Honda HR-V (2019) Özellikler



Honda HR-V (2019) Özellikler
Honda HR-V (2019) Özellikler
- 130 PS veya 182 PS benzinli ve 120 PS dizel motor seçeneği
- Altı ileri düz vites kutusu ve benzinli modeller için geliştirilmiş CVT
- Sert yapı, kendinden ilham verici güvenli sürüş hissi verir
- Gelişmiş 'Performans Damperi' teknolojisine sahip spor modeli


Mevcut güç yelpazesini genişleten yeni Honda HR-V, güçlü 130 PS (96 kW) 1,5 litre i-VTEC veya 182 PS (134 kW) 1,5 litre VTEC TURBO benzinli motor seçenekleri veya yüksek verimli 120 PS (88 kW) 1,6 litre i-DTEC dizel (yalnızca belirli pazarlarda bulunur). Dört silindirli motorların her biri, düşük yakıt tüketimi ile birlikte duyarlı performans sağlayacak şekilde tasarlanmıştır.

Optimum güç ve verimlilik dengesiyle, 1,5 litrelik i-VTEC benzinli motor 130 PS (96 kW) ve maksimum 155 Nm tork üretir. Altı ileri manuel (6MT) ile donatıldığında 0-100 km / sa (0-62 mil / saat) hızlanma 10,2 saniye ve isteğe bağlı CVT ile 11,7 saniye sürmektedir. İ-VTEC motorunun 148 g / km * (WLTP) (130 g / km NEDC korelasyonlu) ve kombine çevrim yakıt ekonomisi 6.6l / 100km ila 6.8l / 100km * (WLTP) arasında CO2 emisyonu vardır.

1,5 litrelik i-VTEC güç aktarma organı, güçlü takla giriş portları ve çıkış ve verimde fayda sağlamak için optimize edilmiş bir piston şekli ile tamamlanan Honda'nın VTEC (Değişken Zamanlama ve Kaldırma Elektronik Kontrolü) ve VTC (Değişken Zamanlama Kontrolü) teknolojilerini kullanır. En yeni model için, ultra pürüzsüz bir yüzey oluşturarak pistonlar ve silindir delikleri arasındaki sürtünme seviyesini düşüren, 'gelişmiş plato honlama' ile daha da geliştirilmiştir. Zamanlama zinciri kılavuzları ayrıca uzun süreli aşınmayı azaltmaya ve motor verimliliğini artırmaya yardımcı olan yeni bir sürtünmeyi azaltan kaplama özelliğine sahiptir.

2019 HR-V ürün serisine yeni eklenen, ilk nesil en yeni Honda Civic'te görülen güçlü 1,5 litrelik VTEC TURBO motordur. Bu güç ünitesi sadece yeni HR-V Sport'ta mevcuttur. Bu dört silindirli motor, 5.500 rpm'de 182 PS (134 kW) tepe gücünde kompakt SUV gelişmiş performans sunar. Standart olarak altı vitesli bir el kitabı (6MT) ile donatılmış olan maksimum 240 Nm tork 1.900 dev / dak ve 5.000 dev / dak arasında teslim edilir. İsteğe bağlı CVT ile 220 Nm, 1.700 dev / dak ve 5.500 dev / dak arasında teslim edilir.

HR-V Sport 6MT, 7,8 saniyede 0-100 km / sa (0-62 mil / sa) hızlandı ve 215 km / sa (133 mil / sa) hıza çıkacak. İsteğe bağlı CVT dişli kutusu ile donatıldığında, 0-100 km / sa (0-62 mil / sa) hızlanma 8.6 saniye sürer ve en yüksek hız 200 km / sa (124 mil / sa) olur.

Bu verimli dizel motor, sürtünmeyi azaltan, emisyonları artıran ve yakıt tasarrufunu artıran kapsamlı teknolojiler içermektedir. 1,597cc motor, küçük, yüksek verimli bir turboşarjlı, düşük basınçlı EGR (egzoz gazı devridaim) sistemi ve yüksek giriş debili, yüksek girdaplı silindir kafası portuna sahiptir. Yüksek mukavemetli, hafif, ince krank mili ve tamamen alüminyum, açık güverte, yüksek basınçlı, kalıp döküm motor bloğu aynı zamanda motorun ağırlığını mümkün olduğunca düşük tutmaya yardımcı olur.

4.000 dev / dak'da 120 PS ve 2.000 dev / dak'da 300 Nm tork üreten dizel motorla çalışan yeni HR-V, sadece 10.0 saniyede 100 km / s'ye (62 mil / saat) çıkarak en dinamik araçlar arasında onun sınıfı

Hem benzinli hem de dizel motorlarda standart olarak altı vitesli bir manuel şanzıman bulunuyor. Hafif ve sağlam bir şaft, şanzımanın genel verimliliğini arttırırken, segmentteki diğer SUV'lerden daha kısa bir vites atışı daha sportif bir his sağlar.

İki litrelik iki benzinli motor için bir seçenek olarak sunulan Honda’nın popüler CVT'si, yedi hız simüle eden ve optimize edilmiş vites değiştirme haritalaması sağlayan, Avrupa'ya özel kontrol yazılımı kullanımıyla doğal bir “çoklu vites” hissi sunuyor.

Honda’nın türbin çift damperli tork konvertör teknolojisi, NVH yönetiminin yanı sıra dayanıklılığı artırarak, şanzımana tork girişindeki dalgalanmayı azaltan isteğe bağlı CVT'yi daha da arttırıyor. Motor hızına daha doğrudan tepki verir ve bu durum sürücüye daha doğrusal bir his verir.

Avrupa'daki HR-V alıcıları, Honda'nın 2015 HR-V'de ilk kez sunulan Synaptic Damping Control (SDC) sisteminden faydalanacak. Tüm modellere standart olarak takılan sistem, yol yüzeyine ve sürüş koşullarına göre sönümleme kuvvetini değiştirerek sürüş konforunu ve sürüşü artırıyor.

Hiç yorum yok:

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger