BMW X5 xDrive45e (2020) Özellikleri





2020 BMW X5 xDrive45e - Sürücü, İç ve Dış.

 

BMW X5 xDrive45e (2020) Özellikleri
BMW X5 xDrive45e (2020) Özellikleri
2020 BMW X5 xDrive45e Özellikleri:

Tahrik konsepti: Tam hibrit tahrik, bir veya iki motorun motor torkunun BMW xDrive üzerinden dört tekerleğe aktarılması
Sistem performansı kW / hp: 290/394
Sistem torku Nm: 600
Sistemin ağırlık / güç oranı (DIN) kg / kW: 8,4
hayır / yazın. silindir / valf parçaları: inline / 6/4
Motor teknolojisi: BMW TwinPower Turbo Teknolojisi: Çift kaydırmalı turboşarj, doğrudan yakıt enjeksiyonu: Yüksek Hassasiyetli Enjeksiyon, tamamen değişken valf kontrolü (VALVETRONIC), Çift VANOS değişken eksantrik mili kontrolü
Kapasite, etkili cc: 2998
Vuruş / delik mm: 94.6 / 82.0
Sıkıştırma: 1: 11.0
Yakıt: min RON 91
Çıkış gücü kW / hp: 210/286, motor devri 5000 - 6000 devirde
Tork Nm: 450 - 1500 - 3500 dev / dak motor hızında
Litre kW / l başına güç çıkışı: 70.0
Motor teknolojisi: BMW eDrive Teknolojisi: 8 ileri Steptronic şanzımana entegre senkron elektrik motoru, yüksek voltajlı depolama sistemi için enerji geri kazanımı için jeneratör işlevi
Üstün performans kW / hp: 83/113, motor devri 3170'de
Tork Nm: 265, 0 - 3170 dev / dak motor hızında
Depolama sistemi teknolojisi / montaj yeri: Lityum-iyon / yerden montaj, arka
Voltaj V: 354
Enerji kapasitesi (brüt / net) kWh: 24.0 / 20,9
% 100 şarj için şarj süresi: 3,7 kW'da (6 Ah / 230 V) 6,8
Şanzıman tipi: 8 vitesli Steptronic şanzıman
Ön tekerlek süspansiyonu: Alüminyum çift salıncaklı aks, otomatik otomatik seviye ayarlamalı süspansiyonlu havalı süspansiyon
Arka tekerlek süspansiyonu: Hafif çelik beş akslı aks, otomatik otomatik seviye ayarlamalı süspansiyonlu havalı süspansiyon
Frenler, ön: Tek pistonlu, sabit kaliperli disk frenler, havalandırmalı
Frenler, arka: Tek pistonlu, kayan kaliperli disk frenler, havalandırmalı
Sürüş stabilitesi sistemleri: Standart: DSC dahil. ABS ve DTC (Dinamik Çekiş Kontrolü), Viraj Çekiş Freni Kontrolü CBC, fren yardımcısı DBC, fren kurutması işlevi, Solma Freni Desteği, Yokuşta Çalıştırma Kontrolü, dört tekerlekten çekiş sistemine bağlı DSC, otomatik diferansiyel kilidi (ADB-X), Yokuş Aşağı Contol HDC, Dinamik Amortisör Kontrolü; Opsiyonel: aktif rulo stabilizasyon fonksiyonu, arka konik dişlilerde kontrollü diferansiyel kilidi
Güvenlik donanımları: Standart: Sürücü ve yolcu için hava yastıkları, sürücü ve yolcu için yan hava yastıkları, ön ve arka kafa hava yastıkları, tüm koltuklarda 3 noktalı otomatik makaralı kemer, önde emniyet kemeri durdurucu, emniyet kemeri gergisi ve emniyet kemeri kuvvet sınırlayıcı , çarpma sensörleri, lastik basıncı göstergesi
Direksiyon: Elektro mekanik kremayerli direksiyon (EPS); İsteğe bağlı: Dahili aktif direksiyon
Genel direksiyon oranı: 1: 18.7
Ön / arka lastikler .: 265/50 R19 110W XL
Tekerlek jantları, ön / arka .: 9J × 19 hafif alaşım
Hızlanma 0-100 km / sa s: 5,6
Azami hız km / sa: 235
Maksimum hızda elektrik: km / s: 135
Elektrik aralığı km: 86 - 97
Offroad özellikleri
Çıkma açısı ön / arka ° 25.2 / 22.3
Rampa açısı ° 20.2
Yerden yükseklik, boş mm: 214
Vatka derinliği (7 km / s'de) mm: 500
BMW EfficientDynamics standart olarak ölçülür: BMW eDrive teknolojisi, elektromekanik hidrolik direksiyon, hibrit özel Auto Start Stop işlevi, vites değiştirme noktası göstergesi, sahil işlevine sahip ECO PRO modu ve beklenti sürüş asistanı, BMW EfficientLightweight, optimize edilmiş areodamik özellikler, aktif hava kapağı kontrolü, ihtiyaçlar- yardımcı bileşenlerin, harita kontrollü yağ pompasının, ayrıştırılabilen iklimlendirme kompresörünün, arka dingil diferansiyelinin ve transfer şanzımanının optimize edilmiş kontrolüne dayalı kontrolü
AB'de yakıt tüketimi
Toplam l / 100 km: 2,0 - 1,7
Kombine güç tüketimi kWh / 100 km: 23,5 - 20,3

Yakıt tüketimi, CO2 emisyonu değerleri ve güç tüketimi, değiştirilmiş VO (EC) 2007/715 Yönetmeliğine göre gerekli yöntemler kullanılarak ölçülmüştür. Rakamlar, Almanya'da temel ekipmanlarla donatılmış bir araç kullanılarak hesaplanır, belirtilen aralıklar, seçilen tekerlek ve lastik boyutlarındaki ve isteğe bağlı donanımdaki farklılıkları dikkate alır. Yapılandırma sırasında değişebilirler.

Bu gelişmiş seviyeler tamamen yeni geliştirilmiş bir tahrik teknolojisinin bir sonucudur. Mevcut BMW EfficientDynamics sürücü ailesinden ve dördüncü nesil BMW eDrive teknolojisinden 3,0 litre ve 210 kW / 286 hp sıralı 6 silindirli motordan oluşur. 83 kW / 113 hp çıkışlı bir elektrik motoru, brüt enerji içeriğine sahip bir lityum-iyon akü 24.0 kWh'ye yükseltildi ve akıllı enerji yönetimi için daha da geliştirilmiş güç elektroniği, BMW X5 xDrive45e'nin takma hibrid sistemini benzersiz bir performans sunuyor özellikleri ve etkileyici bir verimlilik seviyesi. Birlikte, iki tahrik ünitesi maksimum 600 Nm sistem torku ile birlikte 290 kW / 394 hp sistem çıkışı üretir. Yanmalı motor ve elektrikli motor, güçlerini en yeni jenerasyonun 8 ileri Steptronic şanzımanına ve BMW xDrive'ın akıllı dört tekerlekten çekiş sistemine veriyor.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger