Toyota C-HR (2020) Özellikler





2020 Toyota C-HR - Sürücü, İç ve Dış.

 

Toyota C-HR (2020) Özellikler
Toyota C-HR (2020) Özellikler
Yeni 2020 Toyota C-HR, müşterilere serinin en üstünde yer alan ikinci bir 2,0 litrelik Hibrit Dinamik Kuvvet sistemine sahip genişletilmiş, segmentlere özgü bir güç aktarma sistemi yelpazesi sunuyor.

Bu dördüncü nesil hibrid motor, tamamen yeni bir Toyota motor ailesinden 2.0 litrelik yeni bir benzin ünitesine sahiptir. Düşük hacimsel verimlilik ve hacimsel verimlilik konusunda çığır açan mühendislik sunan, bugün seri üretimde rakipsiz olan gücün aksine verimin bir birleşimi olan% 41'lik bir ısıl verim elde ederken 112 kW güç geliştirir.

135 kW / 184 hp güç veren yeni 2.0 litrelik hibrid güç aktarma sistemi, üstün dinamik performansı 1.8 sistemden bile daha yüksek verimlilikle birleştiriyor. % 50 daha fazla güç çıkışı sağlarken, tüketim sadece% 10 artar. Kendi segmentinde rakipsiz bir rakam olan 118 g / km'ye (WLTP) kadar düşük CO2 emisyonları üretiyor ve sadece 5,3 l / 100 km'lik kombine yakıt tüketimi sağlıyor.

90 kW / 122 hp 1.8 hibrit güç aktarma organı şimdi daha küçük, daha hafif ve daha güçlü bir lityum-iyon pil takımı ile donatılmıştır. Bu, elektriksel kuvvet kuvveti dağıtımını artırarak daha fazla akımı emebilir ve iletebilir. Sistem, sürüş standardını sadece 109 g / km'de (WLTP) kullanmak ve daha da doğal hale getirmek için daha doğaldır.

2020 Toyota C-HR, 1.2 litre turbo motorla da mevcuttur. 85 kW / 116 hp ve 185 Nm tork sağlayan bu ünite 154 g / km'den (WLTP) CO2 emisyonu elde eder ve 6,9 ​​l / 100 km'den (WLTP) bir yakıt tüketimi verir.

1.2 litrelik turbo, altı vitesli bir manuel şanzımana veya Sürekli Değişken Şanzımana eşleştirilebilir. CVT donanımlı versiyonlar hem ön hem de dört tekerlekten çekişlidir.

Ve son olarak, 109 kW / 148 bg ile 2 litrelik, 189 Nm CVT-only modeli Doğu Avrupa pazarlarında satışa sunulacak.

Her Toyota tam hibrid güç aktarma sistemi, kullanıcılarına düşük sahip olma maliyeti, takma şarj etme ihtiyacı olmayan, olağanüstü yakıt ekonomisi ve düşük CO2 emisyonu ve% 80'e kadar sıfır emisyonlu sürüş süresi sunan sessiz, sezgisel, duyarlı ve kendi kendine yeterli EV teknolojisi sunar Kentsel alanlarda kullanıldığında.

Tüm bu avantajlarla müşterileri ödüllendirmeye devam ederken, 2.0 litrelik Hibrit Dinamik Kuvvet sistemi daha da ileri gidiyor. GA-C platformunun doğasında sürüş konforu, stabilite, yol tutuşu ve sürüş keyfinden tam anlamıyla faydalanan şirket, bu yeni nesil hibrit motorların yalnızca kolay değil, sezgisel değil, aynı zamanda sürüşü de çok çekici hale getirme çabalarına odaklandı.

Tamamen yeni hibrit sistem, daha hafif ve daha önceki nesil sistemlere göre daha verimli olan kompakt bir pakete sahiptir. Akü, elektrik motoru ve benzinli motor teknolojilerindeki önemli gelişmeleri yansıtır.

Hibrit pil, daha yüksek enerji yoğunluğuna sahip daha büyük bir pakettir. Bireysel toplam hücre gücü korunmuş, ancak daha güçlü elektrikli motoru eşleştirmek ve rejeneratif frenleme sırasında daha yüksek enerji emilimine izin vermek için hücre sayısı arttırılmıştır.

2.0 litre Dinamik Kuvvet motoruyla dengeyi korumak için her iki motor / jeneratör daha büyük ve daha güçlüdür. Ana güç motoru 80 kW ve 202 Nm sağlayan güç / ağırlık oranı sektördeki en yüksek oranlardan biri.

Tamamen yeni içten yanmalı motor ve hibrit sistem elemanlarının bu kombinasyonu, farklı sürüş bileşenlerinde sorumlulukların yeniden dağıtılmasını sağlamıştır.

Sistem artık daha doğal duygulara sahip motor ivmesini devreye almak için uyarlanabilir. Gaz pedalına verilen tepki hemen gerçekleşir ve araç ivmesi motor devrinininkine yakından bağlıdır. Daha dinamik, ilgi çekici bir sürüş deneyimi için daha fazla güce sahip sürücülere 'enerjili' bir sürücü sunacak.

Yeni Toyota C-HR'nin Dinamik Kuvvet 2.0 litrelik çift VVT-i Atkinson bisiklet benzinli motorunun tasarımı Toyota Yeni Global Mimarisinin etkenlerini takip ediyor: yüksek modüler bağımlı uygulama, ancak ayrı yerleşimler arasında mümkün olduğunca fazla bileşen paylaşıyor değiştirmeler.

Bu protokolü takip etmek Toyota'nın en yüksek kaliteli bileşenlerin yanı sıra çok yüksek teknolojili çözümleri de çok etkili bir şekilde kullanmasını sağlar.

Yanma süresini en aza indirerek, motor daha fazla ısı ve basıncı mekanik enerjiye dönüştürür. Atkinson döngüsü, işletme sorumlusu yanma inmesini daha da uzun hale getirdiği için bu hedefe daha da yardımcı olur, böylece döngünün sonunda atmosfere sadece düşük bir artık basınç düşer.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger