Audi RS Q8 (2020) Teknik Özellikler





2020 Audi RS Q8 - Sürücü, İç ve Dış. Renk: Java Yeşili.

 

Audi RS Q8

Audi RS Q8 (2020) Teknik Özellikler
Audi RS Q8 (2020) Teknik Özellikler
Yeni Audi RS Q8'deki 4 litrelik V8, etkileyici RS performansı sunar - 600 hp, 2,200 ila 4,500 rpm arasında 800 Nm tork. Doğrudan enjeksiyonlu turboşarjlı benzinli motor Audi Sport GmbH'nin büyük SUV kupasını sadece 3,8 saniyede 0'dan 100 km / saate (62 mil / sa) ve 13,7 saniyede 200 km / sa (124,3 mil / sa) hıza çıkarır. 250 km / sa (155.3 mph) azami hız elektronik olarak yönetilir. İsteğe bağlı dinamik pakette, en yüksek hız 305 km / s'dir (189,5 mph). Almanya'da sportif SUV kupası fiyatları Kasım 2019 için 127.000 Euro'dan başlıyor.

Yeni RS Q8'deki biturbo V8, maksimum performansı ve yüksek verimliliği bir araya getiriyor. Hafif hibrit sistemi (MHEV) 48 voltluk bir ana elektrik sistemine dayanıyor. MHEV'in çekirdeği, krank miline bağlı bir kayış alternatörü-marş motorudur. Yavaşlama ve frenleme sırasında, 12 kW'a kadar güç elde edebilir ve kompakt lityum iyon aküde saklayabilir. Sürücü, gaz pedalını 55 ila 160 km / sa (34,2 ila 99,4 mil / sa) arasında bir hızda çekerse, sürüş yönetimi sürüş durumuna ve Audi sürüş seçicisinin mevcut ayarına göre dinamik kullanım seçimine bağlı olarak iki çözümden birini seçer. sistem: Yeni RS Q8, motor kapalıyken 40 saniyeye kadar tekrar etkinleşir veya serbest kalır. Kayış alternatörü marş motoru, gaz pedalına basıldığında bir saniyenin kesirleri içinde başlar. MHEV teknolojisi, 22 km / saate (13,7 mph) varan hızlarda başlatma / durdurma işlemine izin verir. Hafif hibrit sistem daha yüksek verimlilik için kamera sensörlerine bağlanır. Durdurulduğunda, ön kamera yeni RS Q8 önündeki aracın hareket etmeye başladığını tespit ettiği anda fren pedalına hala basıldığında motor çalışmaya başlar.

Gemideki diğer bir verimlilik modülü, isteğe bağlı silindir (COD) sistemidir. Düşük ve orta yüklerde ve üst viteslerde dev / dak iken, 2, 3, 5 ve 8 silindirlerini yakıt enjeksiyonunu kapatıp ateşleyerek emme ve egzoz valflerini kapatarak devreden çıkarır. Anahtarlama işlemi sadece milisaniye sürer ve arabada neredeyse farkedilemez. Dört silindirli çalışma sırasında, aktif silindirlerin çalışma noktaları daha yüksek yüklere ve yüksek verimli olan harita noktalarına kayarken, devre dışı bırakılmış silindirler gaz yayları olarak büyük ölçüde kayıpsız çalışır. Sürücü gaz pedalına bastığında derhal devreye girerler.

4.0 TFSI'nin gücü, standart sekiz vitesli tiptronic üzerinden quattro sürekli dört tekerlekten çekiş sistemine akıyor. Planet dişli olarak tasarlanan tamamen mekanik merkez diferansiyel, tahrik gücünü tipik olarak 40:60 oranında ön ve arka akslara dağıtır. Kayma durumunda, daha fazla çekiş ile daha fazla tahrik torku otomatik olarak aksa gider. Ön tekerleklere yüzde 70'e kadar ve arka tekerleklere yüzde 85'e kadar yönlendirme yapılabilir.

Tekerlek seçici tork kontrolü, yeni RS Q8'in emniyetli ve çevik kullanımını mükemmelleştirir. Dinamik viraj alırken isteğe bağlı quattro sport diferansiyel, tahrik torkunu arka tekerlekler arasında gerektiği gibi dağıtır. Bu aktif tork vektörü çekiş, stabilite ve dinamikleri geliştirir.

Ön ve arka akslardaki beş bağlantılı yapı, uzunlamasına ve yanal kuvvetleri ayrı ayrı tutar. Bağlantılar ve alt çerçeveler büyük ölçüde alüminyumdan yapılmıştır. SUV kupasının önünde 1.692 milimetre (5.55 ft) ve arkada 1.696 milimetre (5.56 ft) iz bulunmaktadır.

Kontrollü sönümleme özelliğine sahip standart adaptif havalı süspansiyon sporu, yeni RS Q8'in yarış pistinde veya bir offroad izinde eşit derecede evde olduğu anlamına gelir. RS'e özgü amortisör ayarı, rahatlığa doğru eğilimli bir kurulum ile oldukça sportif bir kurulum arasında özellikle geniş bir yayılım sağlar. Sürüş durumuna ve sürücünün isteklerine bağlı olarak, vücudun sürüş yüksekliği 90 milimetre (3,5 inç) kadar değişir.

İsteğe bağlı elektromekanik aktif rulo stabilizasyonu (EAWS) hızlı viraj alma sırasında gövde rulosunu en aza indirir. İki eksenin her birinde dengeleyicinin iki yarısı arasında kompakt bir elektrik motoru vardır. Dümdüz ilerlerken, dengeleyicinin iki yarısı ayrılır, bu da engebeli yollarda vücut hareketini azaltır ve sürüş konforunu arttırır. Ancak viraj alırken odaklanma en uygun rulo telafisidir. Dengeleyicinin yarıları, viraj alırken aracın eğilmesini azaltan ters yönlerde bükülür. Elektromekanik aktif rulo stabilizasyonu, 48 voltluk ana elektrik sistemine entegre edilmiştir ve toparlanma sistemi olarak görev yapar. Elektrik motorları üzerinden güç kazanabilir ve böylece elektrik enerjisini tekrar aküye geri besleyebilir.

Opsiyonel dinamik paket artı elektronik olarak yönetilen 305 km / sa (189.5 mil / sa) hız ile müşteriler maksimum maksimum sportiflik için tasarlanmış bir şasiye de sahip oluyorlar. Bu, elektromekanik aktif rulo stabilizasyonu, quattro spor diferansiyel ve RS seramik fren sistemini içerir.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger