Macan Turbo (2020) Özellikler





2020 Macan Turbo - Daha Güçlü, Daha Hızlı ve Daha Çevik

 

Macan Turbo (2020) Özellikler
Macan Turbo (2020) Özellikler
2020 Macan Turbo - Sürücü ve Dış. Renk: Carrara Beyaz Metalik.

 Yeni Macan Turbo, Porsche kompakt SUV model serisinde anında etkili olan birinci sırayı aldı. Bu çok işlemeli üst modeldeki yeni 2,9 litrelik altı silindirli biturbo motor, önceki yıla göre yüzde 20 daha az yer değiştirme ile yüzde 10 daha fazla güç çıkışı olan 324 kW (440 PS) sunuyor. Opsiyonel Sport Chrono Paketi ile, bu araba 4,3 saniyede 100 km / s hıza çıkabiliyor - üçte birinden daha hızlı. Aracın en yüksek hızı 270 km / s'dir (artı dört km / s). Devre dışı bırakma da iyileştirildi: Yeni Macan Turbo, optimize edilmiş şasilerin bir parçası olarak eski donanımlara sahip güçlü Porsche Yüzey Kaplamalı Fren (PSCB) ile birlikte geliyor. Harici olarak, Macan Turbo, revize edilmiş model neslinin stillendirme özellikleri ile karakterize edilir. Yeni üst model aynı zamanda çift kanatlı tasarımıyla Turbo'ya özel ön apron ve sabit tavan spoyleri gibi benzersiz vurgular sayesinde de kendini gösteriyor. Hem sürücüler hem de yolcular, uyarlanabilir 18 yönlü spor koltuklar ve bir BOSE® Surround Ses sistemi dahil olmak üzere Macan’ın geliştirilmiş iç tasarımından faydalanıyor.

Merkezi turbo yerleşimli güçlü biturbo motor
Yeni Macan Turbo’nun Cayenne ve Panamera modellerinde zaten Porsche tarafından kullanılan 2,9 litrelik motor, merkezi turbo düzeni olarak bilinen alanda en yeni nesil bir motor. Her iki egzoz turboşarjı da silindirlerin V iç kısmında düzenlenmiştir. Soğutulmuş egzoz manifoldu, verimli yanma için silindir kapağına entegre edilmiştir. Yanma odaları ve turboşarjlar arasındaki kısa egzoz yolları, hızlı güç birikimi ve özellikle kendiliğinden bir tepki sağlar. Motor, önceki modelde 3.6 litrelik altı silindirli turbodan 29 kW (40 PS) daha fazla ve 1.800 ile 5.600 devir arasında maksimum 550 Nm tork sunar. Güç aktarımı, yedi vitesli PDK çift kavramalı şanzıman ve Porsche Traction Management (PTM) dört tekerlekten çekişiyle sağlanır. NEDC tüketimi 9,8 l / 100 km'de duruyor.

Porsche Surface Coated Brake ile optimize edilmiş şasi
Yeni Macan Turbo, mükemmel sürüş dinamiklerini karşılamak için standart olarak Porsche Surface Coated Brake (PSCB) ile birlikte geliyor. Bu yenilikçi, yüksek performanslı frenler Porsche'ye özeldir ve disklerde tungsten karbür kaplama ile, geleneksel dökme demir frenlere kıyasla daha hızlı tepki, daha az aşınma ve yüzde 90'a kadar daha az fren tozu sunar. Parlak fren diskleri ve beyaz boyalı fren kaliperleri, PSCB için karakteristiktir ve artık diğer tüm Macan modelleri için isteğe bağlı bir ekstra olarak mevcut. Optimize edilmiş yuvarlanma pistonları ve yeni amortisör hidroliği ile isteğe bağlı yükseklik ayarlı havalı süspansiyon, dinamik olarak daha fazla artış için Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) ve Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB) mevcuttur. Yeni 20 inç Macan Turbo jantlar standart olarak geliyor.

Turbo ön önlük ve arkada çift kanatlı benzersiz tasarım
Yeni Macan Turbo, Porsche Dinamik Işık Sistemi (PDLS) de dahil olmak üzere standart LED farların yanı sıra, üç büyük hava girişi ve yüksek seviye ön ışığı ile özel ön apronu sayesinde sınıf lideri durumunu gösteriyor. Yandan, bu üst model, 20 inç Macan Turbo jantlar, Sport Design yan etekleri ve gövde renginde Sport Design dış aynalar ile ayrılıyor. Özel olarak geliştirilen sabit tavan spoyleri çift kanatlı tasarımıyla Turbo model için tipiktir. Standart olarak takılan spor egzoz sistemi, benzersiz gümüş ikiz egzoz boruları ile tanınabilir.

18 yönlü spor koltuklar ve standart olarak surround ses sistemi
Serideki yeni amiral gemisi olan Macan Turbo, özellikle yüksek kaliteli ekipman sunuyor. Yumuşak deri döşemeli, 18 yollu elektrikli ayarlı ve konforlu hafıza paketli adaptif spor koltuklar standart özelliklerdir. Yüksek kalite ambiyansı Alcantara çatı kaplaması ve fırçalanmış alüminyum iç ambalaj ile tamamlanmıştır. 911'den tanıdık olan ısıtmalı GT spor direksiyon, sportif sürücüler için bir seçenek olarak mevcut.

10.9 inç full HD dokunmatik ekrana sahip Porsche İletişim Yönetimi (PCM) standart olarak tamamen ağa bağlanmıştır ve 14 hoparlör ve toplam 665 watt çıkışa sahip BOSE® Surround Ses sistemine bağlanmıştır. Gerçek zamanlı trafik bilgisi ve akıllı ses kontrolü ile çevrimiçi navigasyon içerir. Diğer standart özellikler arasında bir LTE telefon modülü, entegre bir SIM kart ve harici bir SIM kart için bir yuvanın yanı sıra bir Wi-Fi hotspot ve çok sayıda Porsche Connect hizmeti ile birlikte verilen Por-sche Connect Plus yer alıyor.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger