Mercedes-AMG GLB 35 (2020) Teknik Özellikler





2020 Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC - Sürücü, İç ve Dış. Renk: Dağ Gri Metalik.

 

Mercedes-AMG GLB 35 (2020) Teknik Özellikler
2020 Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC Bir bakışta teknik veriler:

Motor: 2.0 litre egzoz turboşarjlı 4 silindirli sıralı
Deplasman: 1991 cc
Çıktı: 5800-6100 rpm'de 225 kW (306 hp)
Tepe torku: 3000-4000 rpm'de 400 Nm
Tahrik sistemi: AMG Performance 4MATIC tam değişken dört tekerlekten çekiş
Şanzıman: AMG SPEEDSHIFT DCT 8G çift kavramalı şanzıman
Yakıt tüketimi - kombine: 7.6-7.5 l / 100 km (Belirtilen değerler öngörülen ölçüm yöntemine göre belirlenmiştir. Bunlar 2017/1153 sayılı Madde 2 (1) Yönetmeliğe göre "NEDC CO2 değerleri" dir. Yakıt tüketim değerleri bu rakamlara göre hesaplandı.)
Hızlanma 0-100 km / sa: 5,2 s
Azami hız: 250 km / s Elektronik olarak sınırlı

Yeni Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC, kompakt SUV segmentinde rakipsiz bir alternatiftir. Turboşarjlı 2,0 litrelik dört silindirli motor, 225 kW (306 hp) geliştirir ve AMG SPEEDSHIFT DCT 8G şanzıman ve değişken AMG Performance 4MATIC dört tekerlekten çekiş (5.2'de ivmelenme hızıyla birlikte) ile birlikte etkileyici sürüş keyfi sağlar saniye). Bir SUV'un avantajlarından söz etmeyin: yükseltilmiş oturma pozisyonu, yolcular ve valizler için bol alan ve iyi dengelenmiş arazi performansı.

Twinscroll turboşarjı sayesinde, 225 kW (306 hp) olarak derecelendirilen 2.0 litrelik turboşarjlı motor, gaz pedalının hareketlerine büyük tepki, yüksek tork (3000 rpm'den maksimum 400 Nm) ve mükemmel canlılık ile etkileyicidir. Yüksek mukavemetli, hafif kalıp döküm alüminyumdan yapılmış olan karter, araç dinamiği için en önemli olduğu araç ağırlığını azaltır. Egzoz turboşarjı, düşük motor devirlerinde optimum yanıt vermeyi yüksek devirlerde güçlü bir güç artışı ile birleştirir.

Yüksek teknolojik seviye, düşük yakıt tüketimi için CAMTRONIC değişken valf kontrolü ile de doğrulanır. Akıllı termal yönetim, motorun ve yağın daha hızlı ve daha verimli bir şekilde ısınmasını sağlar. Kompakt piezo enjektörleri daha yüksek verimlilik için son derece hassas bir şekilde yakıt sunar.

Şanzıman, uzun mesafeli rahat seyahatler için konforlu vitesli viteslerin yanı sıra hızlı vites viteslere ve sportif bir sürüş stiline de hakim. Vites değiştirme sırasında, kısmi ateşleme kesintisi etkileyici bir ses deneyimi sağlarken, vites küçültme sırasında çift vites değiştirme işlevi vites değiştirme rahatlığı sağlar. Fonksiyon motoru ve şanzıman hızlarını senkronize eder, istenmeyen gaz çevrimi tepkilerini en aza indirir ve örneğin virajların önünde fren yaparken aracı dengeler. Bu aynı zamanda özellikle dinamik bir sürüş stilini destekler.

Yeni Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC, standart olarak yer alan RACE START işlevi ile tam sürat potansiyelini gösterir. Çalıştırırken daha yüksek motor devri, optimize edilmiş vites değiştirme noktaları ile birlikte mümkün olan en iyi çekiş ve maksimum ivmelenmeyi sağlar. Hızlandırıcı tamamen basılı tutulurken RACE START aktif kalır.

Beş AMG DYNAMIC SELECT tahrik programı - Kaygan, Konfor, Spor, Spor + ve Bireysel, sakin konfordan çevik ve sportifliğe kadar çok değişken bir sürüş deneyimi sunar. Programlar, motorun yanıtı, şanzıman, süspansiyon ve direksiyon gibi temel parametreleri değiştirir.

Sürüş modları, AMG DYNAMICS çeviklik kontrolüne bağlıdır; bu, kullanım özelliklerinin farklı gereksinimler ve sürüş koşullarıyla daha yakından eşleştirilebileceği anlamına gelir.

GLB 35 4MATIC'de, AMG DYNAMICS "Temel" ve "Gelişmiş" çeviklik fonksiyonlarına sahiptir ve işlevleri ilgili sürüş programı tarafından otomatik olarak etkinleştirilir. Dört tekerlekten çekiş sisteminin tork dağılımı, direksiyon karakteristikleri veya tamamen yeni geliştirilen ESP®'nin (Elektronik Stabilite Programı) müdahale eşikleri gibi ilgili parametreler, sürüş programına göre akıllıca uyarlanmıştır.

Performans odaklı dört tekerlekten çekiş sistemi sürekli olarak mümkün olan en iyi dinamizm, çekiş ve verimlilik oranını sağlar. AMG'ye özgü elektromekanik kumandalı çok diskli bir kavrama, sürüş durumuna göre anında değiştirilebilen değişken bir tork bölünmesine izin verir. Bu, tamamen önden çekişli tahrikten yüzde 50:50'lik bir dağılımla ön ve arka aksa, örneğin dinamik sürüş manevraları sırasında veya kar veya buzda gerçekleşir. Tork dağılımı için etkileyen faktörler sadece sürüş hızı, yanal ve uzunlamasına hızlanma ve direksiyon açısı değil, aynı zamanda tek tek tekerlekler ve seçilen dişli arasındaki dönüş hızı farkıdır.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger