Mercedes GLA 220 d 4MATIC - Spacious And Efficient Luxury SUV (2020) Özellikler


2020 Mercedes-Benz GLA 220 d 4MATIC - İç ve Dış Mekan. Renk: Patagonya Kırmızısı.

Mercedes-Benz GLA 220 d 4MATIC Teknik Veriler:



Silindir sayısı / düzenleme: 4 / sıralı
Deplasman cc: 1950
Nominal güç kW / hp: 140/190
motor devrinde devir sayısı: 3800
Nominal tork Nm: 400
motor devrinde devir sayısı: 1600-2600
Sıkıştırma oranı: 15.5: 1
Karışım oluşumu: Common-rail yüksek basınçlı enjeksiyon
Çekiş: Dört teker
Şanzıman: 8G-DCT çift kavramalı şanzıman
Ön aks: Yaylı payanda ve enine kontrol koluna sahip MacPherson süspansiyonu, helezon yaylar, çift tüplü gaz dolgulu amortisörler, denge çubuğu
Arka aks: Çok kollu, helezon yaylar, gaz basınçlı amortisörler, dengeleyici
Fren sistemi: Önden havalandırmalı disk frenler, elektrikli park freni, ABS, Fren Yardımı, ESP®
Direksiyon: Elektrik destekli kremayer pinyonlu direksiyon sistemi
Tekerlekler: 6,5 J x 17 H2 ET44
Lastikler: 215/65 R 17
Dingil mesafesi mm: 2729
Ön / arka iz mm: 1605/1606
Uzunluk / genişlik / yükseklik mm: 4410/1834/1611
Dönüş çapı m: 11.9
Bagaj kapasitesi, VDA Litre: 425-1420
Boş ağırlık acc. EC kg'ye göre: 1670
Taşıma yükü kg: 520
Perma. GVW kg: 2190
Depo kapasitesi / rezervi Litre: 51 / 5.0
Hızlanma 0-100 km / s Saniye: 7.3
Azami hız km / s: 219
Toplam yakıt tüketimi: l / 100 km: 5.3-5.0 (Belirtilen rakamlar, Madde 2 No. 1 Uygulama Tüzüğü (AB) 2017/1153 uyarınca ölçülen "NEDC CO2 rakamlarıdır". Motorlu taşıtlar vergisinin hesaplanmasında temel olarak daha yüksek bir rakam uygulanabilir.)
Emisyon sınıfı: Euro 6d
Yeni Mercedes GLA 220 d 4MATIC 190 beygir gücü ve 400 newton metre tork üretiyor. 7.3 saniyede saatte sıfırdan yüz kilometreye hızlanır. Azami hız saatte 219 kilometredir. Bagaj kapasitesi 425 litre ve katlanmış arka koltuklarla 1420 litredir.
GLA 220 d, tamamen değişken tork dağılımına sahip sürekli dört tekerlekten çekiş sistemi 4MATIC ile donatılmıştır. Dört tekerlekten çekiş kavramasını kontrol etmek için üç karakteristik harita mevcuttur. Normal sürüş işletiminde, "Eco / Comfort" sürüş programı 80 cepheye dayanır: 20 arka dağıtım, "Spor" ise 70: 30'dur. Arazi modunda, dört tekerlekten çekiş kavraması, temel dağılım dengeli 50:50 ile akslar arası diferansiyel kilidi görevi görür.
Ön yolcu koltuğu yüzeyindeki bir basınç sensörü, koltuğun boş olup olmadığını veya yolcu koltuğuna bir bebek koltuğu veya başka bir çocuk koltuğu yerleştirilip yerleştirilmediğini tespit edebilir. Arkaya bakan bir çocuk koltuğu için, ön yolcu hava yastığı otomatik olarak devre dışı bırakılırken, öne bakan bir çocuk koltuğu için bu ağırlığa bağlıdır. Sürücü, ön yolcu hava yastığının durumunu kokpitteki bir ekrandan görebilir. Hava yastığının bir anahtarla devreden çıkarılmasını gerektiren diğer sistemlerin aksine, bu sistem yanlış çalıştırma riskini azaltır. Özel bir transponder gerekli değildir. Sistem, pazara veya bölgeye bağlı olarak standart veya isteğe bağlı bir ekipmandır. ISOFIX ve TOP-Tether bağlantı noktaları kullanılarak ikinci koltuk sırasına iki çocuk koltuğu monte edilebilir.


Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger