Jeep Wrangler Rubicon EcoDiesel (2020) Teknik Özellikler





2020 Jeep Wrangler Rubicon EcoDiesel - Tahrik ve Tasarım.

 

Jeep Wrangler Rubicon EcoDiesel (2020) Teknik Özellikler
Jeep Wrangler Rubicon EcoDiesel (2020) Teknik Özellikler
2020 Jeep® Wrangler EcoDiesel'in tanıtımıyla şimdiye kadarki en yetenekli SUV, şimdiye kadarki en verimli ve en yüksek tork dereceli Wrangler motoruyla satışa sunulacak. Beklenen yakıt tasarrufu değerleri, şimdiye kadar Wrangler için bir yakıt deposunda en yüksek sürüş aralığını sunacak.

Wrangler dört kapılı modellerde, 260 beygir gücü ve 442 lb.-ft. olan 3.0 3.0 litrelik EcoDiesel V-6 motoru sunacak tork, motor stop-start (ESS) teknolojisi standardı ile. Daha büyük tork yükleri için EcoDiesel V-6, düşük RPM kaymaları ve Jeep Wrangler görevinin arazi ve yol dışı donanımları için kalibre edilmiş yeni eklenen bir TorqueFlite 8HP75 sekiz ileri otomatik şanzımana bağlanır. Yakıt ekonomisi, performans ve 4x4 yeteneği için vardiya noktalarını optimize etmek için 40'tan fazla bireysel vardiya haritası vardır.

Tüm Jeep Wrangler EcoDiesel modelleri - Sport, Sahara ve Rubicon - üçüncü nesil Dana 44 ön ve arka ağır hizmet tipi akslara sahiptir. Ek olarak, tüm Wrangler EcoDiesel modelleri 3.73 aks oranına sahiptir. İki transfer kutusu sunulmaktadır: Rubicon modellerinde 4.0: 1 düşük aralıklı dişli oranına sahip Rock-Trac iki hızlı transfer kutusu ve 2.72: 1 düşük aralıklı dişliye sahip Command-Trac yarı zamanlı iki hızlı transfer kutusu Spor ve Sahara modellerinde oran.

Turboşarjlı 3,0 litrelik EcoDiesel V-6 motorun üçüncü nesli, daha yüksek tork ve beygir gücü, mükemmel yakıt ekonomisi ve Wrangler müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak için minimum seviyede gürültü, titreşim ve sertlik (NVH) sunar.

- Yeni EcoDiesel'in gelişmiş dinamik ve yakıt ekonomisi performansına önemli değişiklikler yapıldı:
- Değişken geometrili türbinli (VGT) ve düşük sürtünmeli yataklı yeni nesil su soğutmalı turboşarj, geçici şartlar altında verimliliği ve yanıt verebilirliği artırır
- Daha yüksek akış kabiliyetine sahip yeniden tasarlanan silindir kapağı giriş portları, girdap ve akışı iyileştirir, performansı ve yakıt tasarrufunu arttırır
- Egzoz gazı devridaim (EGR) sistemi tasarımı çift döngü (düşük ve yüksek basınç) sistemiyle güncellendi. İlave düşük basınçlı sirkülasyon sistemi, dizel partikül filtresinden sonra gaz çekerek turboşarj enerji kayıplarını en aza indirerek yakıt tasarrufunu artırır.
- Yakıt ekonomisini iyileştirmek ve motor gürültüsünü azaltmak için sıkıştırma oranı 16.5: 1'den 16.0: 1'e optimize edildi
- Yeni tasarlanmış ve optimize edilmiş yanma odasına uyacak şekilde yüksek basınçlı (29.000 psi / 2.000 bar) direkt enjeksiyonlu yakıt enjektör memeleri yeniden tasarlandı ve yakıt tüketimini azalttı
- Hafif alüminyum alaşımlı pistonlar, parazit kayıplarını azaltmak için, pim üzerinde daha ince halkalar ve düşük sürtünmeli elmas benzeri karbon kaplama ve sıkıştırma piston halkası içerecek şekilde tamamen yeniden tasarlandı.
- Piston pimi 0.3 milimetreyi merkez hattından uzaklaştırarak NVH geliştirilmiştir.
- İki parçalı yağ karterinin alt kısmı, NVH'yi daha da azaltan hafif bir zımparalanmış polimer / metal malzeme kullanır
- İkili vakum pompası sistemi, genel sistem verimliliğini artıran yeni bıçaklara sahip elektrikli ve yeni bir mekanik düşük sürtünmeli pompa kullanır

3.0 litrelik EcoDiesel V-6, silindir başına dört valf ve silindir sıraları arasında 60 derecelik bir açı ile çift üstten eksantrik milleri (DOHC) kullanır. Blok, titreşimleri azaltma gücü sağlayan ancak gri dökme demirden daha az ağırlığa sahip olan sıkıştırılmış grafit demir ile dökülmüştür. Sıkıştırılmış bir grafit demir yatak plakası bloğa sağlamlık kazandırır.

EcoDiesel V-6 motor, dövme çelik krank mili ve güç ve dayanıklılık için bağlantı çubukları kullanır. Alüminyum alaşımlı pistonlar alt taraftaki yağ jetleri ile soğutulur. Isıl işlem görmüş alüminyum silindir kafaları, sürtünmeyi azaltmak ve NVH'yi en aza indirmek için ayrı yatak başlıkları kullanır. Zincir tahrikli üstten eksantrik milleri, merdaneli parmak izleyicileri kullanır.

Dizel motorun turbo Şarj Hava Soğutucusu (CAC), daha düşük sıcaklıkları en üst düzeye çıkarmak için, radyatörün önünde, ızgara tabanında bulunur. CAC, dört silindirli benzinli turbo motordakiyle aynı montaj pozisyonunu kullanır ve bu da karmaşıklığı azaltmaya yardımcı olur.

Yeni bir 5.1 galon dizel egzoz sıvısı (DEF) deposu, yakıt deposunun hemen arkasında, dizel yakıt doldurucusunun yanında yeniden doldurma konumunda bulunur. DEF yedekleri, 10.000 mil kadar süren petrol değişiklikleriyle aynı hizada. Seviyeler, ön kümedeki yeni bir DEF göstergesi üzerinden izlenir.


Auto car araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan araba modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger