Audi RS 5 - Thrilling High Coupe (2020) Özellikler

Audi RS 5 Coupe - İç ve Dış Mekan.

2020 Audi RS 5 Coupe 2.9 TFSI quattro tiptronic Teknik Veriler:



Motor tipi: V6 motor
Valf dişlisi / silindir başına valf sayısı: Silindir kam takipçisi, sürekli emme ve egzoz eksantrik mili ayarı / silindir başına 2/2 giriş / egzoz valfleri
Cc / delik x strok cinsinden yer değiştirme, mm / sıkıştırma: 2894 / 84.5 x 86.0 / 10.0
Maks. kW (PS) / rpm cinsinden güç çıkışı: 331 (450) / 5700 - 6700
Maks. Nm (lb-ft) / rpm'de tork: 600 (442.5) / 1900-5000
Karışım hazırlığı: Doğrudan enjeksiyon, lambda kontrolü, vuruntu kontrolü, turboşarj, ara soğutucu
Egzoz emisyon kontrolü: Katalitik konvertör, oksijen sensörü, benzinli partikül filtresi
Emisyon standardı: EU6 DG
Start-stop / REM: evet / evet
A / Ah cinsinden pil: 340/58
Maks. Kilowatt cinsinden 12V'de elektrik çıkışı: 1.8
Voltaj olarak yerleşik voltaj 1: 12
Çekiş tipi: kendinden kilitlemeli merkez diferansiyelli quattro sürekli dört tekerlekten çekiş
Merkez diferansiyel tipi: Kendiliğinden kilitleme
Arka aks diferansiyel tipi: Standart
Debriyaj: Kilitli debriyajlı hidrolik tork konvertörü
Şanzıman tipi: 8 vitesli tiptronic / otomatik
Ön aks süspansiyonunun tipi ve tasarımı: Beş bağlantılı ön süspansiyon; boru şeklindeki denge çubuğu
Arka aks süspansiyonunun tipi ve tasarımı: Beş kollu arka süspansiyon; boru şeklindeki denge çubuğu
Direksiyon: Hıza bağlı güç desteğiyle elektromekanik direksiyon
Direksiyon oranı min. / maks.: 15,9 / 15,9
Dönme dairesi / m (ft) cinsinden isteğe bağlı dönüş dairesi: 11,7 (38,4) / mevcut değil
Fren kontrol sistemi: Diyagonal bölünmüş çift devreli fren sistemi, ESC / ABS / EBD, fren servosu, hidrolik fren yardımı
Ana lastikler, ön aks: 265/35 ZR 19 98 Y XL
Ana lastikler, arka aks: 265/35 ZR 19 98 Y XL
Tekerlekler, ön aks: Dövme alüminyum 9.0Jx19 ”
Tekerlekler, arka aks: Dövme alüminyum 9.0Jx19 ”
En yüksek hız, km / sa. (Mil / sa): 250 (155.3)
Sınırlı: evet
Hızlanma, 0-100 km / s (0-62,1 mil / saat): 3,9
Yakıt tipi / oktan değeri: Benzin / 98
Yakıt standardı: DIN EN 228 (benzin)
Yakıt tüketimi: şehir / otoyol / ortalama, l / 100 km (ABD mpg) cinsinden: 12,1 (19,4) / 7,4 (31,8) / 9,1 (25,8) (Aralıklarda verilen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri kullanılan lastiklere / tekerleklere bağlıdır )
Servis aralığı Almanya: hangisi önce gelirse 30.000 km (18.641,1 mi) / 2 yıl
Almanya'da sigorta sınıflandırması: üçüncü taraf / tamamen kapsamlı / kapsamlı: 18/30/30
Sürücüsüz / sürücüsüz boş ağırlık / kg cinsinden brüt ağırlık limiti (lb): 1707 (3763.3) / - / 2207 (4865.6)
Ön / arka aks yük limiti, kg (lb): 1202 (2650.0) / 1095 (2414.1)
Arka aks yük limiti min. / maks. kg (lb) cinsinden: 1080 (2381.0) / 1110 (2447.1)
Tavan yükü sınırı / izin verilen burun ağırlığı (kg (lb): 75 (165,3) / -
Litre olarak soğutma sistemi kapasitesi (ısıtma dahil) (US gal): 14,7 (3,9)
Motor yağı kapasitesi, litre cinsinden filtre (hacmi değiştir) (US qt): 7,6 (8,0)
Yakıt deposu kapasitesi (litre): 58 (15.3)
Kasa tipi / kapı sayısı: Üniter çelik / alüminyum kompozit yapı / 2
Sürtme katsayısı Cd / ön alan A (m2 (sq ft)): 0,32 / 2,16 (23,3)
Aynalar dahil genişlik (mm): 2029 (6.7)
Dingil mesafesi / iz genişliği ön / arka (mm): 2766 (9.1) / 1598 (5.24) / 1588 (5.21)
Çelik yayların çıkıntı açısı, ön / arka derece cinsinden: 17.00 / 12.60
Yükleme yayının çelik yaylı / havalı yaylı yüksekliği, mm (ft) cinsinden: 660 (2.2) / -
2. koltuk sırasının arkasındaki bagaj kapasitesi, l (cu ft) cinsinden açık / kapalı: - / 410 (14.5)

Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger