile
Direksiyon oranı: 14,2:1 (orta konum) ila 11,2:1
Direksiyon çapı: 360 mm
Döner daire çapı: 10.4 m
Araç stabilite sistemi: Porsche Stabilite Yönetimi (PSM) dahil. ABS,
iki aşamada kapatılabilir (ESC OFF ve ESC+TC OFF)
Fren sistemi: Önde ve arkada fren diskleri bulunan çift devreli fren sistemi;
vakumlu fren güçlendirici; fren yardımı; elektrikli çift servo park
fren; otomatik tutma işlevi; çoklu çarpışma freni
Ön aks frenleri: Altı pistonlu alüminyum monoblok sabit kaliperli frenler;
çukurlu ve içten havalandırmalı gri dökme demir kompozit fren diskleri
alüminyum fren odaları ile
Çap 408 mm
Kalınlık 34 mm
Arka aks frenleri: Dört pistonlu alüminyum monoblok sabit kaliperli frenler;
çukurlu ve içten havalandırmalı gri dökme demir kompozit fren diskleri
alüminyum fren odaları ile
Çap 380 mm
Kalınlık 30 mm
Lastikli tekerlekler, ön: 9,5 J x 20 ET 46, spor lastiklerle 255/35 ZR 20
Lastikli tekerlekler, arka: 12 J x 21 ET 45, 315/30 ZR 21 spor lastiklerle
Uzunluk: 4,573 mm
Genişlik: (dış aynalarla birlikte) 1.852 mm (2.027 mm)
Yükseklik: 1.279 mm
Dingil mesafesi: 2.457 mm
Palet genişliği, ön: 1,601 mm
Palet genişliği, arka: 1.553 mm
Bagaj bölmesi hacmi, ön: 132 l
DIN'e göre boş ağırlık: 1.435 kg
İzin verilen brüt ağırlık: 1.782 kg
Ağırlık-güç oranı: 3,8 kg/kW (2,8 kg/PS)
Azami hız: 318 km/s
Hızlanma
0 – 60 mil 3,2 sn
0 – 100 km/sa 3.4 s
0 – 160 km/sa 7,0 s
0 – 200 km/sa 10,8 s
Emisyon standardı: Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP)
Yakıt türü: Super Plus (98 RON)
Yakıt tüketimi: (NEDC)
Şehir içi 17,3 l/100 km
Şehir dışı 9,5 l/100km
Kombine 12,4 l/100km
CO2 emisyonları: (NEDC)
Kombine 283 g/km
Tank kapasitesi: (opsiyonel) 64 l (90 l)
Aerodinamik
Sürükleme katsayısı cd: 0.34
Ön alan A: 2.08 m2
cd x A: 0.71 m2

 



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.

Hiç yorum yok:

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger