Mercedes V 300 d 4MATIC (2019) Teknik Özellikler





2019 Mercedes V-Class 300 d 4MATIC - Sürücü, İç ve Dış.

 

Mercedes V 300 d 4MATIC

Mercedes V 300 d 4MATIC (2019) Teknik Özellikler
Mercedes V 300 d 4MATIC (2019) Teknik Özellikler
Mercedes-Benz V-Class 300 d 4MATIC Teknik detaylar:

Silindir düzeni / numarası: R4
Yer değiştirme cc: 1.950
Çap x strok mm: 82.0 x 92.3
Anma çıkışı kW / hp rpm'de: 176 (239) / 4.200
Devir / dakikadaki nominal tork Nm: 500 (+30) 4 / 1.600-2.400
Tahrik sistemi: Dört tekerlekten çekiş
Şanzıman: 9 vitesli otomatik şanzıman (9G-TRONIC)
Ön aks: Helezon yaylı, stabilizatörlü ve amortisörlü McPherson ön aks
Arka aks: Helezon yaylar, dengeleyiciler ve amortisörlerle birlikte yarı hareketli kol arka süspansiyonu
Fren sistemi: Çok yönlü fren sistemi, içten havalandırmalı ön fren diskleri, dinamik kontrol sistemli fren sistemi, elektronik stabilite programı EBV, elektrikli park freni
Direksiyon: Elektromekanik, hıza duyarlı kremayer ve pinyonlu direksiyon
Tekerlekler: 6,5 J x 17 - 8 J x 19
Lastikler: 225/55 R 17 - 245/45 R 19
Hızlanma 0-100 km / sa s: 8,5 (Kompakt) 8,6 (Uzun)
Azami hız km / sa: 214
Yakıt tüketimi (kentsel / şehir dışı / tarak) l / 100 km: 7.4-7.3 / 6.2-6.1 / 6.6-6.5 (Kompakt) 7.6-7.3 / 6.3-6.1 / 6.8-6.5 (Uzun)

Hızlanma aşamasında, V 300 d, 500 Nm torkuna ek olarak kısa bir süre sonra ilave 30 Nm tork ("aşırı tork") sağlayabilir. V 300 d, 0'dan 100 km / s'ye 7.9 saniyede çıkmaktadır. 220 km / s hıza ulaşabilir.

Yeni motor üretimi daha verimli ve temizdir ve daha fazla gürültü ve titreşim özelliği sunar. Aracın içinde hoş bir sessizlik ve rahatsız edici titreşimler azaltıldı.

Yeni motor üretiminin yenilikçi özellikleri arasında, alüminyum gövde ve çelik pistonların kombinasyonu, kademeli girintili yanma işlemi ve motor içinde sürtünmeyi azaltmak için NANOSLIDE® silindir duvar kaplaması yer alıyor. Bu önlemlerin etkinliği örneğin; Yeni V 250 d için önceki modellere göre yakıt tasarrufu yüzde 13 civarındaydı.

Emisyon azaltma ile ilgili bileşenlerin çoğu doğrudan motora takılıdır. Yeni kademeli girintili yanma işlemi, dinamik çok yollu egzoz gazı devridaimi ve yakın bağlantılı egzoz gazı son işleminden oluşan entegre teknolojik yaklaşım, düşük emisyonlu düşük tüketimi kolaylaştırır. Egzoz gazı son işlem sistemi, motora yakın, bileşenlerin yalıtımlı konumu sayesinde düşük ısı kaybına ve avantajlı çalışma koşullarına sahiptir. Önlemler şunlardır:

- Soğutma dahil, yüksek ve düşük basınçlı egzoz gazı devridaimi
- Dizel oksidasyon katalitik konvertörü (DOC), karbon monoksit (CO) emisyonlarını ve yanmamış hidrokarbonları (HC) azaltır
- SCR katalitik konvertör işlevine sahip bir partikül filtresi (sDPF)
- Azot oksitleri azaltmak için bir SCR katalitik dönüştürücü (Seçici Katalitik İndirgeme). Bu süreçte, amonyak, sDPF'nin üstündeki egzoz gazına, AdBlue® şeklinde karıştırılır.
- Egzoz gazı kanalında amonyak kayma katalizörü (ASC) bulunan ilave bir seçici katalitik indirgeme katalitik konvertörü (SCR)

Yeni V-Serisi'nin tüm motor çeşitleri standart olarak arkadan çekişli, 4MATIC sabit dört tekerlekten çekiş seçenekli olarak mevcuttur. Bu, çok çeşitli yüzeyleri kolaylıkla pazarlık etmesini sağlar. Dört tekerlekten çekiş ile donatılmış olsa bile araç yüksekliği iki metre altında kalır. Bu nedenle Mercedes-Benz MPV, günlük kullanılabilirliğini hiçbir zaman kaybetmez ve yine de düzenli garajların yanı sıra çok katlı ve yeraltı otoparklarına da sorunsuzca sığabilir.

V-Class, sürücünün, sert rüzgarlı havalarda bile aracı takip etmesine yardımcı olan Crosswind Assist ile ve uyuşukluk tespit sistemi olan ATTENTION ASSIST'in uykusuzluk algılama sistemi ile beş yıl önce segmentindeki güvenlik standartlarını yeniden tanımladı. Yüz germe bu pozisyonda inşa etmeye devam ediyor.

Örneğin, ilk kez mevcut olan Aktif Fren Yardımı, öndeki araçla çarpışma riskini algılayabilir ve başlangıçta görsel ve sesli bir uyarı başlatır. Sürücü tepki verirse, duruma uygun fren basıncı oluşturur. Yanıt yoksa, sistem aktif ve fren manevralarına aktif olarak yardım eder. Kentsel trafikte, Aktif Fren Yardımı sabit engellere veya yayaları geçmeye de tepki verir.

Highbeam Assist Plus, başka bir yeni güvenlik özelliğidir. Uzun huzme modundayken, sürücüyü sürekli olarak optimize edilmiş yol aydınlatmasıyla destekler. Öndeki veya yaklaşmakta olan trafikte araç olması durumunda, uzun far modülünün LED'leri kısmen devre dışı bırakılarak, ışık konisinde U şeklinde bir kesiklik meydana gelir. Karayolunun kalan alanları uzun farlarla (kısmi uzun far) aydınlatılmaya devam eder.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger