Porsche 911 Carrera S Cabriolet MT - Gerçek Meraklılar İçin Spor Araba (2020) Teknik Özellikler

2020 Manuel Şanzımanlı Porsche 911 (992) Carrera S Cabriolet - Sürüş, İç ve Dış.

Manuel şanzımanlı 911 Carrera S, sıfırdan 100 km / s hıza 4.2 saniyede ulaşıyor ve 308 km / s azami hıza ulaşıyor. Manuel şanzımanlı 911 Carrera S Coupé'nin DIN boş ağırlığı 1.480 kilogramdır - PDK'li versiyondan 35 kilogram daha azdır.


911 Carrera S ve 4S için yedi vitesli manuel şanzıman her zaman Sport Chrono paketi ile birlikte gelir. Ayrıca arka tekerleklerde kontrollü fren müdahaleleri ile değişken sürücü tork dağılımına sahip Porsche Tork Vektörü (PTV) ve asimetrik kilitleme etkisine sahip mekanik bir arka diferansiyel kilidi de dahildir. Bu genel kurulum, her şeyden önce, yeni lastik sıcaklık göstergesini de takdir edecek olan sportif hırsları olan sürücülere hitap edecek. Sport Chrono paketindeki bu ek fonksiyon, 911 Turbo S ile tanıtıldı. Lastik sıcaklığı göstergesi, lastik basıncı göstergesi ile birleştirilir. Düşük lastik sıcaklığında, mavi çubuklar yol tutuşunun azalması konusunda uyarır. Lastikler ısındıkça, göstergenin rengi mavi-beyaza döner ve çalışma sıcaklığına ulaşıldığında ve mümkün olan azami tutuş mevcut olduğunda beyaza dönüşür. Kış lastikleri takıldığında sistem devre dışı bırakılır ve çubuklar gizlenir.
Manuel şanzıman ile birlikte Sport Chrono paketi otomatik bir rev-match fonksiyonu da sunuyor. Sürücü vites küçültüldüğünde, motor devrini artırmak ve yumuşak vites küçültmek için alt viteste daha yüksek vites kutusu hızına uyarlamak ve böylece yük değişim etkilerini önlemek için bu fonksiyon otomatik olarak gazı otomatik olarak açar. Pakette ayrıca dinamik motor takozları, PSM Sport modu, direksiyon simidindeki Normal, Sport, Sport Plus, Islak ve Bireysel (bireysel kurulum için) modlarının yanı sıra kronometre ve Porsche Track Precision Uygulaması.
Tüm 911 versiyonları için yeni opsiyonel Smartlift işlevi, ön ucun aracın düzenli olarak çalıştırıldığı ilgili konumlarda otomatik olarak kaldırılmasını sağlar. Ön akstaki elektrohidrolik sistem ile ön aprondaki yerden yükseklik yaklaşık 40 milimetre artırılabilir. Sistem düğmeye basarak mevcut konumun GPS koordinatlarını kaydeder. Sürücü bu konuma tekrar aynı yönden yaklaşırsa, aracın önü otomatik olarak kalkar.
911 Turbo S ile tanıtılan 930 deri paketi artık isteğe bağlı olarak 911 Carrera modelleri için de mevcut. Bu, ilk Porsche 911 Turbo'yu (Tip 930) çağrıştırır ve renklerin, malzemelerin ve bireysel geliştirmelerin koordineli bir etkileşimi ile karakterizedir. Ekipman paketi, ön ve arkada kapitone koltuk orta panelleri, kapitone kapı panelleri ve diğer geniş deri kaplamaları içerir.
911 serisindeki Coupé'ler için artık yeni hafif ve ses yalıtımlı camlar da mevcut. Standart camlamaya kıyasla ağırlık avantajı dört kilogramın üzerinde olacaktır. Yuvarlanma gürültüsü ve rüzgar gürültüsü azaltılarak sağlanan iç mekan akustiğindeki iyileşme bir diğer avantajı temsil eder. Ön camda, arka camda ve tüm kapı camlarında kullanılan hafif lamine güvenlik camıdır. Ortam Işığı Tasarım Paketi, yedi renkte ayarlanabilen ortam aydınlatması içerir. Özel renk Python Green'deki yeni dış cephe boyasıyla da bir renk dokunuşu ekleniyor.



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger