Mercedes GLA 250 4MATIC - Spacious And Practical Luxury SUV (2020) Özellikler

2020 Mercedes-Benz GLA 250 4MATIC - İç ve Dış Mekan. Renk: Dijital Beyaz Metalik.

Mercedes-Benz GLA 250 4MATIC Teknik özellikler:

Silindir sayısı / düzenleme: 4 / sıralı
Deplasman cc: 1991
Nominal güç kW / hp: Motor devrinde 165/224 dev / dak 5500
Nominal tork Nm: Motor devir sayısı 350 / dak 1800-4000
Sıkıştırma oranı: 10.5: 1
Karışım oluşumu: Yüksek basınçlı enjeksiyon
Çekiş: Dört teker
Şanzıman: 8G-DCT çift kavramalı şanzıman
Ön aks: Yaylı payanda ve enine kontrol koluna sahip MacPherson süspansiyonu, helezon yaylar, çift tüplü gaz dolgulu amortisörler, denge çubuğu
Arka aks: Çok kollu, helezon yaylar, gaz basınçlı amortisörler, dengeleyici
Fren sistemi: Önden havalandırmalı disk frenler, elektrikli park freni, ABS, Fren Yardımı, ESP®
Direksiyon: Elektrik destekli kremayer pinyonlu direksiyon sistemi
Tekerlekler: 6,5 J x 17 H2 ET44
Lastikler: 215/65 R 17
Dingil mesafesi mm: 2729
Ön / arka iz mm: 1605/1606
Uzunluk / genişlik / yükseklik mm: 4410/1834/1611
Dönüş çapı m: 11.9
Bagaj kapasitesi, VDA Litre: 435-1430
Boş ağırlık acc. EC kg'ye kadar: 1600
Taşıma yükü kg: 525
Perma. GVW kg: 2125
Depo kapasitesi / rezervi Litre: 51 / 5.0
Hızlanma 0-100 km / s Saniye: 6.7
Azami hız km / s: 240
Yakıt tüketimi, birleşik l / 100 km- 7.1-6.9 (Belirtilen rakamlar, Madde 2 No. 1 Uygulama Tüzüğü (AB) 2017/1153 uyarınca ölçülen "NEDC CO2 rakamlarıdır". Motorlu taşıtlar vergisinin hesaplanmasında temel olarak daha yüksek bir rakam uygulanabilir.)
Emisyon sınıfı: Euro 6d
Yeni Mercedes GLA 250 4MATIC 225 beygir gücü ve 350 newton metre tork üretiyor. 6.7 saniyede saatte sıfırdan yüz kilometreye kadar hızlanır. Azami hız saatte 240 kilometredir. Bagaj kapasitesi 435 litre ve katlanmış arka koltuklarla 1430 litredir.
GLA 250, tamamen değişken tork dağılımına sahip sürekli dört tekerlekten çekiş sistemi 4MATIC ile donatılmıştır. Dört tekerlekten çekiş kavramasını kontrol etmek için üç karakteristik harita mevcuttur. Normal sürüş işletiminde, "Eco / Comfort" sürüş programı 80: 20 cepheye dayanır: arka dağıtım, "Spor" ise 70:30. Arazi modunda, dört tekerlekten çekiş kavraması, akslar arası diferansiyel kilidi olarak görev yapar ve temel dağılım 50:50 dengelidir.
Gösterge panelindeki ve medya ekranındaki bilgiler büyük, yüksek çözünürlüklü ekranlarda kolayca okunabilir. Duygusal bir sunum, sezgisel kontrol yapısının anlaşılabilirliğinin altını çiziyor ve en iyi görsel kalitede mükemmel grafikler sunuyor.
Beş yuvarlak hava kanalı, telkari kılavuz kanatlı yüksek kaliteli bir türbin görünümündedir. Kapı orta paneli sorunsuz bir şekilde kol dayanağına akar. Kepçe ve destek tutamağı boru şeklinde bir profile sahiptir ve bir korkuluk gibi yatay olarak çalışır.



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger