Bentley Continental GT Convertible (2020) Teknik Özellikler






Bentley Continental GT Convertible (2020) Teknik Özellikler
Bentley Continental GT Convertible (2020) Teknik Özellikler
- Üçüncü nesil GT V8 Coupe ve Cabrio, şimdiye kadarki en çevik
- 4.0 litre, çift turboşarjlı V8 benzinli motor, 542 bhp (550 PS) ve 568 lb.ft (770 Nm) tork geliştirir
- 3.9 saniyede 0-60 mil (4.0 saniyede 0-100 km / sa); 198 mil / saat hızda (318 km / s)
- Eşsiz lüks ve ileri teknoloji seviyeleri
- V8 karakterli, kabarcıklı bir egzoz notu ile ayırt edildi
- 20 inç, 10 kollu, boyalı alaşım jantlar ve dörtlü egzoz boruları

Bentley, bu yıl üçüncü nesil Continental GT ve GT Convertible modellerinin iki yeni versiyonunu tanıttı. Kesin lüks Grand Tourer, şimdiye kadar eşsiz lüks ve ileri teknoloji seviyelerini tamamlayan canlı ve ilgi çekici bir sürüş sağlayan güçlü bir V8 benzinli motorla ABD müşteri siparişi için hazırdır.

Her iki V8 modelinde de 542 bhp (550 PS) ve 568 lb.ft (770 Nm) tork geliştiren yeni nesil 4.0 litre, çift turboşarjlı motor bulunuyor. Muazzam gücü daha geniş bir aralıkla, ayrıca şık dörtlü egzoz borularına rağmen karakteristik bir V8 kabarcığıyla birleştiriyor.

Crewe, Büyük Britanya, Continental GT V8 ve GT V8 Convertible'da tasarlandı, üretildi ve el yapımı üretildi, sürücü odaklı performansı mükemmel iyileştirme ve ileri teknoloji ile birleştiriyor. Her iki araçta da 20 inçlik, 10 kollu, boyalı alaşım jantlar, zarif V8 rozetleri ve şık, el yapımı iç tasarım.

Bentley, ilk nesil Continental GT'nin piyasaya sürülmesiyle modern lüks Grand Tourer segmentini yarattı ve çığır açan Continental GT serisinin merkezinde oturan yeni V8 modelleri, müşterilerine benzersiz bir Grand Touring yetenekleri sunuyor .

Müşteri teslimatları ABD’de 3. Çeyrek’te başlayacak ve 2020’den itibaren planlanacak diğer bölgeler için uygunluk sağlanacaktır.

Nihai Grand Tourer'in yeni V8 versiyonları, muazzam gücü etkileyici yakıt verimliliği ile birleştiriyor. Mükemmel ağırlık dağılımı, dinamik V8'in kendine özgü, daha yüksek devirli bir motor kişiliğiyle daha çevik ve duyarlı hissetmesini sağlıyor.

Yeni nesil 4.0 litre, 32 valf V8 benzinli motor, 542 bhp (550 PS) ve 568 lb.ft (770 Nm) tork geliştiriyor. Aynı zamanda, motorun 'V' inin içine yerleştirilmiş çift ikiz kaydırmalı turboşarj özelliğine sahip olup, birlikte 198 mph (318 km / s) ve 0-9 mph ile 3.9 saniyede (0-100 km / s) saniye) Coupe için; ve Cabrio için 4.0 saniyede 0-60 km (4.1 saniyede 0-100 km / s).

Her iki sekiz vitesli V8 modelinden elde edilen yüksek performans, kısmen motorun, sekiz silindirinin dördünü uygun koşullarda, sürücüyü tehlikeye atmadan etkisiz hale getirme kabiliyetinden kaynaklanan rafine verimlilik ile tamamlanmaktadır. Kesintisiz değişim sadece 20 milisaniyede gerçekleşir ve müşterilere açık değildir. “Durmak üzere” hızlarda çalışan Stop-Start teknolojisi de mevcut.

Continental GT V8 ve GT V8 Convertible'ın sürüş dinamikleri, birinci sınıf bir Grand Tourer'dan beklenen sürüş karakterini ve otomobilin Bentley Drive Dynamics seçicisiyle sunduğu performans aralığını keşfetme fırsatını sunuyor.

Mevcut farklı modlar, müşteriye sınıfının lideri iyileştirme ve rahatlıktan Spor modunda odaklanmış taşıma işlemlerine kadar geniş bir performans yelpazesi sunar.

Continental GT V8 ve GT V8 Cabrio, sıra dışı kullanım için ön ve arka içi boş, hafif yuvarlanma önleyici çubuklarla donatılmıştır; Bentley'nin akıllı Dinamik Sürüş Sistemi için yaratılan teknik olarak geliştirilmiş adaptif şasi de bir seçenek olarak mevcuttur.

Dinamik Sürüş Sistemi, yolcuların aşırı hareketten korunmasını sağlamanın yanı sıra, Continental GT V8 modellerini zahmetsizce hassas hissetmelerini sağlayarak sürüş konforunu ve yandan dönüşü kontrol eder.

Havalı süspansiyon, sürüş konforunu ve dinamik karakteri daha da artıran üç bölmeli hava yaylarını kullanır. Hangi modun seçildiğine bağlı olarak spor yayı sertliğinden lüks limuzin kalitesine kadar değişebilir.

Aktif Dört Tekerlekten Çekiş Sistemi, sürüş durumuna bağlı olarak önden arkaya tork bölünmesini değiştirir. Continental GT V8, normal sürüş sırasında optimum verimlilik ve dinamik performans için mümkün olduğunca arkadan çekişli sürüş kullanacaktır.

Elektrikli Güç Destekli Direksiyon, sürücüye mükemmel geri bildirim sağlar. Yüksek hızlarda mükemmel stabiliteyi korurken manevra kabiliyetine yardımcı olmak için daha yüksek direksiyon açılarıyla daha yüksek yanıt sağlayan değişken raf oranı kullanır. V8 modelleri, Aktif Şerit Yardımı, Trafik Sıkışıklığı Yardımı ve Park Yardımı gibi çeşitli sürücü yardımı özellikleriyle birlikte sunulmaktadır.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger