Audi e-tron Sportback 55 quattro - Sporty And Elegant Electric SUV Coupe (2020) Özellikler

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro - İç ve Dış Mekan.

Audi e-tron Sportback 55 quattro Teknik ayrıntılar:

KW cinsinden pik elektrik gücü [artırmada]: 300
KW cinsinden sürekli elektrik gücü: 100
Nm (lb-ft) cinsinden elektrikli tork çıkışı [artırmada]: 664 (489,7)
Akü tipi / kWh cinsinden akü enerji içeriği: Lityum-iyon / 95
En yüksek hız, km / sa. (Mil / sa.): 200 (124.3)
Elektriksel hızlanma, 0-100 km / s (0-62.1 mil / sa) in s [artış halinde]: 5.7
KWh / 100 km (62,1 mi) * cinsinden birleşik elektrik güç tüketimi: 26,0-21,9 (WLTP); 22.7-20.6 (NEDC)
CO2 emisyonu, (g / km) (g / mi) cinsinden: 0
Elektrikli menzil, km (mi) * olarak birleştirilmiş WLTP test döngüsünde elektrik güç tüketimini ifade eder: 446'ya (277.1) kadar
Sürücüsüz / sürücüsüz brüt ağırlık / kg olarak ağırlık (lb): 2480 (5467.5) / 2555 (5632.8) / 3150 (6944.6)
* Seçilen ekipman seviyesine bağlı olarak rakamlar
Audi e-tron Sportback 55 quattro, sürücünün verimlilik, performans ve üstün sakin etkileşimin tadını çıkarmasını sağlar. Her aks, güç elektroniği tarafından üç fazlı akımla beslenen asenkron bir elektrik motoruyla donatılmıştır. 265 kW ve 561 N · m (413,8 lb-ft) tork) gücüyle, iki standart elektrik motoru, SUV kupasının durmadan - yerel olarak emisyon içermeyen ve sanal sessizlikte - başlatılmasında güçlü bir yumruk atıyor. Audi e-tron Sportback 55 quattro sadece 6,6 saniye sürüyor. Sürücü D aralığından S'ye geçerek ve gaz pedalına sonuna kadar basarak sürücü takviye modunu etkinleştirebilir. Burada, sürücü sekiz saniye boyunca 300 kW çıkış ve 664 N · m (489,7 lb-ft) tork üretir. Bu, SUV coupé'nin 5,7 saniyede 0 ila 100 km / sa (62,1 mil / sa) hızda hızlanmasını sağlar. Bir vites aralığına sahip iki kademeli planet dişli kutuları torku elektrik motorlarından akslara aktarır. Vites seçmek için sürücünün başparmak ve işaret parmağı ile çalışabileceği bir anahtar kullanılır. Merkez tünelin üzerine alçakta duran ve bir el dayama yeri olarak hizmet veren zarif bir kaldıraç içine yerleştirilmiştir.
Elektrikli dört tekerlekten çekiş, her arazide olağanüstü çekiş ve dinamizm sağlar. Bununla birlikte Audi, quattro sürüş tarihinde yeni bir bölüm yazıyor. Bir saniyenin kesirleri içinde her iki aks arasındaki ideal tahrik torku dağılımını sürekli olarak düzenler. Çoğu sürüş durumunda, olağanüstü bir verimlilik için Audi e-tron Sportback sadece arka elektrik motoruna güvenir. Sürücü verebileceğinden daha fazla çıkış talep ederse, ön ünite anında etkinleştirilir. Bu aynı zamanda buzlu koşullarda kayma meydana gelmeden önce veya hızlı viraj alırken veya otomobilin alt veya üst hızlarının gerçekleşmesi durumunda da tahminsel olarak gerçekleşir.
Sportif karakterin ve olağanüstü enine dinamiklerin arkasındaki anahtar faktör, sürücü bileşenlerinin düşük kurulum konumudur - bu da geleneksel bir SUV'den çok daha düşük bir ağırlık merkezine neden olur. En ağır bileşenlerin tümü aracın merkezinde yoğunlaşır. Yaklaşık 50:50 oranındaki aks yükü dağılımı mükemmel bir şekilde dengelenmiştir; kendi kendine yönlendirme davranışı tarafsızdır. Beş bağlantılı süspansiyonlar, kademeli direksiyon ve elektrohidrolik fren sistemi gibi bileşenlerle süspansiyon, birlikte çevik araç kullanımı ve yüksek derecede konfor sağlayan en son teknolojileri bir araya getirir. Standart 255/55 R19 boyutlu lastikler, ultra düşük yuvarlanma direnciyle dikkat çekiyor. Talep üzerine, 2020'nin ortasından e-tron'dan bir boyut daha büyük olan 22 inç lastikler de sunulacak.
Dinamik sürüş sistemi Audi sürüş seçimi - Audi e-tron Sportback'de standart olarak bulunur - sürücünün birden fazla sürücü bileşeninin çalışma yöntemini yedi profil arasında değiştirmesini sağlar. Bu, yumuşak yuvarlanma konforu ile sportif, istikrarlı kullanım arasında belirgin bir fark yaratır. Kontrollü amortisörlere sahip uyarlanabilir havalı süspansiyon, bu çok yönlü karaktere büyük bir katkı sağlar. Daha yüksek hızlarda, gövde alçalır, etrafındaki hava akışını belirgin şekilde iyileştirir ve aracın menzilini uzatır. Toplamda, sistem sürüş yüksekliğini 76 milimetreye (3.0 inç) kadar değiştirebilir.
Audi e-tron Sportback 55 quattro'nun akü sistemi 95 kWh brüt enerji (86,5 kWh net) depolar ve 396 volt nominal voltajda çalışır. 35 noktada cıvatalandığı yolcu hücresinin altına geniş bir düz blok olarak yerleştirilmiştir. Akü sistemi, sağlam bir koruyucu çerçeve ve 36 hücre modülünü tutan alüminyum laminat sayesinde son derece sert ve çarpmaya karşı dayanıklıdır. Bunlar 31 modüle sahip uzun bir alt “zemin” ve beş modüle sahip kısa bir üst zemin olarak iki seviyede düzenlenmiştir. Her modül, on iki 'torba hücresini' entegre eder. Soğutma sistemi hücre odasının altında bulunur.



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger