Grey Audi R8 V10 (2019) Teknik Özellikler




Grey Audi R8 V10 (2019) Teknik Özellikler
Grey Audi R8 V10 (2019) Teknik Özellikler
Motor tipi: V10 benzinli motor
Valf dişlisi / silindir başına valf sayısı: Silindir kamı takipçisi, sürekli emme ve egzoz eksantrik mili ayarı, hidrolik valf boşluğu telafisi / silindir başına 2/2 giriş / egzoz valfi
Cm / delik x strokunda mm / sıkıştırma olarak yer değiştirme: 5204 / 84,5 x 92,8 / 12,7
Maks. kW (hp) / rpm'de güç çıkışı: 419 (570) / 8100
Maks. Nm (lb-ft) / rpm'de tork: 560 (413) / 6300
Karışım hazırlama: Doğrudan enjeksiyon, lambda kontrolü, vuruş kontrolü
Egzoz emisyon kontrolü: Katalitik konvertör, lambda probu, egzoz gazı devridaimi
Sürücü tipi: Dört tekerlekten çekiş
Merkez diferansiyel tipi: Elektronik kontrollü çok plakalı debriyaj
Arka aks diferansiyelinin tipi: mekanik
Debriyaj İkili: debriyaj
İletim tipi: 7 vitesli S tronic
Ön aks süspansiyonunun tipi ve tasarımı: Çift salıncaklı süspansiyon
Arka aks süspansiyonunun tipi ve tasarımı: Çift salıncaklı süspansiyon
Direksiyon: Hıza bağlı güç desteğiyle elektromekanik direksiyon
Fren kontrol sistemi: Çapraz bağlantılı, ESC / ABS / EBD, fren servosu, hidrolik fren yardımı bulunan çift devreli fren sistemi
Tekerlekler / lastikler: Alüminyum-Kiriş, ön 8,5J x 19 / 245/35 R19 93 Y XL, arka 11J x 19 / 295/35 R19 102 Y XL
Km / sa olarak en yüksek hız (mph): 324 (201,3)
Yönetilen: hayır
Hızlanma, 0-100 km / sa (0-62.1 mil): 3,4
Yakıt tipi / oktan değeri: Benzin / 100
Yakıt standardı: Süper Plus / ROZ100
Db (A) 'da ECE R51.03 uyarınca ECE R51.02 / drivepast uyarınca sabit / geçmişinde dış gürültü seviyesi: 90,7 / 72

En güçlü çıkış değerinde doğal olarak aspire edilmiş 5.2 FSI, R8 V10 Decennium'un kalbini oluşturuyor. 456 kW (620 hp) ve maksimum 580 Nm (427,8 lb-ft) tork ile, baskı modelini 3,1 saniyede sıfır hızdan 100 km / sa (62,1 mil / saat) hıza çıkarır ve en fazla 331 km / sa (h) hızına getirir. 205.7 mph). Audi R8 V10 Decennium, 2019 baharından itibaren piyasaya sürülecek ve bronz renginde "Decennium" nakışlı özel bir araba örtüsü de dahil olmak üzere Almanya'da 222.000 EUR'ya mal olacak.

Yeni Audi R8, basım modeliyle örtüşmek üzere satışa sunulacak. Yüksek performanslı spor otomobil daha keskin bir dış tasarıma sahip; Süspansiyon ve performans bir kez daha geliştirildi: Hacim üretimi modeli için mevcut iki adet doğal emişli motor şimdi 419 kW (570 hp) ve 456 kW (620 hp) geliştirdi. İç donanımdaki modifikasyonlar, seçenek yelpazesini tamamlamaktadır. R8 Coupé V10 quattro fiyatı 166.000 EUR'dur. R8 Spyder V10 quattro 179.000 EUR'dan başlıyor. Performans çeşitleri Coupé için 200.000 EUR, Spyder için 213.000 EUR ile başlıyor.

Süspansiyondaki değişiklikler daha fazla stabilite ve hassasiyet sağlar. Hem opsiyonel dinamik direksiyon hem de elektromekanik hidrolik direksiyon ile destek yeniden sağlandı: Direksiyon tepkisi ve yoldan gelen geri bildirimler tüm hız aralığında daha da kesin olarak karşımıza çıkıyor.

Seçilen motora bağlı olarak, performans modu ile iyi bilinen Audi sürüş seçim modlarına kuru, ıslak ve kar şeklinde üç ek program eklenir. Anahtar dinamik parametreleri, yolun sürtünme katsayısına uyarlarlar. Gelişmiş Elektronik Stabilizasyon Kontrolü (ESC) sayesinde, en üst seviye model 100 km / s'den (62,1 mph) daha önce 1,5 metreye (4,9 ft) kadar durur; durma mesafesi 200 km / sa (124.3 mil / sa) arasında, beş metreye (16,4 ft) daha kısadır - her durumda dış koşullara bağlı olarak.

Yeni Audi R8 fabrikada monte edilmiş 19 inç jantlarla donatılmıştır. Beş V dinamik tasarımlı ultralight 20 inç tam frezelenmiş tekerlekler, daha da hassas kullanım sağlayan yeni yaz ve spor lastikleriyle birlikte sunuluyor. Audi, standart çelik disklere alternatif olarak seramik fren diskleri sunar. Öndeki dengeleyici isteğe bağlı olarak yaklaşık iki kilogram (4,4 lb) ağırlık kesen karbon fiber takviyeli polimer (CFRP) ve alüminyumdan yapılmıştır.

Yeni R8 modellerinin honlanmış karakteri de görsel olarak netleşiyor. Singleframe radyatör ızgarası daha geniş ve daha düz bir çizgiye sahiptir. Kalın çubuklar büyük hava girişlerini ayırır. Başlıktaki düz yarıklar Audi Sport quattro marka ikonunu andırıyor. Yeni ön ayırıcı, arkadaki çarpıcı düşük ayar havalandırma menfezi ızgarası gibi artık daha geniştir. Izgara, bir şekilde yukarı uzanan difüzörü yuvarlar. Tüm bunlar Audi R8'in sportif görünümünü vurgulamaktadır. Motor bölmesinde, hava filtresi yeni, üç parçalı bir kapağın altına yerleştirilmiştir - plastik veya karbon fiber seçeneklerinde mevcuttur.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger