Audi R8 LMS GT4 (2020) Teknik Özellikler





2020 Audi R8 LMS GT4 - İç ve Dış.

 

Audi R8 LMS GT4 (2020) Teknik Özellikler
Audi R8 LMS GT4 (2020) Teknik Özellikler
Doğrudan üretim modelinden yaklaşık yüzde 60'lık taşınır parçalara sahip olan ve yol versiyonu gibi, doğrudan Neckarsulm bölgesindeki Böllinger Höfe'de üretilmekte olan GT4 yarış otomobili, sadece özel sürücüler için tasarlanmıştır. 2018 yılından bu yana, önceki model yarışta dünya çapında 17 başlığa denk geldi ve şimdi de yeni rafine edilmiş versiyon geldi. Doğrudan üretim modelinden alınan görsel ipuçları ile yeni yarış arabası, sürüş dinamiklerini bir kez daha iyileştirmiş olarak etkiliyor. Yönetmeliklerle belirtilen 364 kW'a (495 hp) kadar çıkan 5.2 litrelik V10 motor, yarış arabasına yedi vitesli çift kavramalı şanzıman üzerinden güç sağlıyor.

İki yenilik, zorlu koşullarda bile sürücülerin puanlar ve kupalar için savaşmasını kolaylaştırıyor. İlk defa, ABS fren ve TC çekiş kontrol sistemleri tam olarak ayarlanabilir. Programın özellikleri, hava koşullarına, pist koşullarına ve lastik tutuşunu vb. Bağlı olarak sürücünün bireysel olarak seçebileceği sekiz farklı ayara izin verir. Bu amaçla, Audi R8 LMS GT4, GT2 yarış versiyonunun direksiyon simidi ile donatılmıştır. ABS ve TC için iki döner anahtar, direksiyon simidinde merkezi olarak, doğrudan sürücülerin görüş alanı içinde bulunur. Bu, yeni zorluklara derhal yanıt vermelerini ve gözlerini yarış pistine odaklamalarını sağlarken her iki sistemin kişisel kurulumlarını yapılandırmalarını sağlar. Çoğu GT4 yarış serisi, sürücü değişikliklerini öngördüğü için, bireysel tercihler pit stop öncesi ve sonrasında kolaylıkla ve doğru şekilde seçilebilir. Bu gelişmiş kurulum seçenekleriyle Audi R8 LMS GT4'ün sürücüleri şimdi daha da rekabetçi. Şu anda Amerika, Asya, Avustralya, Avrupa ve Güney Afrika'da 27 önemli fırsat var. Çoğu tam sezon şampiyonlukta, Nürburgring ve Dubai'deki 24 saatlik yarışlar gibi bağımsız etkinliklerde de var. Avrupa'daki Audi Sport Seyffarth R8 Kupası ve Asya ve Avustralya'da bulunan Audi Sport R8 LMS Kupası, benzer araçlarda birbirleriyle rekabet etme fırsatı sunuyor. Olayların geri kalanında, Audi R8 LMS GT4, diğer üreticilerin on birine kadar olan modellerin rekabetiyle karşı karşıya kaldı. GT4 yarışında 40 ve daha fazla kişinin katıldığı alanlar nadir değildir.

2020 Audi R8 LMS GT4 Teknik Veriler:

Araç tipi: GT4 yönetmeliğine göre spor araba (SRO)
Şasi: Kaynaklı ve cıvatalı çelik güvenlik hücreli alüminyum CFRP kompozit tasarıma sahip Audi Space Frame (ASF)
Kaporta: Elyaf kompozit malzemeler ve alüminyum
Tip: kombine çok noktalı ve doğrudan benzinli enjeksiyonlu 90 ° V10 benzinli motor, silindir başına 4 supap, arkaya dingil önüne uzunlamasına monte edilmiş, dört üstten çift egzantrikli / kam mili
Emisyon kontrol sistemi: Giriş oksijen sensörü, metal katalitik konvertörler
Motor yönetimi: 2 x Bosch MED 17 (ana slave konsepti)
Motor yağlama: Kuru karter
Kübik kapasite: 5.200 cc
Güç çıkışı: 364 kW'a (495 hp) kadar sınırlayıcı ile değişken (BOP'ye bağlı (SRO Performans Dengesi))
Tork: 550 Nm üzeri (BOP'ye bağlı (SRO Performans Dengesi))
Sürücü tipi: Arkadan çekişli, çekiş kontrolü, elektronik denge kontrolü
Debriyaj: İki elektrohidrolik olarak işletilen ıslak tip çok plakalı kavrama
Şanzıman: 7 vitesli çift kavramalı S Paddle vitesli elektronik şanzıman
Diferansiyel: Mekanik sınırlı kaymalı diferansiyel
Tahrik milleri: Sabit hızlı mafsal milleri
Direksiyon: Elektrohidrolik kremayer ve pinyonlu direksiyon, yükseklik ve uzunluk ayarlanabilir çok fonksiyonlu direksiyon
Süspansiyon: Çift salıncaklı ön ve arka, 2 yollu gaz basınç damperleri, sürüş yüksekliği, ayak, kamber ve dengeleyici ayarlanabilir
Frenler: Hidrolik çift devreli fren sistemi, GT3 çelik fren diskleri ön ve arka, GT3 fren kaliperleri, ABS, GT3 gibi uzunlamasına ayarlanabilen pedallar
Tekerlekler: 5 delikli alüminyum döküm jantlar, ön: 11 ”x 18” ofset 63; arka: 12 "x 18" ofset 56
Lastikler: Ön: 305/645 R18; arka: 315/680 R18
Uzunluk / genişlik / yükseklik: 4.496 mm / 1.994 mm / 1.240 mm
Dingil mesafesi: 2,650 mm
Homologasyon ağırlığı: 1.460 kg
Yakıt hücresi kapasitesi: minimum 110 l (FT3 güvenlik yakıt hücresi)
Yangın söndürme sistemi: Acc. FIA Standardına 8865-2015
Koltuk sistemi: Audi Sport PS03 acc. GTIA gibi 6 noktalı tutturuculu FIA Standard 8862-2009’a
Yakıt ikmali sistemi: Dayanıklılık yarışları için yakıt ikmali sistemi, isteğe bağlı hızlı yakıt ikmali
Klima: Klima sistemi
Elektrik sistemi: Üretim seviyesi, yarış amaçları için değiştirilmiş
Fiyat: 198.000 EUR (artı KDV)


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger