Audi RS 6 (2020) Teknik Özellikler





2020 Audi RS 6 - Sürüş, İç ve Dış. Renk: Tango Kırmızısı.

 

Audi RS 6

Audi RS 6 (2020) Teknik Özellikler
Audi RS 6 (2020) Teknik Özellikler
Audi RS 6 Avant 4.0 TFSI Teknik detaylar:

Cc'deki yer değiştirme: 3,996
Maks. kW (PS) cinsinden güç çıkışı rpm'de: 441 (600) 6.000–6.250
Maks. Nm (lb-ft) devir / dakikadaki tork: 800 (590.0) ve 2.050-4.500
Km / sa (mph) cinsinden en yüksek hız: 250 (280/305) (155,3 (174,0 / 189,5))
Hızlanma 0-100 km / sa (62.1 mil / sa) s: 3.6 s
Yakıt tüketimi (birleşik) l / 100 km (ABD mpg): 11.7–11.5 (20.1–20.5)
Sürücü: quattro sürekli dört tekerlekten çekiş
Şanzıman: Sekiz ileri tip tiptronik

İkiz turbo V8 motor, 90 derecelik sıradan bir açıya ve 3,996 cc'lik deplasmana sahiptir (delik x strok: 86.0 x 86.0 milimetre (3.4 x x 3.4 inç)). Karteri alüminyum dökümden yapılmıştır ve sadece 39,1 kilogramdır (86,2 lb). Silindir balataları, atmosferik plazma püskürtme yardımı ile yapılmıştır. Bu yöntem, silindir kaplamalarına son derece ince bir demir kaplama uygulanmasını içerir. Bu kaplanmış silindir kaplamaları ısı dağılımını, termal ve mekanik esnekliği ve aşınma direncini arttırır. Ayrıca iç sürtünmeyi önemli ölçüde azaltır ve minimum yağ tüketimini sağlar. İç V içine merkezi olarak yerleştirilmiş bir elektronik valf ayrıca, piston soğutması için gerektiği şekilde harita kontrollü pistonlu püskürtme nozullarını da düzenler. Bu, yağ pompasının güç gereksinimlerini azaltır.

Tamamen değişken bir pompa yağ devresini tahrik eder. İki motor yağı galerisine ayrılmıştır - biri motor bloğu, diğeri silindir kafaları için. Bu düzen, Audi RS 6 Avant'ın başarabileceği aşırı yanal ve uzunlamasına ivmelerde bile güvenilir bir yağ beslemesi sağlar. Değiştirilebilir su pompası, yalnızca 80 derecenin altındaki bir sıcaklıkta devreye girer, çünkü ilk önce durgun olan soğutma suyu daha çabuk ısınır ve motor çalışma sıcaklığına daha erken ulaşır. Valf dişlinin zincirleri dişli bir ara mil tarafından tahrik edilir. Bu aynı zamanda su pompasını da çalıştırır. Silindirlerin her zaman düzgün bir şekilde doldurulmasını sağlamak için emme ve egzoz eksantrik milleri 50 derece ayarlanabilir. Her silindir bankası, 250 bara kadar basınç üreten yüksek basınçlı bir yakıt pompasını çalıştırır. Yanma odasının ortasına yerleştirilen enjektörler, gereksinime bağlı olarak soğuk başlangıçtan tam yüke kadar özel enjeksiyon stratejilerini izleyerek yakıtı yedi delikten enjekte eder. Atış sırası önceki motor ile aynıdır: 1-3-7-2-6-5-4-8.

4.0 TFSI, tam gövdeli ve sportif bir V8 sesi çıkarır. Sürücü, Audi drive select dinamik taşıma sistemini kullanarak güç ünitesinin tam sesini etkileyebilir.

Audi sürüş seçim sistemi, motor ve şanzıman yönetimini, hidrolik direksiyon sistemini, süspansiyonu, dinamik dört tekerleği yönlendirmeyi, quattro spor diferansiyelini, motor sesini ve otomatik klimanın çalışma şeklini etkiler. Siyah egzoz borusu süslemeli isteğe bağlı RS spor egzoz sistemi daha da dolu bir ses sağlar. Özelleştirilebilir RS1 ve RS2 modlarında, müşteriler dört litrelik motorun sportif mi yoksa dengeli mı olacağına karar verir.

4.0 TFSI'nin düşük hızlarda bile topladığı güçlü tork, temel olarak iki çift kaydırma turboşarjına dayanıyor. Yüksek yükseltme basıncına ek olarak, turboşarjların kompresör çarkının çapı üç milimetre (0,1 inç) artırılmıştır. Her bir turbo, 1.4 bar'a kadar ek basınçla (göreceli) bir silindir bankı besler.

Bu selefinden 0.2 bar daha fazla. Yükseltme basıncı, yakıtın yanması için yanma odasına daha fazla hava girmesini sağlar ve bu da silindirlerin dolum seviyesini yükseltir. Bu, daha yüksek motor gücü ve gelişmiş verimlilik ile sonuçlanır. Silindir kafaları dışta emme ve dışta egzoz taraflıdır. Bu, daha büyük turboların ve optimize edilmiş havadan havaya intercooler'lerinin, motor tarafının dışındaki normal konumlardan ziyade silindir sıralarının V derece 90 derece içine yerleştirilmesine izin verir. Bu düzen, minimum akış kaybı ve kendiliğinden motor tepkisi ile kısa gaz akış yollarını mümkün kılar. Sıcak bileşenlerin ayrıntılı ve etkili yalıtımı, iç kısımda V olarak ısıl olarak kararlı koşullar sağlar. Sıkıştırma oranı 10.1: 1'dir.

Yeni RS 6 Avant'ın çevik ve güvenilir kullanımı, kaymadan önce eğrinin içindeki tekerleklere hafif fren basıncı uygulayan tekerlek seçici tork kontrolü ile optimize edilmiştir. Bu, torku karşı taraftaki tekerleğe yönlendirir. İsteğe bağlı RS dinamik paketinde ve RS dinamik paketinde artı, Audi seleksiyon momenti kontrolünü quattro spor diferansiyeliyle birleştirir. Spor diferansiyelinin yazılımı, arka dingildeki torkun sürekli olarak araç dinamikleri açısından ideal dağılımını hesaplar ve böylece araç dinamiği, çekiş ve stabiliteyi arttırır.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger