Mercedes AMG E 63 S 4MATIC+ Estate (2021) Özellikler

 
Mercedes AMG E 63 S 4MATIC+ Estate (2021) Özellikler
Mercedes AMG E 63 S 4MATIC+ Estate (2021) Özellikler

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC + Estate Bir bakışta teknik veriler:

Motor: Doğrudan enjeksiyonlu ve çift turboşarjlı 4.0 litrelik V8
Deplasman: 3982 cc
Çıkış: 5750-6500 rpm'de 450 kW (612 hp)
Tepe tork: 2500-4500 rpm'de 850 Nm
Sürüş: Değişken tork dağılımı ve Sürüklenme Modu ile AMG Performance 4MATIC + sürekli dört tekerden çekiş
Şanzıman: AMG SPEEDSHIFT MCT 9G (ıslak başlatma debriyajı ile)
Ortalama yakıt tüketimi: 11,9 l / 100 km (Belirtilen rakamlar, belirtilen ölçüm yöntemine göre belirlenmiştir. Bunlar, Madde 2 No. 1 Uygulama Tüzüğü (AB) 2017/1153 uyarınca "NEDC CO2 rakamları" dır. tüketim rakamları bu rakamlar esas alınarak hesaplanmıştır)
Hızlanma 0-100 km / s: 3,5 s
En yüksek hız: 290 km / s Elektronik olarak yönetilen

Tüm E 63 çeşitleri standart olarak AMG Performance 4MATIC + dört tekerlekten çekiş ile donatılmıştır. Bu akıllı sistem, farklı tahrik konseptlerinin avantajlarını birleştiriyor: ilk kez tamamen değişken olan ön ve arka akslarda tork dağılımı, her yüzeyde optimum çekiş sağlıyor. Sürücü yüksek seviyede kullanım güvenliğine güvenebilir. Elektromekanik olarak kontrol edilen bir kavrama, sürekli tahrikli arka aksı değişken olarak ön aksa bağlar. Mümkün olan en iyi tork dağılımı sürekli olarak hesaplanır. Performans modeli böylece çekiş yönelimli dört tekerlekten çekişten tamamen arkadan çekişe kadar sürekli değişken bir şekilde sürülebilir. Çekiş ve yanal dinamiklere ek olarak, dört tekerlekten çekiş sistemi, daha güçlü bir hızlanma için uzunlamasına dinamikleri de geliştirir.

Tamamen değişken tork dağılımı sayesinde sürüklenmek hala mümkündür. S-Modellerine standart olarak entegre edilen Drift Modu bunun için idealdir. Bu, ESP®'nin devre dışı bırakılması ve şanzımanın manuel modda olması şartıyla, vites kollarını kullanarak "RACE" sürüş programında etkinleştirilebilir. Kayma Modu etkinleştirildiğinde, E 63 S 4MATIC + tamamen arkadan çekişli bir araç haline gelir. Drift Modu, sürücü tekrar devre dışı bırakana kadar devrede kalır.

Gelişmiş çekiş ve sürüş dinamikleri için performans modelleri, elektronik olarak düzenlenmiş bir arka aks kilitleme diferansiyeli ile donatılmıştır. Bu, frenleme sisteminde herhangi bir kontrol müdahalesi olmadan viraj alırken iç tekerlek üzerindeki kaymayı azaltır. Sürücü virajlardan daha erken ve daha güçlü bir şekilde hızlanabilir. Otomobil, yüksek hızlardan fren yaparken daha kararlı kalır, kilitleme diferansiyeli hareket ederken çekişi geliştirir. Elektronik arka aks kilitleme diferansiyelinin en büyük yararı, eşikleri daha yükseğe iten ve aracın sınırlarında sürmeyi kolaylaştıran daha hassas ve proaktif kontroldür. "ESP ON", "ESP SPORT Elleçleme Modu" ve "ESP OFF" ayarlarına sahip üç aşamalı ESP®, arka aks kilitleme diferansiyeli ve dört tekerlekten çekiş ile hassas bir şekilde çalışır ve olağanüstü dinamiklere en uygun şekilde ayarlanır .

Elektromekanik hıza duyarlı hidrolik direksiyon değişken bir orana sahiptir ve hassas, otantik geri bildirimi ile etkileyicidir. Direksiyon servo yardımı yüksek hızlarda azalır ve düşük hızlarda sürekli artar. Bu, düşük hızlarda nispeten az direksiyon gücünün gerekli olduğu anlamına gelirken, araç üzerinde mümkün olan en iyi kontrol yüksek hızlarda korunur. Direksiyon yardımı, AMG DYNAMICS sisteminin çeşitli aşamalarına atanır. Konforlu direksiyon ayarı "Temel" olarak ayarlanmıştır. "Gelişmiş" ve "Master / Pro" 'da, sürücü daha sportif direksiyon ayarları sayesinde sürüş durumu hakkında kademeli olarak daha fazla geri bildirim alır.

Büyük boyutlu yüksek performanslı bileşik fren sistemi, yüksek yükler altında bile güvenilir, hızlı ve solmaya karşı dayanıklıdır. Ön tarafta altı pistonlu sabit kaliperler ile 360 ​​x 36 mm ölçülerinde ve arka aksta tek pistonlu yüzer fren kaliperleri ile 360 ​​x 26 mm ölçülerinde dahili olarak havalandırılan ve delikli bileşik fren diskleri vardır. S modeli, ön aksta 390 x 36 mm ölçülerinde daha büyük birleşik fren diskleri ile donatılmıştır. Ayrıca, ön aksta 402 x 39 mm ve arka aksta 360 x 32 mm ölçülerinde fren diskleri ile birlikte bir AMG Karbon Seramik fren sistemi de mevcuttur.

"Kaygan", "Konfor", "Spor", "Spor +", "Bireysel" ve "YARIŞ" (S versiyonunda standart olarak) altı adede kadar DYNAMIC SELECT sürüş programı ile yeni modellerin özellikleri bir parmak dokunuşunda etkiledi. Mevcut seri, verimli ve konforludan çok sportifliğe kadar uzanır. Modlar motorun yanıtı, şanzıman, süspansiyon ve direksiyon gibi önemli parametreleri değiştirir.



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger